
Value for Money: Focus και Auris ξεχωρίζουν
Value for Money: Focus και Auris ξεχωρίζουν
Κοστίζοντας 16.860 ευρώ, η έκδοση Life Εco του Toyota Auris 1,4 D-4D προσφέρει στάνταρ το σύστημα Start/Stop, διαθέτοντας παράλληλα ένα καλό εξοπλισμό. Απουσιάζουν οι ζάντες αλουμινίου, τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, οι προβολείς ομίχλης και το cruise control. Υπάρχουν όμως 7 αερόσακοι (και για τα γόνατα του οδηγού) και κλιματισμός, καθώς και εγγύηση 6 ετών με δυνατότητα επέκτασης στα 8 έτη χάρη στο πρόγραμμα Great8. Αυτό τον καιρό η Toyota προσφέρει και 6μηνη δωρεάν ασφάλιση. Το Ford Focus με τους 95 ίππους στην έκδοση Trend είναι έστω και οριακά το φθηνότερο με τιμή 16.897 ευρώ. Με 2 χρόνια εγγύηση, επεκτάσιμη μέχρι τα 5, από το Focus ουσιαστικά λείπουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου και το cruise control. To τελευταίο προσφέρεται στάνταρ στην βασική έκδοση Energy του Nissan Pulsar 1,5 dCi που κοστίζει 17.290 ευρώ. Η εγγύηση είναι 3 ετών, αλλά επεκτείνεται μέχρι τα 6 χρόνια.
Το Focus εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ήπια ρύθμιση του 1,5 λτ. TDCi κινητήρα του και το Pulsar την πιο μακριά 6η σχέση του για να πετύχουν την κορυφαία επίδοση των 138 χλμ./ώρα στην κατηγορία των μικρομεσαίων χατσμπακ. Να σημειωθεί πάντως εδώ πως υπάρχει και η έκδοση των 120 ίππων του Focus, που σημειώνει μια ουσιαστικά ανάλογα κορυφαία επίδοση με 137 χλμ./ώρα. To Auris με τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,277) και τον οικονομικό κινητήρα σημειώνει επίσης κορυφαία επίδοση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- (τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN PULSAR
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Καντε πρωτα στην ελλαδα τεςτ, και εαν στην κατανάλωση πιασετε αυτα τα νουμερα, εγω θα γίνω αστροναύτης.
Απάντηση: Στην Ελλάδα κάναμε αυτά τα τέστ. Ετοιμάστε την στολή σας :)
Ιαπωνική υπόθεση. Το Honda έχει διαμάντι κινητήρα, αλλά τιμή τσιμπημένη. Η Toyota όπως και η Nissan και αυτές δίνουν πολύ καλές λύσεις. Η Ford αξιόλογη πρόταση και ίσως η μόνη "Γερμανική" εταιρία που έχει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
Προσωπικά θα ήθελα να είναι πιό ολοκληρωμένο το τεστ με περισσότερα αυτοκίνητα γιατί στήν κατηγορία δεν υπάρχουν μόνο 3 αλλα πολλά περισσοτερα καί θα ήθελα να έβλεπα hyundai i 30,citroen c4 ,kia ceed ,opel astra,peugeot 308 κ.α . όσον αφορά τις καταναλώσεις τα 0,2 ή 0,4 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα είναι ασήμαντη η διαφορά και σε μηνιαία κατανάλωση για κάποιον που διανύει 2000 χλμ είναι περίπου 5-7 ευρω!!! .εκτιμώ οτι υπάρχουν άλλα θέματα που ενδέχεται να παρουσιάζουν ουσιαστικές δαπάνες για τον ιδιοκτήτη όπως για παράδειγμα πόσο θα κοστίσει η αποκατάσταση ενός μετρίου τρακαρίσματος (προφ/κτηρα,φανάρι,φτερό,μάσκα,πλαστικος θόλος) ώστε να δούμε τίς διαφορές απο εταιρία σε εταιρία . ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θέμα τών εγγυήσεων ,να δούμε τί ωφέλη έχει ο κάτοχος ενός οχήματος με 2ετή εγγύηση σε βάθος χρόνου και τί θα πληρ΄ωσει σε σχέση με κάποιον που έχει 7 χρόνια εγγύηση άν στο μεσοδιάστημα του βγάλει 1 δισκο πλατώ,1 μηχανισμό πόρτας ,αλλαγή 1 ψαλίδι και φούσκες ημιαξονίων κλπ άλλα . Εδώ είναι τα ΛΕΦΤΑ κατα την ταπεινή άποψή μου !!!
Απάντηση: Υπαρχουν στο site θέματα με ολα τα αυτοκίνητα που αναφέρετε. Καντε μια αναζητηση. Τα 3 του θεματος αυτου ξεχωρίζουν με την επίδοση τους σε ταξιδι. 138 χλμ/ωρα με 5 λιτρα στα 100 χλμ.
Χαλαρά καλύτερο το Hyundai i30 diesel και από τα τρία. Ειδικά στο εσωτερικό το Focus έχει άσχημο σχεδιασμό και καθόλου ποιοτικά πλαστικά.
Να ρωτήσω πως βγάλατε πιο οδηγοκεντρικό το focus, το δοκίμασε κάποιος από το autotriti και πήρε το βραβείο του καλύτερου αυτοκινήτου; Το Auris έχει απλά ακριβές τιμόνι με καλή αίσθηση; Το απαρχαιωμένο focus υψηλή ποιότητα κύλισης, κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι. Και το ολοκαίνουριο pulsar (2015) τιμόνι και φρένα που δεν προβληματίζουν. Πολύ κατευθυνόμενο είναι το άρθρο σας. Εγώ από τα 3 προτιμώ το Nissan το focus ούτε χώρους έχει και το ταμπλό του έρχεται να σε πλακώσει που λέει και η Λουκία.