• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τόσο κατά την αγορά όσο και αργότερα, μπορείτε να αποκτήσετε το Spark με κιτ LPG από την ελληνική αντιπροσωπεία της Chevrolet.

To Fiat Panda μπορεί να αποκτηθεί και με το εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης.

Στης πόλης τα στενά με υγραέριο

Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/11/2011

Τα άφελη της υγραεριοκίνησης γίνονται ολο και πιο γνωστά. Συμφέρει, όμως, το LPG στα μίνι οχήματα, τα οποία κατά κανόνα καίνε λίγο; Στο θέμα μας θα βρείτε δύο δημοφιλή μοντέλα με εργοστασιακό κιτ.

 
Οι καιροί αλλάζουν και οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. ¶λλωστε, βασικοί φορείς των αλλαγών αυτών είναι οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες, ως γνωστόν, έχουν επιδοθεί σε μία άτυπη "κούρσα" εξέλιξης νέων και περισσότερο οικολογικών κινητήρων. Βέβαια, το οικολογικό ενδιαφέρον όλων σχετίζεται και άμεσα με τα πολύ ακριβά πλέον καύσιμα, στοιχείο που μεγαλώνει το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν πολλοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως είναι το υγραέριο, το οποίο προσφέρει 2 πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα: είναι πιο φθηνό στην αγορά του από τη βενζίνη και ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον.

Στο θέμα μας επιλέξαμε να συγκρίνουμε δύο μίνι μοντέλα, τα οποία μπορείτε να τα επιλέξετε με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης. Λόγος γίνεται για τα σούπερ δημοφιλή Chevrolet Spark και Fiat Panda, τα οποία είναι οικονομικά ακόμα και στις εκδόσεις βενζίνης της. Θέλουμε να δούμε πόσο συμφέρει η κίνηση με υγραέριο, ακόμα και με μοντέλα που έχουν χαμηλή κατανάλωση.

Χαρακτηριστικά LPG
· Το υγραέριο ως καύσιμο είναι γενικά άχρωμο και άοσμο.
· Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια (περίπου 110).
· Η χημική του σύσταση αποτελείται από δύο υγρογονάνθρακες, το προπάνιο και το βουτάνιο.
· Έχει υψηλή θερμοκρασία ανάφλεξης, 450-510 Cο (έναντι 257 Cο της βενζίνης).
· Δεν περιέχει μόλυβδο και συνεπώς δεν βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα.
· Ένας κινητήρας που χρησιμοποιεί υγραέριο εκπέμπει περίπου 12% μικρότερες ποσότητες CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα σε σύγκριση με το αν η καύση διενεργείτο με βενζίνη.