Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/5/2007
Test mtx
BMW Z4 Coupe 3,0 Si
Φαντα (Z) ίωση
Διαβάστηκε από 5071 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/5/2007
Η εμφάνιση της Z4 Coupe δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Ακόμη και αν το μάτι σας έχει συνηθίσει στην ανοιχτή Ζ4…
Μας… πήρε τα μυαλά και, αντίθετα με την ανοιχτή της αδερφή, δε μας τα πήρε από τον αέρα… Η κουπέ εκδοχή της Z4, με αυτόν τον 3λιτρο κινητήρα, εντυπωσιάζει ως σύνολο και θέτει υποψηφιότητα ως ένα από τα πιο ελκυστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Η BMW Z4 στην κουπέ εκδοχή της είναι προκλητική. Αρχικά προκαλεί με τη σχεδίασή της, ενώ μέσω των τεχνικών της χαρακτηριστικών, προκαλεί και τον οδηγό της. Την βλέπεις ακίνητη και φαντασιώνεσαι, ενώ το μυαλό σου στριφογυρνά και στην Cabriο εκδοχή της. Κι όμως, η Ζ4 Coupe έχει περισσότερη προσωπικότητα από την Cabrio, κάτι που το καταλαβαίνεις άμεσα από το κεφαλογύρισμα στο πέρασμά της. Θυμάστε την Ζ3 Coupe; Το μειδίαμα του προσώπου στο αντίκρισμά της; Ε, καμία σχέση! Η BMW δεν υπέπεσε σε σχεδιαστικά λάθη αυτή τη φορά, ενώ για το οδηγικό του θέματος, ούτε λόγος…
Οδική συμπεριφορά
Aν μπορείς να χαρακτηρίσεις "ομοιογενές" ένα σπορ αυτοκίνητο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, τότε ο ορισμός είναι η Ζ4. Και αυτό, γιατί θα καλύψει τις ανάγκες του οδηγού με άνεση. Άνεση ως προς τις δυνατότητες κινητήρα, πλαισίου, στησίματος και αίσθησης, γιατί αν κυριολεκτείς, η Ζ4 Coupe θα σε προδώσει, αφού κοπανάει αρκετά σε ανωμαλίες. Με το DTC ή και το DSC απενεργοποιημένα, η πισωκίνητη Z4, εκμεταλλευόμενη την ισχύ των 265 ίππων, καπνίζει τα λάστιχά της, διαγράφοντας απόλυτα εθιστικές και προβλεπόμενες τροχιές. Αν τα ελαστικά ζεσταθούν σε κλειστά κομμάτια, θα αντιμετωπίσεις μέχρι και υποστροφικά φαινόμενα, ψάχνοντας τη χρυσή τομή ανάμεσα στις δύο αντιδράσεις. Το εμπρός μέρος "ακούει" εκπληκτικά, ενώ η έλλειψη μπλοκέ αποτελεί το μόνο λόγο για να δώσει κάποιος τα επιπλέον 25.000 ευρώ για την αγορά της M (εντάξει, είναι και τα 342 άλογα…).
Κινητήρας - Επιδόσεις
O 3λιτρος κινητήρας με το χαρακτηρισμό "Si" αποδίδει 265 ονομαστικούς ίππους και διαθέτει όλα τα τεχνολογικά υψηλά στάνταρ των κινητήρων της BMW. Ο straight six εντυπωσιάζει με την απόκρισή του και τη γραμμική του απόδοση, ενώ οι επιδόσεις είναι κορυφαίες, με το 6τάχυτο κιβώτιο (πολύ καλό σε λειτουργία) να συμβάλλει στα εντυπωσιακά νούμερα των ρεπρίζ.
Η αποκλειστικά διθέσια Z4 Coupe έχει λειτουργικό εσωτερικό χωρίς περιττούς διακόπτες, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού, ενώ η ποιότητα κατασκευής και η συναρμολόγηση εντυπωσιάζουν.