Το Mazda 3, η πρόταση της ιαπωνικής μάρκας στα μικρομεσαία, θα εφοδιαστεί με τον νεότερο SkyActiv-X βενζινοκινητήρα της μάρκας που υπόσχεται κατανάλωση diesel.

Το 3άρι είναι από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kodo που διέπει όλη τη γκάμα της Mazda.

Το Mazda 2 γνώρισε τέτοια επιτυχία εκτός συνόρων που η Toyota το επέλεξε για να αποτελέσει τη νέα γενιά του Yaris με τα σήματά της στην αγορά των ΗΠΑ.

Το μικρό της Mazda εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1,5 λτ. με ισχύ από 75 έως και 115 άλογα.

Στα μικρά SUV, η Mazda έχει στη φαρέτρα της το CX-3 που αν «κατέβει» από τα 2 λίτρα -κυβισμό απαγορευμένο για την Ελλάδα- στα 1.500 κ.εκ. θα φέρει αναστάτωση σε μία από τις πιο hot κατηγορίες της ελληνικής αγοράς.

Το Mazda MX-5 έρχεται ως άμεσος αντίπαλος σε Toyota GT86 και Subaru BRZ έχοντας βασικό πλεονέκτημα τον 1.500άρη κινητήρα και το μικρό συνολικό βάρος.

Το εσωτερικό του Mazda 3 χαρακτηρίζεται από τα δύο επίπεδα μαλακών πλαστικών στο άνω μέρος, τη wide οθόνη του συστήματος infotainment και άλλα στοιχεία που συνθέτουν ένα φιλόξενο και τεχνολογικά προηγμένο περιβάλλον.

Mazda CX-5: Το μικρομεσαίο SUV της μάρκας

Η γκάμα της Mazda ολοκληρώνεται με το 6άρι, που προσφέρεται σε σεντάν και βάγκον αμάξωμα.

Η πίσω όψη του Mazda 6 sedan.

Η πίσω όψη του Mazda 6 station wagon.

Η γκάμα της Mazda

65.147 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2019)

Καταρχάς μιλάμε για σχεδίαση Kodo. Η νέα γκάμα της Mazda, από το 2 ως το 6 και από το CX-3 ως το CX-5 μιλάει τη γλώσσα Kodo που θέλει μακριά εμπρός καπό, πιο κάθετα παρμπρίζ και αναλογίες που δεν παραπέμπουν πλέον σε οχήματα «ενός όγκου». Η Mazda είναι από τις μάρκες που βάζουν την εικόνα των μοντέλων της πάνω από την χρηστικότητα, και έτσι τα αυτοκίνητά της ξεχωρίζουν αμέσως από τον ανταγωνισμό. 

Παίρνοντάς τα ένα-ένα, στα μικρά, τη δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ελλάδα, οι Ιάπωνες προτάσσουν το Mazda 2 που εφοδιάζεται με τον 1.500άρη SkyActiv-G κινητήρα ισχύος από 75 έως και 115 ίππων. Έπειτα, στα μικρά SUV υπάρχει το CX-3 που σίγουρα θα ταράξει τα νερά στην κατηγορία του στη χώρα μας, αφού είναι ένα από τα πιο ισορροπημένα SUV σε σχεδίαση και με έντονο σπορ χαρακτήρα. Από την άλλη, για να επιζήσει στα δικά μας φορολογικά δεδομένα χρειάζεται να απαρνηθεί τον 2λιτρο βενζίνης των 122 και 150 ίππων και να εφοδιαστεί με πιο «γήινα» σύνολα, όπως για παράδειγμα τον ατμοσφαιρικό 1.500άρη SkyActive-G από το 2άρι.

Περνάμε στην πρόταση των Ιαπώνων στα μικρομεσαία, το Mazda 3, που χρησιμοποιεί τους βενζινοκινητήρες SkyActiv-G των 1,5 και 2,0 λτ., καθώς επίσης και τον «φρέσκο» SkyActiv-X του οποίου η χωρητικότητα δεν έχει γίνει γνωστή ακόμα. Το τελευταίο μοτέρ θα συνδυάζεται με το σύστημα M Ηybrid για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ενώ  αξίζει να αναφέρουμε πως το μοντέλο θα διατίθεται και με μια εξελιγμένη έκδοση του i-Activ συστήματος τετρακίνησης σε συνδυασμό με το γνωστό G-Vectoring Control Plus που προσφέρει στο μοντέλο μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Στο ντίζελ υπάρχει μόνο μία επιλογή στα 1,8 λτ. με 116 άλογα.

Τι άλλο έχει η Mazda στο οπλοστάσιό της που θέλουμε να δούμε στην Ελλάδα; Κλειστό MX-5. Αν το Fiat 124 Spider δεν είναι αρκετό, αν το MX-5 που θα έρθει πάλι δε σας φτάνει, τότε το κλειστό MX-5, ο άμεσος αντίπαλος του Toyota GT86 είναι το μοντέλο που περιμένουμε με μεγαλύτερη αδημονία. Που κερδίζει; Είναι 1.500 κυβικά, πανάλαφρο, με ιδιαίτερο σχήμα και έχει φανατικό κοινό.

Κλείνοντας, να πούμε πως υπάρχει και το CX-5 στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV όπως επίσης και το μεσαίο Mazda 6 σε σεντάν και βάγκον για να πλαισιώσουν τη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

EUROINS PASXA
fiat