Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2005
Test mtx
BMW 525i
Καθηγήτρια πανεπιστημίου
Ο νέος 6κύλινδρος κινητήρας της BMW αποδίδει 218 ίππους και διακρίνεται για την ανεπτυγμένη τεχνολογία που εφαρμόζει
Ανέκαθεν τα αυτοκίνητα της Βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας παρέδιδαν μαθήματα σε διάφορους τομείς αλλά πλέον με τη Σειρά 5, που εφοδιάζεται με νέο 2,5 λίτρων κινητήρα, η BMW διδάσκει στο… πανεπιστήμιο.
Δοκιμάζοντας τη Σειρά 5 της BMW με τον νέο κινητήρα των 2,5 λίτρων στην υψηλή του απόδοση με τους 218 ίππους (ο ίδιος κινητήρας διαθέτει και απόδοση 177 ίππων στην έκδοση 523i), αυτό που άμεσα σε κερδίζει είναι η ομοιογένεια του συνόλου τόσο σε εμφάνιση, πολυτέλεια, κύρος, χώρους όσο και σε οδική συμπεριφορά και κινητήρα. Οδηγικά, όπως είναι λογικό, η 525i δεν διαφοροποιείται από την υπόλοιπη σειρά, προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες και υποδειγματική ποιότητα κύλισης χωρίς να δυσκολεύεται να ακολουθήσει τις "ορμές" του οδηγού για γρήγορη κίνηση. Στις στροφές το αμάξωμα της 525i παρουσιάζει μικρές κλίσεις ενώ το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης (Active Steering) και βέβαια ο υποδειγματικός στη λειτουργία και την απόκριση κινητήρας των 2,5 λίτρων αποτελούν τα βασικά όπλα του οδηγού για ευχαρίστηση κατά την οδήγηση. Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ορίζει υπερστροφή ισχύος αλλά η απουσία μπλοκέ διαφορικού (παραδοσιακά) και η λειτουργία του συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (DSTC που απενεργοποιείται έπειτα από πίεση μερικών δευτερολέπτων) δεν επιτρέπουν την αλόγιστη καταστροφή του ελαστικού σε τέτοιες συνθήκες.
Σε σχέση με την 520i
Πλεονεκτήματα
326 κ.εκ. περισσότερα
+48 ίππους και +8 Nm ροπής
2,1 δλ. ταχύτερη στο 0-100
1,3 δλ. ταχύτερη στο 60-100
1,6 δλ. ταχύτερη στο 80-120
15 χλμ. επιπλέον τελική ταχ.
Μειονεκτήματα
Υψηλότερη κατανάλωση κατα 0,8 λτ./100 χλμ.
5.150 ευρώ ακριβότερη
35 κιλά βαρύτερη
Κινητήρας
Ο νέος 6κύλινδρος κινητήρας της BMW αποδίδει 218 ίππους και διακρίνεται για την ανεπτυγμένη τεχνολογία που εφαρμόζει, γεγονός που τον καθιστά τον πιο ελαφρύ εξακύλινδρο κινητήρα παγκοσμίως. Όσον αφορά τη λειτουργία του παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα ανεξαρτήτως στροφών και παράγει ευχάριστο ήχο. Το αυτόματο και με σειριακή λειτουργία κιβώτιο Steptronic είναι αθόρυβο και άμεσο στις εναλλαγές των σχέσεων, προσδίδοντας συν τοις άλλοις πολύ καλές τιμές επιδόσεων καθώς και χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης αναλογικά με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου.
Η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος στο εσωτερικό της Σειράς 5 συνδυάζεται με το ξεχωριστό σχεδιαστικό στυλ που έχει περάσει και στο εσωτερικό της.