
Ενώ από τη γερμανική εταιρεία είχαν ανακοινωθεί οι εκδόσεις Macan S, Macan S Diesel και Macan Turbo του νέου premium & compact crossover της, εκκρεμούσε από την Porsche η ανακοίνωση της βασικής έκδοσης, αναφορικά με το νέο γερμανικό SUV. Ειδικότερα, η Porsche –στο πλαίσιο του downsizing- θέλησε να τροφοδοτήσει το νέο «baby SUV» της με έναν σχετικά μικρού κυβισμού –για τα δεδομένα της εταιρείας- από τον όμιλο VW κινητήρα βενζίνης 2,0 λτ., ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος, 4 κυλίνδρων και παράγει για την περίσταση 237 ίππους και 350 Nm ροπής μεταξύ 1.500 και 4.500 σ.α.λ. Επίσης, το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με το γνώριμο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη, ενώ παρέχει τη δυνατότητα στη νέα Macan να ολοκληρώσει τα 0-100 σε 6,9 δλ. Επιπλέον, η κατανάλωσή του εν λόγω μοτέρ δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή για την κατηγορία, αφού απαιτεί 7,5 λτ. περίπου για τα 100 χλμ.
PEUGEOT: Με μοτέρ κάθε λογής για όλα τα γούστα
Στην Ελλάδα η «καυτή» Ford Mustang Mach 1 (+τιμή)
Η Ford Μustang είναι το πιο δημοφιλές sportscar στον κόσμο
Πρεμιέρα για τη νεότερη έκδοση του Nissan GT-R NISMO
Top5: Μοντέλα με τεράστιες οθόνες infotainment
Το υπερπολυτελές Audi A8 Horch;
Νέα Bentley Continental GT Speed cabrio
Δοκιμή: Mercedes-AMG GLB 35 με 306 PS
Στο Pikes Peak με ηλεκτροκαύσιμο η Bentley Continental GT3
Είναι το Mazda 3 το πιο όμορφο μικρομεσαίο της αγοράς;
Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V e:HEV
Δοκιμή: Μια εβδομάδα με την Plug-in Mercedes CLA