
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στο δρόμο, το Toyota Auris ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης, διατηρώντας την ασφάλειά του σε κάθε περίπτωση.
Οδική συμπεριφορά-Ανεση: Focus για χαρακτήρα, Auris και Pulsar για άνεση
71.840 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2015)
Το Ford Focus είναι το πιο οδηγοκεντρικό και όχι τυχαία, όντας το μόνο με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Οι βελτιώσεις σε πλαίσιο, τιμόνι και αναρτήσεις της ανανεωμένης έκδοσή του έχουν τονίσει την οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει σε συνδυασμό με την άνεση. Φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ διαθέτει κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι που παρέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση.
Τα άλλα δύο ιαπωνικά μοντέλα, το Auris και το Pulsar, δίνουν έμφαση στην άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στην περίπτωση του Auris, το τιμόνι είναι ακριβές και με καλή αίσθηση, τα φρένα αποτελεσματικά, ενώ και ο θόρυβος, λόγω και της πολύ καλή αεροδυναμικής, παραμένει μειωμένος στην εθνική, τονίζοντας περαιτέρω την άνεση του αυτοκινήτου. Η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς, αλλά σε κάθε περίπτωση οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και ελεγχόμενες, με το στάνταρ ESP να κάνει αυτό που πρέπει στις παρεκτροπές.
Το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο και προοδευτικό στις αντιδράσεις του εκμεταλλευόμενο στοιχεία, όπως το μακρύ μεταξόνιο και το στάνταρ ESP. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, χάρης και στα στάνταρ hi-tech συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην άνεση. Την αίσθηση αυτή ενισχύει και το τιμόνι, που δεν προβληματίζει, αλλά δεν είναι τόσο γρήγορο και «κοφτερό» για να κάνει τη διαφορά. Από την άλλη τα φρένα δεν προβληματίζουν.

Τα περιθώρια πρόσφυσης του Nissan Pulsar είναι υψηλά, χάρης και στα στάνταρ hi-tech συστήματος ενεργητικής ασφάλειας, αλλά η άνεση έχει την τιμητική της.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- (τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN PULSAR
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Καντε πρωτα στην ελλαδα τεςτ, και εαν στην κατανάλωση πιασετε αυτα τα νουμερα, εγω θα γίνω αστροναύτης.
Απάντηση: Στην Ελλάδα κάναμε αυτά τα τέστ. Ετοιμάστε την στολή σας :)
Ιαπωνική υπόθεση. Το Honda έχει διαμάντι κινητήρα, αλλά τιμή τσιμπημένη. Η Toyota όπως και η Nissan και αυτές δίνουν πολύ καλές λύσεις. Η Ford αξιόλογη πρόταση και ίσως η μόνη "Γερμανική" εταιρία που έχει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
Προσωπικά θα ήθελα να είναι πιό ολοκληρωμένο το τεστ με περισσότερα αυτοκίνητα γιατί στήν κατηγορία δεν υπάρχουν μόνο 3 αλλα πολλά περισσοτερα καί θα ήθελα να έβλεπα hyundai i 30,citroen c4 ,kia ceed ,opel astra,peugeot 308 κ.α . όσον αφορά τις καταναλώσεις τα 0,2 ή 0,4 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα είναι ασήμαντη η διαφορά και σε μηνιαία κατανάλωση για κάποιον που διανύει 2000 χλμ είναι περίπου 5-7 ευρω!!! .εκτιμώ οτι υπάρχουν άλλα θέματα που ενδέχεται να παρουσιάζουν ουσιαστικές δαπάνες για τον ιδιοκτήτη όπως για παράδειγμα πόσο θα κοστίσει η αποκατάσταση ενός μετρίου τρακαρίσματος (προφ/κτηρα,φανάρι,φτερό,μάσκα,πλαστικος θόλος) ώστε να δούμε τίς διαφορές απο εταιρία σε εταιρία . ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θέμα τών εγγυήσεων ,να δούμε τί ωφέλη έχει ο κάτοχος ενός οχήματος με 2ετή εγγύηση σε βάθος χρόνου και τί θα πληρ΄ωσει σε σχέση με κάποιον που έχει 7 χρόνια εγγύηση άν στο μεσοδιάστημα του βγάλει 1 δισκο πλατώ,1 μηχανισμό πόρτας ,αλλαγή 1 ψαλίδι και φούσκες ημιαξονίων κλπ άλλα . Εδώ είναι τα ΛΕΦΤΑ κατα την ταπεινή άποψή μου !!!
Απάντηση: Υπαρχουν στο site θέματα με ολα τα αυτοκίνητα που αναφέρετε. Καντε μια αναζητηση. Τα 3 του θεματος αυτου ξεχωρίζουν με την επίδοση τους σε ταξιδι. 138 χλμ/ωρα με 5 λιτρα στα 100 χλμ.
Χαλαρά καλύτερο το Hyundai i30 diesel και από τα τρία. Ειδικά στο εσωτερικό το Focus έχει άσχημο σχεδιασμό και καθόλου ποιοτικά πλαστικά.
Να ρωτήσω πως βγάλατε πιο οδηγοκεντρικό το focus, το δοκίμασε κάποιος από το autotriti και πήρε το βραβείο του καλύτερου αυτοκινήτου; Το Auris έχει απλά ακριβές τιμόνι με καλή αίσθηση; Το απαρχαιωμένο focus υψηλή ποιότητα κύλισης, κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι. Και το ολοκαίνουριο pulsar (2015) τιμόνι και φρένα που δεν προβληματίζουν. Πολύ κατευθυνόμενο είναι το άρθρο σας. Εγώ από τα 3 προτιμώ το Nissan το focus ούτε χώρους έχει και το ταμπλό του έρχεται να σε πλακώσει που λέει και η Λουκία.