Ο μοναδικός μύθος γύρω από το Cng

23563 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο πιο συχνός «μύθος» σχετικά με την ασφάλειά του, έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα με αέριο περιέχουν μία φιάλη με το καύσιμό τους. Πόσο ασφαλής είναι;

coral gas
MASTER DIRECT
Παρότι λοιπόν, δοχείο με καύσιμα έχουν όλα τα αυτοκίνητα με εξαίρεση τα ηλεκτρικά που στην Ελλάδα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού, συνεχίζουν να βγαίνουν στην επιφάνεια κάποια στερεότυπα που κάνουν μερίδα της αγοράς να ανησυχεί.

Αντίθετα, η «αλήθεια» είναι ότι το αέριο χρησιμοποιείται πλέον σε όλο τον κόσμο, κατά κόρον, τόσο στην αυτοκίνηση, όσο και για άλλες χρήσης, θεωρούμενο ως ένα από τα πιο ασφαλή καύσιμα για καθημερινή χρήση, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα εξής:

– Η χρήση του αερίου αποτελεί μια ώριμη τεχνολογία με ιστορία 70 χρόνων. Είναι ευρέως και πολλαπλά δοκιμασμένη και αποδεδειγμένα αποτελεσματική με σημαντικά τεχνολογικά επιτεύγματα.

– Το φυσικό αέριο απαιτεί θερμοκρασία 600 βαθμών κελσίου για την ανάφλεξη, ενώ αντίθετα η βενζίνη αναφλέγεται μόλις στους 450 βαθμούς κελσίου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στατιστικά, οι πιθανότητες πρόκλησης πυρκαγιάς από διαρροή φυσικού αερίου είναι πολύ λιγότερες έναντι των προηγούμενων καυσίμων.

– Οι δεξαμενές αποθήκευσης του φυσικού αερίου κατασκευάζονται κάτω από πολύ αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και υπόκεινται σε σκληρές δοκιμές με ελέγχους πολύ υψηλότερους από αυτούς που λαμβάνουν χώρα πρακτικά κατά τον ανεφοδιασμό του οχήματος. Ο εργοστασιακός σχεδιασμός τους και ο έλεγχος τους γίνεται για πιέσεις 300 bar, οι φιάλες δεν εκρήγνυνται σε πίεση μικρότερη των 460 bar τη στιγμή που οι καθημερινές συνθήκες χρήσης και λειτουργίας τους είναι για περίπου 200 bar.

– Λόγω των υλικών κατασκευής, του σχήματος και της θέσης τους στο εσωτερικό του οχήματος, οι δεξαμενές καυσίμου έχουν πολύ χαμηλότερο κίνδυνο να πάθουν βλάβη σε σχέση με το ρεζερβουάρ βενζίνης σε περίπτωση σύγκρουσης. Οι δεξαμενές για παράδειγμα, υποβάλλονται σε δοκιμές με φωτιά και πυροβόλο όπλο.
 

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (CNG)