ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O 1,6 λτ. i-DTEC του Honda   Civic είναι ο ελαφρύτερος στην κατηγορία του και αποδίδει 120 ίππους με 300 Nm ροπής. Σαν αποτέλεσμα το ιαπωνικό μικρομεσαίο έχει τις καλύτερες ρεπρίζ από τα υπόλοιπα μοντ

O 1,6 λτ. i-DTEC του Honda Civic είναι ο ελαφρύτερος στην κατηγορία του και αποδίδει 120 ίππους με 300 Nm ροπής. Σαν αποτέλεσμα το ιαπωνικό μικρομεσαίο έχει τις καλύτερες ρεπρίζ από τα υπόλοιπα μοντέλα της δοκιμής.

Κινητήρες-Κιβώτια: Έμφαση στη ροπή και την οικονομία

71.843 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2015)

Στη μάχη των κινητήρων, τα μικρομεσαία diesel μοντέλα του θέματός μας διαθέτουν από τους πλέον αξιόλογους πετρελαιοκινητήρες της αγοράς. 
To
Νissan Pulsar «φοράει» το 1,5 dCi κινητήρα της Renault-Nissan με 110 ίππους και 260 Nm. Έχει μεστό τράβηγμα από χαμηλά και πολιτισμένη λειτουργία μέχρι το υψηλότερο φάσμα περιστροφής του, ωστόσο η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου, αμβλύνει κάπως τις ρεπρίζ. Αντίθετα η κλιμάκωση του Focus με το νέο 1,5 TDCi κινητήρα των 95 ίππων τονίζει τις ρεπρίζ (υπάρχει και έκδοση με 120 ίππους). Εφοδιασμένος με την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας ο κινητήρας των 270 Nm ροπής έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία, αλλά μικρό εύρος ωφέλιμης λειτουργίας. Το Toyota Auris προσφέρεται με τον μικρότερο σε κυβισμό 1,4 D-4D 8βάλβιδο diesel των 90 ίππων. «Ακούγεται» λίγο, αλλά τραβάει καλά από χαμηλά και δεν εμφανίζει κραδασμούς. 

 
Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση και τα τρία μοντέλα είναι οικονομικά όχι μόνο στα χαρτιά, αλλά και στην πράξη, ενώ οι εκπομπές τους σε CO2 είναι χαμηλότερες των 100 γρ./χλμ, πράγμα που σημαίνει πως και τα τρία απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
DAIKIN SENSIRA