Με έκπτωση έως και 2.600 ευρώ ή άτοκα μπορείτε να αποκτήσετε το Fiat Panda LPG.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με έκπτωση έως και 2.600 ευρώ ή άτοκα μπορείτε να αποκτήσετε το Fiat Panda LPG.

Fiat Panda 1,2 8V 69hp LPG

(25/11/2011)

H Fiat, για αγορές όπως η ιταλική, επενδύει εδώ και πολλά χρόνια στις εναλλακτικές μορφές καυσίμων, με έμφαση, τόσο στο φυσικό αέριο, όσο και στο υγραέριο (LPG). Η ελληνική αντιπροσωπεία της ιταλικής φίρμας αποφάσισε πριν από λίγο καιρό να λανσάρει και στη χώρα μας το υγραερικίνητο Panda με εξελιγμένο κινητήρα διπλού καυσίμου που, εκτός από βενζίνη, λειτουργεί και με υγραέριο. Μάλιστα, το ιταλικό μίνι μοντέλο διαθέτει κιτ υγραεριοκίνησης που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ίδια τη Fiat σε συνεργασία με την εταιρεία Landi Renzo και τοποθετείται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, η αξιοπιστία κάθε κινητήρα με το σύστημα αυτό εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.


H άνεση είναι στα θετικά σημεία της οδικής συμπεριφοράς του Panda LPG, το οποίο διατηρεί πάντα τον προβλέψιμο χαρακτήρα του.

H άνεση είναι στα θετικά σημεία της οδικής συμπεριφοράς του Panda LPG, το οποίο διατηρεί πάντα τον προβλέψιμο χαρακτήρα του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το εσωτερικό του Panda LPG δε διαφέρει σε κάτι από αυτό στις απλές εκδόσεις του μοντέλου που γνωρίζουμε. Έχει ευχάριστο design και ποιοτικά υλικά. Οι χώροι του Panda είναι κορυφαίοι για τα μίνι αυτοκίνητα σε ό,τι έχει να κάνει κυρίως με τους επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 187 λίτρων.

Το Panda LPG στο δρόμο δεν έχει καμία αισθητή διαφορά σε σχέση με τις απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του που γνωρίζουμε ήδη. Κινείται σε αρκετά υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς να δείχνει καμία διαφορά όταν λειτουργεί με υγραέριο ή με βενζίνη. Συνολικά, το ιταλικό μίνι συνδυάζει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα, προσφέροντας σχετικά ψηλή θέση οδήγησης και καλή περιφερειακή ορατότητα, υψηλά επίπεδα άνεσης και πολύ προβλέψιμη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.

Τo μοτέρ των 69 ίππων του Panda LPG μας είναι γνώριμο και από τις απλές εκδόσεις του μίνι της Fiat. Είναι 1,2 λίτρων 8βάλβιδο και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Δουλεύει με σχέση συμπίεσης 11.1:1 και αποδίδει 102 Nm από τις 3.000 σ.α.λ. (με βενζίνη). Χρησιμοποιεί χρονισμένο, διαδοχικό ηλεκτρονικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων (ΜPI). Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 162 χλμ/ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 12,8 δλ. με βενζίνη ή σε 14,7 δλ. με υγραέριο. Στην πράξη, με υγραέριο, μπορεί ο εν λόγω κινητήρας να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο, κινεί όμως το Panda με αρκετή άνεση δίχως να προβληματίζει τον οδηγό και δίχως να έχει αισθητή διαφορά από όταν κινείται με βενζίνη.

To Panda LPG κοστίζει 12.800 ευρώ ή 11.953 ευρώ με απόσυρση. Αν πληρώσετε τοις μετρητοίς ή με ευνοϊκό διακανονισμό (0% προκαταβολή, επιτόκιο 3,9%, 72 δόσεις) θα λάβετε έκπτωση 1.700 ευρώ. Αν αποπληρώσετε με επιτόκιο 8,75%, θα έχετε έκπτωση 2.600 ευρώ. Τέλος, για μέγιστο χρηματοδοτούμενο κεφάλαιο 9.500 ευρώ, μπορείτε να αποκτήσετε το Panda LPG άτοκα σε 50 δόσεις.

peugeot
NISSAN