Είναι μικρομεσαία και diesel, έχοντας τις καλύτερες επιδόσεις στην τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης του auto Τρίτη για την ταχύτητα ταξιδιού στα 5,0 λτ./100 χλμ.
Εν κατακλείδι, οι διαφορές που προκύπτουν είναι ζήτημα προτεραιοτήτων των αγοραστών. Το Ford Focus με τους 95 ίππους τιμολογιακά είναι το μόνο κάτω από τις 17.000 ευρώ και έρχεται να κερδίσει τους οδηγούς που αναζητούν την οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με ένα ολοκληρωμένο πακέτο. To Toyota Auris είναι η πιο Value For Money επιλογή και όχι μόνο, όντας ποιοτικό, άνετο, ασφαλές και με 6+2 χρόνια εγγύησης. Θα θέλαμε όμως περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω. Το Nissan Pulsar έφερε την ιαπωνική φίρμα πίσω στη μάχη των μικρομεσαίων χάτσμπακ με τον καλύτερο τρόπο. Το μόνο που του λείπει είναι ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας. Τέλος το Honda Civic έχει τον καλύτερο κινητήρα, είναι πρακτικό και ιδιαίτερα σπορτίφ. Είναι όμως και αισθητά πιο «αλμυρό»…
Ιαπωνική υπόθεση. Το Honda έχει διαμάντι κινητήρα, αλλά τιμή τσιμπημένη. Η Toyota όπως και η Nissan και αυτές δίνουν πολύ καλές λύσεις. Η Ford αξιόλογη πρόταση και ίσως η μόνη "Γερμανική" εταιρία που έχει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
Προσωπικά θα ήθελα να είναι πιό ολοκληρωμένο το τεστ με περισσότερα αυτοκίνητα γιατί στήν κατηγορία δεν υπάρχουν μόνο 3 αλλα πολλά περισσοτερα καί θα ήθελα να έβλεπα hyundai i 30,citroen c4 ,kia ceed ,opel astra,peugeot 308 κ.α . όσον αφορά τις καταναλώσεις τα 0,2 ή 0,4 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα είναι ασήμαντη η διαφορά και σε μηνιαία κατανάλωση για κάποιον που διανύει 2000 χλμ είναι περίπου 5-7 ευρω!!! .εκτιμώ οτι υπάρχουν άλλα θέματα που ενδέχεται να παρουσιάζουν ουσιαστικές δαπάνες για τον ιδιοκτήτη όπως για παράδειγμα πόσο θα κοστίσει η αποκατάσταση ενός μετρίου τρακαρίσματος (προφ/κτηρα,φανάρι,φτερό,μάσκα,πλαστικος θόλος) ώστε να δούμε τίς διαφορές απο εταιρία σε εταιρία . ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θέμα τών εγγυήσεων ,να δούμε τί ωφέλη έχει ο κάτοχος ενός οχήματος με 2ετή εγγύηση σε βάθος χρόνου και τί θα πληρ΄ωσει σε σχέση με κάποιον που έχει 7 χρόνια εγγύηση άν στο μεσοδιάστημα του βγάλει 1 δισκο πλατώ,1 μηχανισμό πόρτας ,αλλαγή 1 ψαλίδι και φούσκες ημιαξονίων κλπ άλλα . Εδώ είναι τα ΛΕΦΤΑ κατα την ταπεινή άποψή μου !!!
Απάντηση: Υπαρχουν στο site θέματα με ολα τα αυτοκίνητα που αναφέρετε. Καντε μια αναζητηση. Τα 3 του θεματος αυτου ξεχωρίζουν με την επίδοση τους σε ταξιδι. 138 χλμ/ωρα με 5 λιτρα στα 100 χλμ.
Να ρωτήσω πως βγάλατε πιο οδηγοκεντρικό το focus, το δοκίμασε κάποιος από το autotriti και πήρε το βραβείο του καλύτερου αυτοκινήτου; Το Auris έχει απλά ακριβές τιμόνι με καλή αίσθηση; Το απαρχαιωμένο focus υψηλή ποιότητα κύλισης, κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι. Και το ολοκαίνουριο pulsar (2015) τιμόνι και φρένα που δεν προβληματίζουν. Πολύ κατευθυνόμενο είναι το άρθρο σας. Εγώ από τα 3 προτιμώ το Nissan το focus ούτε χώρους έχει και το ταμπλό του έρχεται να σε πλακώσει που λέει και η Λουκία.
Καντε πρωτα στην ελλαδα τεςτ, και εαν στην κατανάλωση πιασετε αυτα τα νουμερα, εγω θα γίνω αστροναύτης.
Απάντηση: Στην Ελλάδα κάναμε αυτά τα τέστ. Ετοιμάστε την στολή σας :)
Ιαπωνική υπόθεση. Το Honda έχει διαμάντι κινητήρα, αλλά τιμή τσιμπημένη. Η Toyota όπως και η Nissan και αυτές δίνουν πολύ καλές λύσεις. Η Ford αξιόλογη πρόταση και ίσως η μόνη "Γερμανική" εταιρία που έχει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
Προσωπικά θα ήθελα να είναι πιό ολοκληρωμένο το τεστ με περισσότερα αυτοκίνητα γιατί στήν κατηγορία δεν υπάρχουν μόνο 3 αλλα πολλά περισσοτερα καί θα ήθελα να έβλεπα hyundai i 30,citroen c4 ,kia ceed ,opel astra,peugeot 308 κ.α . όσον αφορά τις καταναλώσεις τα 0,2 ή 0,4 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα είναι ασήμαντη η διαφορά και σε μηνιαία κατανάλωση για κάποιον που διανύει 2000 χλμ είναι περίπου 5-7 ευρω!!! .εκτιμώ οτι υπάρχουν άλλα θέματα που ενδέχεται να παρουσιάζουν ουσιαστικές δαπάνες για τον ιδιοκτήτη όπως για παράδειγμα πόσο θα κοστίσει η αποκατάσταση ενός μετρίου τρακαρίσματος (προφ/κτηρα,φανάρι,φτερό,μάσκα,πλαστικος θόλος) ώστε να δούμε τίς διαφορές απο εταιρία σε εταιρία . ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θέμα τών εγγυήσεων ,να δούμε τί ωφέλη έχει ο κάτοχος ενός οχήματος με 2ετή εγγύηση σε βάθος χρόνου και τί θα πληρ΄ωσει σε σχέση με κάποιον που έχει 7 χρόνια εγγύηση άν στο μεσοδιάστημα του βγάλει 1 δισκο πλατώ,1 μηχανισμό πόρτας ,αλλαγή 1 ψαλίδι και φούσκες ημιαξονίων κλπ άλλα . Εδώ είναι τα ΛΕΦΤΑ κατα την ταπεινή άποψή μου !!!
Απάντηση: Υπαρχουν στο site θέματα με ολα τα αυτοκίνητα που αναφέρετε. Καντε μια αναζητηση. Τα 3 του θεματος αυτου ξεχωρίζουν με την επίδοση τους σε ταξιδι. 138 χλμ/ωρα με 5 λιτρα στα 100 χλμ.
Χαλαρά καλύτερο το Hyundai i30 diesel και από τα τρία. Ειδικά στο εσωτερικό το Focus έχει άσχημο σχεδιασμό και καθόλου ποιοτικά πλαστικά.
Να ρωτήσω πως βγάλατε πιο οδηγοκεντρικό το focus, το δοκίμασε κάποιος από το autotriti και πήρε το βραβείο του καλύτερου αυτοκινήτου; Το Auris έχει απλά ακριβές τιμόνι με καλή αίσθηση; Το απαρχαιωμένο focus υψηλή ποιότητα κύλισης, κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι. Και το ολοκαίνουριο pulsar (2015) τιμόνι και φρένα που δεν προβληματίζουν. Πολύ κατευθυνόμενο είναι το άρθρο σας. Εγώ από τα 3 προτιμώ το Nissan το focus ούτε χώρους έχει και το ταμπλό του έρχεται να σε πλακώσει που λέει και η Λουκία.