• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2004
Test mtx
Volvo S40 1,8
Δυναμικά από τη βάση
Στο δρόμο το νέο S40 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο.
Το νέας γενιάς S40 είναι το αυτοκίνητο το οποίο επανατοποθέτησε τη Volvo στην κλάση των μεσαίων οχημάτων υιοθετώντας ένα πιο νεανικό, κομψό και δυναμικό προφίλ. Είναι λογικό λοιπόν η πιο προσιτή έκδοση του μοντέλου να συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον.
Mε το νέας γενιάς S40 η Volvo άνοιξε μια καινούργια σελίδα στην ιστορία της καθώς πέρασε προφανώς σε μια περίοδο με λιγότερο “βαριά” σχεδιαστικά μοτίβα και σαφώς περισσότερη έμφαση στην κομψότητα και το νεανικό στυλ. Η βασική από πλευράς τιμής και κυβισμού έκδοση του μεσαίου οικογενειακού της Volvo συγκεντρώνει πολλές βασικές προϋποθέσεις για να διεκδικήσει μεγαλύτερα απ’ ό,τι στο παρελθόν μερίδια από τις πωλήσεις της κλάσης του. Η σχεδίαση είναι ένα από τα βασικά “όπλα” του οχήματος καθώς οι γενικά “απαλές” γραμμές συνδυάζονται όμορφα με τα δύο πολύ έντονα σχεδιαστικά νεύρα τα οποία διατρέχουν ολόκληρο το μήκος του αμαξώματος από τα εμπρός έως τα πίσω φωτιστικά σώματα. Ο μικρός τρίτος όγκος του Σουηδικού σεντάν, τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και στα δύο άκρα, η έντονη καμπύλη (σχεδόν τοξοειδής) γραμμή της οροφής και το σχήμα της μάσκας συνθέτουν μια εικόνα με σαφή εταιρική προέλευση. Ο συνδυασμός κομψότητας και δυναμισμού που χαρακτηρίζει τις εξωτερικές επιφάνειες προϊδεάζει εν μέρει για την εικόνα του εσωτερικού, όμως η θέα της πρωτοποριακής κεντρικής κονσόλας (με επένδυση ανοξείδωτου μετάλλου στην έκδοση της δοκιμής) προκαλεί το θαυμασμό του οδηγού και των επιβατών. Η ποιότητα της κατασκευής και της συναρμολόγησης βρίσκεται φυσικά σε υψηλό επίπεδο. Στο δρόμο η εν λόγω έκδοση αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστη. Το σύστημα διεύθυνσης έχει αρκετά καλή αίσθηση σε δρόμο με στροφές και μεταφέρει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού. Κραδασμοί από οδικές ανωμαλίες δεν μεταδίδονται στα χέρια του οδηγού και το μόνο ίσως μειονέκτημα είναι μια ελαφρά ασάφεια στη θέση της ευθείας όταν το όχημα κινείται στην εθνική οδό. Σε δρόμο με στροφές η συνολικά πολύ καλή αίσθηση που έχει εξ αρχής λάβει ο οδηγός από το σύνολο “σύστημα διεύθυνσης-ανάρτηση” προκαλεί για άσκηση πίεσης στον κινητήρα των 1,8 λίτρων και 125 ονομαστικών ίππων. Στην περίπτωση αυτή το όχημα παραμένει ουδέτερο, εμφανίζει μικρές κλίσεις και διαγράφει με ευκολία την επιθυμητή τροχιά. Η φυσιολογική αντίδραση της υποστροφής εμφανίζεται κυρίως σε σχετικά “σφικτές” ανηφορικές διαδρομές όπου το εμπρός μέρος θα τείνει να ανοίξει την τροχιά του. Ο έλεγχος είναι απόλυτα εφικτός με το τιμόνι ενώ η παρουσία του STC (για τον έλεγχο της ευστάθειας και της πρόσφυσης) είναι πολύ διακριτική. Οι δε τάσεις υπερστροφής (με απότομη επιβράδυνση μέσα στη στροφή) έχουν ακόμη μικρότερη ένταση δείχνοντας την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στον τομέα των αναρτήσεων και ειδικά στον πίσω άξονα. Πολύ καλά αποδείχτηκαν για μία ακόμη φορά τα φρένα ενώ ένα στοιχείο που ενισχύει τη θετική εικόνα του S40 αποτελεί ο επιλογέας του κιβωτίου με το μικρό σε μέγεθος στέλεχος και το πολύ καλό “κούμπωμα”.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σε δρόμο με στροφές η βασική έκδοση του S40 έχει να επιδείξει ουδέτερη οδική συμπεριφορά με μικρή τάση υποστροφής στο όριο.

Το πίσω μέρος είναι εξίσου κομψό με το εμπρός με την έντονη πλαϊνή ακμή να σβήνει στα φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό μεγάλος πρωταγωνιστής είναι φυσικά η κεντρική κονσόλα με την εξαιρετικά πρωτότυπη, λειτουργική και κομψή κεντρική κονσόλα.

Μας άρεσε
Η γενικότερη αίσθηση του οχήματος στο δρόμο. Η ανυπέρβλητη κομψότητα και πρωτοτυπία της κεντρικής κονσόλας και η πολύ καλή αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων.
Δε μας άρεσε
Η ορατότητα από το πίσω παρμπρίζ. Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.
 
 Volvo S40 1,8
Κινητήρας