REVO - Skoda Octavia 5 by Cargate: Viagra Το πολιτισμένο και οικογενειακό Skoda Octavia, φοράει το πρόγραμμα της REVO και μετατρέπεται σε υπερ-διεγερτικό σκεύασμα μεγάλων αποστάσεων. Πριν από 9 περίπου χρόνια, ένα ξεχωριστό σεντάν έκανε την εμφάνισή του στις ευρωπαϊκές αγορές και άλλαξε αισθητά τα δεδομένα της κατηγορίας στην οποία υπαγόταν. Το Octavia της δεκαετίας του ’90 διέθετε την ποιότητα και τις πρακτικές ικανότητες που θα της εξασφάλισαν μια επιτυχημένη πορεία. Αυτό άλλωστε έκανε τους ανθρώπους του ομίλου VAG να «πιστέψει» στη τσέχικη εταιρεία ώστε να επενδύσει πάνω της την τεχνολογία αιχμής την οποία διέθετε. Με τα χρόνια, ήρθε η ώρα της ολοκληρωτικής αντικατάστασης του μοντέλου όπως και πραγματοποιήθηκε με το λανσάρισμα της Octavia 5. ¶λλη μια ευκαιρία, λοιπόν, για τη μητρική εταιρεία να βγάλει προς τα έξω το άκρως ποιοτικό της πρόσωπο, γεγονός που επιβεβαιώθηκε στο νέο της οικογενειακό σεντάν. Εξοπλισμένο, μάλιστα, με έναν από τους πιο αποδοτικούς και άψογους σε λειτουργία κινητήρες (ειδικά στην έκδοση με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο TFSI, απόδοσης 200 εργοστασιακών ίππων), δείχνει ότι μπορεί να αποτελέσει βάση για περαιτέρω βελτίωση σε θέματα ιπποδύναμης και ροπής, χωρίς να θυσιαστεί ίχνος από την αξιοπιστία του. Οι άνθρωποι της Cargate (Οδός Τατοΐου 6, Νέα Ερυθραία), γνώστες του αντικειμένου αλλά και συγκεκριμένα του μοντέλου (όπως και όλων των προτάσεων του ομίλου VAG), αποφάσισαν να παρουσιάσουν μια βελτιωτική κίνηση που πραγματοποιήθηκε στο πρόσωπο της Octavia RS και ανέβασε κατακόρυφα τα επίπεδα δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Οι επεμβάσεις στην περίπτωση του μπλε ελεκτρίκ Octavia RS της δοκιμής αφορούν σε πολλούς επιμέρους τομείς, οι μεταγγίσεις στον κινητήρα όμως είναι το στοιχείο που ενδιαφέρει πρωτίστως. Έχει πραγματοποιηθεί αναβάθμιση του εγκεφάλου με πρόγραμμα stage2 της REVO Technik. (η CARGATE είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος Ελλάδος). Τοποθετήθηκε ολόσωμη εξάτμιση (downpipe, καταλύτη HJS 20cpi, cat-back) της Milltek Sport UK με διάμετρο 76-70mm, φιλτροχοάνη NEUSPEED P-Flow και σχάστρα κλειστού κυκλώματος της FORGE. Το αποτέλεσμα της παραπάνω επέμβασης είχε σαν αποτέλεσμα ιπποδύναμη της τάξεως των 270-275ίππων, αλλά το σημαντικότερο είναι η ροπή που εκτοξεύθηκε στα 40 ή στα 43 κιλά, «κατ’ επιλογή». Και από τι εξαρτάται η έκφραση… κατ’ επιλογή; Απλούστατα, ο κώδικας της revo είναι πλήρως παραμετροποιήσιμος στις ανάγκες του κατόχου. Μπορεί δηλαδή να δουλέψει και σε χαμηλότερες ρυθμίσεις (π.χ. για οικονομία), μπορεί να δουλέψει με απλή αμόλυβδη, μπορεί να γυρίσει στο εργοστασιακό πρόγραμμα, διαθέτει έξτρα αντικλεπτικό και επιπλέον «κλείδωμα» του τούρμπο, όπου οι στροφές του κινητήρα δεν ξεπερνάνε τις 3.000 και το τούρμπο απλά δε λειτουργεί. Όλες αυτές οι επιλογές είναι διαθέσιμες μέσω του χειριστηρίου SPS (Serial Port Switch) Select Plus, γίνονται διαμέσων της θύρας επικοινωνίας του εγκεφάλου OBDII (που βρίσκεται κάτω αριστερά από το τιμόνι) και δεν απαιτούνται παραπάνω από 4-5sec για την όποια εναλλαγή, ενώ παράλληλα αποτελεί αποκλειστική πατέντα της revo Technik. Παράλληλα, λόγω του ότι κάθε επέμβαση στο μηχανικό σύνολο απαιτεί και «διορθώσεις» στο στήσιμο του αυτοκινήτου (γεγονός το οποίο οι ιθύνοντες της Cargate γνωρίζουν από πρώτο χέρι), έγιναν αλλαγές και στην ανάρτηση της Octavia RS. Τοποθετήθηκε ανάρτηση Eibach Pro-Sport kit, με ρύθμιση καθ’ ύψος (4cm χαμήλωμα), τα άριστης απόδοσης λάστιχα της Pirelli, P-Zero 225/40-18 στις εργοστασιακές ζάντες, και τέλος τακάκια GALFER για πιο αποτελεσματική επιβράδυνση. Ο τρόπος με τον οποίο μεταφέρεται η επιπλέον αυτή δύναμη στο δρόμο έχει τη καλή και την κακή της πλευρά. Μειονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί όταν το αυτοκίνητο κινείται μέσα στα όρια της πόλης. Η διόλου ευκαταφρόνητη ροπή κάνει τη χρήση του αυτοκινήτου με 1η και 2α μια σχετικά δύσκολη υπόθεση στα αλλεπάλληλα σταμάτα-ξεκίνα που πραγματοποιεί κάποιος πηγαίνοντας στην δουλειά του. Σε αυτό βέβαια «σιγοντάρει» και η κακής ποιότητας άσφαλτος των ελληνικών δρόμων. Στον αντίποδα, όταν το αυτοκίνητο εισέρχεται στον αυτοκινητόδρομο και κινείται σε αυτόν, ο αναβαθμισμένος TFSI θα καθηλώσει τον οδηγό με την απόκριση και τα αποθέματα δύναμής του. Έχεις «γκάζι» όπου και όποτε το χρειαστείς και η ροπή του είναι ικανή να σε κολλήσει στη πλάτη του καθίσματος, ανεξάρτητα από το πόσα χιλιόμετρα θα δείχνει το κοντέρ του την ώρα που θα πατήσεις το… δεξί πεντάλ. Στις κλειστές στροφές, απαιτείται σύνεση αφού ένα αυτοκίνητο με ήδη ελαφρώς υποστροφική συμπεριφορά διαθέτει επιπλέον 70 ίππους και 25 κιλά ροπής. Σεβασμός λοιπόν προς το μπλε διεγερτικό όχημα, διότι δεν αστειεύεται το γκάζι στη στροφή θέλει χειρουργικό χειρισμό. Όλα τα παραπάνω αφορούν στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το ESP απενεργοποιημένο. Με το ESP στη θέση “on” δεν τίθεται θέμα προβληματισμού αφού η Octavia RS θα στρίψει με… πολλά χωρίς να προβληματίσει στιγμή. Από εκεί και πέρα, οι επεμβάσεις δε περιορίστηκαν μονάχα στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Μερικές από τις πινελιές του οίκου στα περιφερειακά αλλά και στο εσωτερικό αφορούν στους παρακάτω τομείς: Φώτα τύπου Xenon 6.000K για την πιο άνετη και ασφαλή νυχτερινή μετακίνηση και ηλεκτρομαγνητικούς αισθητήρες παρκαρίσματος (χωρίς εμφανείς αισθητήρες ή τρύπες) εμπρός-πίσω. Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί ένα σύστημα Multimedia JVC που περιλαμβάνει TUNER, CD-DVD mp3, USB-SD card port, TV, GPS Navibox, με έξτρα πίσω οθόνη (ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα) για… τα παιδιά, όργανα πίεσης τούρμπο & θερμ. λαδιού BLITZ DCII carbon, αντικλεπτικό SELCA με τηλεματική παρακολούθηση/ ειδοποίηση μέσω GSM-GPS. Πάντως, στο σύνολό της, η δουλειά που έχει γίνει στο Skoda Ocatavia RS είναι προσεγμένη. Εξακολουθεί να διαθέτει τον οικογενειακό χαρακτήρα του, με τη διαφορά ότι εμπνέει ακόμη περισσότερη σιγουριά όταν διανύει μεγάλες αποστάσεις. Μια μετατροπή – βελτίωση που αξίζει τα λεφτά της στο έπακρο. | ||||
CAR GATE
ΠΑΛΑΙΑ ΛΕΩΦΟΡΟΣ Λ. ΤΑΤΟΙΟΥ 6
2108074589 - |
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ > Χαρτογραφήσεις Eγκεφάλων Κατάλογος με μάρκες και αντιπροσωπείες | |||||||||
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2023 - autotriti.gr