
Εργονομικό, πρακτικό και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής το εσωτερικό του Toyota Auris.
Εσωτερικό: Ποιοτικά, μοντέρνα και απροβλημάτιστα
Πολύ καλό σε ποιότητα είναι και το εσωτερικό του Ford Focus το οποίο μετά την ανανέωσή του έχει βελτιωθεί σε συναρμογή και εργονομία. Η προσθήκη έγχρωμης οθόνης αφής «ελάφρωσε» την κεντρική κονσόλα από το πλήθος κουμπιών που υπήρχαν πριν, ενώ το σύστημα φωνητικών εντελών και συνδεσιμότητας SYNC προσφέρει hi-tech αίσθηση. Μοντέρνος και ευδιάκριτος είναι επίσης ο πίνακας οργάνων, ενώ το τιμόνι έχει σωστό πάχος και ποιοτική αίσθηση.
Η καμπίνα του Auris σε κερδίζει με τον καλημέρα. Σχεδιαστικά, το ταμπλό είναι εντελώς κάθετο δίνοντας περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των επιβατών εμπρός, με τη συνολική του σχεδίαση να είναι μοντέρνα. Η οθόνη αφής του συστήματος infotainment Toyota Touch ξεχωρίζει. Στο κομμάτι της κατασκευής, παρότι τα μαλακά στην αφή υλικά δεν κυριαρχούν, η κορυφαία συναρμογή και το σωστό φινίρισμα, έρχονται να εγγυηθούν την αντοχή στο πέρασμα του χρόνου.
Αισθητικά η καμπίνα του Nissan Pulsar δεν ενθουσιάζει. Ωστόσο ξεχωρίζει για τη στιβαρότητα της κατασκευής, το ιδιαίτερα προσεγμένο φινίρισμα και τη φωτεινότητά της. Μαλακό πλαστικό υπάρχει μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό, αλλά η συνολική εικόνα ποιότητας ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας. Η εργονομία δεν προβληματίζει. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά υψηλή και τα καθίσματα φαρδιά. Σε μεγάλα ταξίδια όμως θα κουράσουν.

Το εσωτερικό του Nissan Pulsar μπορεί να μη διακρίνεται σχεδιαστικά, αλλά έχει προσεγμένη ποιότητα και απροβλημάτιστη εργονομία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- (τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN PULSAR
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Καντε πρωτα στην ελλαδα τεςτ, και εαν στην κατανάλωση πιασετε αυτα τα νουμερα, εγω θα γίνω αστροναύτης.
Απάντηση: Στην Ελλάδα κάναμε αυτά τα τέστ. Ετοιμάστε την στολή σας :)
Ιαπωνική υπόθεση. Το Honda έχει διαμάντι κινητήρα, αλλά τιμή τσιμπημένη. Η Toyota όπως και η Nissan και αυτές δίνουν πολύ καλές λύσεις. Η Ford αξιόλογη πρόταση και ίσως η μόνη "Γερμανική" εταιρία που έχει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
Προσωπικά θα ήθελα να είναι πιό ολοκληρωμένο το τεστ με περισσότερα αυτοκίνητα γιατί στήν κατηγορία δεν υπάρχουν μόνο 3 αλλα πολλά περισσοτερα καί θα ήθελα να έβλεπα hyundai i 30,citroen c4 ,kia ceed ,opel astra,peugeot 308 κ.α . όσον αφορά τις καταναλώσεις τα 0,2 ή 0,4 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα είναι ασήμαντη η διαφορά και σε μηνιαία κατανάλωση για κάποιον που διανύει 2000 χλμ είναι περίπου 5-7 ευρω!!! .εκτιμώ οτι υπάρχουν άλλα θέματα που ενδέχεται να παρουσιάζουν ουσιαστικές δαπάνες για τον ιδιοκτήτη όπως για παράδειγμα πόσο θα κοστίσει η αποκατάσταση ενός μετρίου τρακαρίσματος (προφ/κτηρα,φανάρι,φτερό,μάσκα,πλαστικος θόλος) ώστε να δούμε τίς διαφορές απο εταιρία σε εταιρία . ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θέμα τών εγγυήσεων ,να δούμε τί ωφέλη έχει ο κάτοχος ενός οχήματος με 2ετή εγγύηση σε βάθος χρόνου και τί θα πληρ΄ωσει σε σχέση με κάποιον που έχει 7 χρόνια εγγύηση άν στο μεσοδιάστημα του βγάλει 1 δισκο πλατώ,1 μηχανισμό πόρτας ,αλλαγή 1 ψαλίδι και φούσκες ημιαξονίων κλπ άλλα . Εδώ είναι τα ΛΕΦΤΑ κατα την ταπεινή άποψή μου !!!
Απάντηση: Υπαρχουν στο site θέματα με ολα τα αυτοκίνητα που αναφέρετε. Καντε μια αναζητηση. Τα 3 του θεματος αυτου ξεχωρίζουν με την επίδοση τους σε ταξιδι. 138 χλμ/ωρα με 5 λιτρα στα 100 χλμ.
Χαλαρά καλύτερο το Hyundai i30 diesel και από τα τρία. Ειδικά στο εσωτερικό το Focus έχει άσχημο σχεδιασμό και καθόλου ποιοτικά πλαστικά.
Να ρωτήσω πως βγάλατε πιο οδηγοκεντρικό το focus, το δοκίμασε κάποιος από το autotriti και πήρε το βραβείο του καλύτερου αυτοκινήτου; Το Auris έχει απλά ακριβές τιμόνι με καλή αίσθηση; Το απαρχαιωμένο focus υψηλή ποιότητα κύλισης, κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι. Και το ολοκαίνουριο pulsar (2015) τιμόνι και φρένα που δεν προβληματίζουν. Πολύ κατευθυνόμενο είναι το άρθρο σας. Εγώ από τα 3 προτιμώ το Nissan το focus ούτε χώρους έχει και το ταμπλό του έρχεται να σε πλακώσει που λέει και η Λουκία.