Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/3/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2006
Test mtx
Suzuki Swift 1,3 4X4
Πιο “πικάντικο”
suzuki swift -
Tο τετρακίνητο Swift δεν εμφανίζει σχεδιαστικές αλλαγές, παραμένοντας το ίδιο έντονα νεανικό και ευχάριστο.
"Όποιος έχει πολύ πιπέρι, βάζει και στα λάχανα", λέει μια σοφή παροιμία και μάλλον ισχύει και για την περίπτωση της Suzuki, όπου εφοδιάζει και το Swift με τετρακίνηση, προσφέροντάς του καλύτερη οδική συμπεριφορά.
suzuki swift -
Το εσωτερικό του Swift 4Χ4 είναι ίδιο με των δικίνητων εκδόσεων, με τα σκληρά πλαστικά να εμφανίζουν καλή συναρμογή και τη ποιότητα να βρίσκεται σε καλά για την κατηγορία επίπεδα.
Η Suzuki, γνωστή για την "τετρακίνητη" λογική της, εφοδιάζει και το μικρό της Swift με μόνιμη τετρακίνηση, διευρύνοντας έτσι την προσφερόμενη γκάμα του και ελαφρώς και τα πεδία δράσης του.
Διαφορές
Tόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του, το τετρακίνητο Swift δεν εμφανίζει σχεδιαστικές αλλαγές, παραμένοντας το ίδιο έντονα νεανικό και ευχάριστο. Η ποιότητα είναι καλή, ενώ και η συναρμολόγηση ικανοποιεί αρκετά. Το φινίρισμα όμως δεν είναι το δυνατό του σημείο.
Οδική συμπεριφορά
Με χαμηλωμένο το αμάξωμα κατά 5 μόλις χλστ. σε σχέση με τα υπόλοιπα Swift, καθίσταται σαφές ότι, το τετρακίνητο Swift δεν προορίζεται για εκτός δρόμου καταστάσεις. Αντίθετα, αυτό που αναμφισβήτητα πετυχαίνει η Suzuki είναι, να προσδώσει στο Swift έναν πιο ασφαλή χαρακτήρα μέσω της τετρακίνησης, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Ο 1,3 λίτρων κινητήρας, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, "πνίγεται" αισθητά, ωστόσο, αν το ζητούμενο είναι να κινηθεί ικανοποιητικά με ασφάλεια σε βρεγμένο οδόστρωμα και σε δρόμο με στροφές, τα καταφέρνει περίφημα.
Τιμή
To Swift 4Χ4 διατίθεται μόνο σε πεντάθυρο αμάξωμα, ενώ η τιμή του ανέρχεται στα 14.300 ευρώ (2.500 ευρώ παραπάνω από την αντίστοιχη δικίνητη βασική έκδοση GL). Ο εξοπλισμός του υπερέχει στο ότι, διαθέτει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέφτες και δερμάτινο τιμόνι.
Μηχανικά μέρη
Η τετρακίνηση του Swift βασίζεται στην αρχή λειτουργίας της αντίστοιχης του Ignis. Έτσι, η έκδοση 4Χ4 διαθέτει μόνιμη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, μέσω συνεκτικού συμπλέκτη. Οι αναρτήσεις παραμένουν ως είχαν, ενώ και ο κινητήρας είναι ο γνωστός των 1,3 λίτρων των 92 ίππων, ο οποίος εμφανίζει μέτριο τράβηγμα χαμηλά, λόγω της αραιής κλιμάκωσης του κιβωτίου.