Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Διαβάστηκε από 1909 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/5/2019
 

Η Nissan παρουσίασε την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού, συνδυάζοντας την πλοήγηση σε αυτοκινητοδρόμους, με τη δυνατότητα διατήρησης της πορείας σε μια λωρίδα κυκλοφορίας.

Λειτουργώντας ως επέκταση του βραβευμένου συστήματος ProPILOT, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα κάνει το ντεμπούτο της στην Ιαπωνική αγορά με το Nissan Skyline, το ερχόμενο φθινόπωρο.
 
Σχεδιασμένο για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, το νέο σύστημα λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να βοηθήσει στο χειρισμό του αυτοκινήτου, σύμφωνα με μια προκαθορισμένη διαδρομή, σε καθορισμένους δρόμους. Παράλληλα, για πρώτη φορά, το σύστημα επιτρέπει την οδήγηση χωρίς ο οδηγός να κρατά το τιμόνι, διατηρώντας την πορεία του οχήματος σε μια λωρίδα.
 
Προκειμένου να ενεργοποιηθούν  οι  τελευταίες λειτουργίες του νέου συστήματος, οι οδηγοί πρέπει πρώτα να ορίσουν τον προορισμό τους στο σύστημα πλοήγησης, σχεδιάζοντας μια προκαθορισμένη διαδρομή  του ταξιδιού. Μόλις το αυτοκίνητο εισέλθει στον αυτοκινητόδρομο, η οδήγηση με το νέο σύστημα  πλοήγησης καθίσταται διαθέσιμη.
 
Κατά την ενεργοποίηση και αφού έχει οριστεί μια προκαθορισμένη διαδρομή, το σύστημα θα βοηθήσει τον οδηγό να ταξιδέψει σε μια οδική αρτηρία με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας, μέχρις ότου να φτάσει στην έξοδο του  αυτοκινητόδρομου που ορίζει η διαδρομή του, βοηθώντας τον  να χειριστεί αλλαγές και τυχόν εκτροπές  στις λωρίδες κυκλοφορίας.
 
Το νέο ProPILOT επιτρέπει επίσης την οδήγηση χωρίς τα χέρια του οδηγού να είναι στο τιμόνι, ενόσω το όχημα κινείται σε μια συγκεκριμένη λωρίδα. Όταν το όχημα προσεγγίζει ένα απρόσμενο εμπόδιο ή όταν περνάει ένα πιο αργό όχημα, το σύστημα κρίνει τον κατάλληλο χρονισμό αλλαγής της διέλευσης,  βάσει πληροφοριών από το σύστημα πλοήγησης και ανίχνευσης 360 μοιρών. Παράλληλα,  παρέχεται μια διαισθητική ηχητική και οπτική καθοδήγηση στον οδηγό, ο οποίος καλείται να θέσει και τα δύο χέρια στο τιμόνι και να επιβεβαιώσει την έναρξη αυτών των λειτουργιών με ένα διακόπτη.
 
Το όχημα χρησιμοποιεί συνδυασμό καμερών, ραντάρ, σόναρ, GPS και τρισδιάστατων  δεδομένων χάρτη υψηλής ευκρίνειας 3D (HD), για την παροχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο,  σχετικά με το περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο (με εύρος δράσης 360ο) όπως και για την ακριβή θέση του στο δρόμο. Το σύστημα χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να προσφέρει μια ομαλή οδηγική εμπειρία, παρόμοια με αυτή ενός έμπειρου οδηγού. Ένα σύστημα παρακολούθησης του οδηγού  στην καμπίνα,  επιβεβαιώνει συνεχώς ότι η προσοχή του βρίσκεται στο δρόμο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: NISSAN GT-R

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »