• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS - 1.410 χλμ. με ένα γέμισμα
Διαβάστηκε από 28132 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/5/2012
Με μόλις 15.990 ευρώ που κοστίζει το Octavia5 1,6 TDI παίρνει κανείς ένα οικογενειακό μοντέλο που δεν είναι μόνο άνετο, αλλά και super οικονομικό.
Η Octavia5 1,6 TDI ξεχωρίζει για την ποιότητα συναρμογής, τους χώρους, την άνεση, την οδική συμπεριφορά, την πολύ καλή τιμή και την χαμηλή της κατανάλωση.

Αν εξαιρέσει κανείς το λογότυπο “TDI” πίσω και αριστερά, τίποτα άλλο δεν αποκαλύπτει τον πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό της Skoda Octavia5 που δοκιμάσαμε και που διακρίνεται για την οικονομία του και όχι μόνο. Κι αυτό γιατί με τους 105 ίππους του αντιμετωπίζει χωρίς πρόβλημα τα οικογενειακά βάρη που κατά κανόνα συνοδεύουν ένα μεσαίο μοντέλο μήκους σχεδόν 4,60 μέτρων, ενώ η χαμηλή κατανάλωση συνοδεύεται και από περιορισμένος εκπομπές C02 (119 γρ./ χλμ.) και αντίστοιχα χαμηλά τέλη ( 107 ευρώ).
Η απόδοσή των 105 ίππων πάντως προκαλεί αναπόφευκτα τη σύγκριση με τον 1.2 TSI βενζίνης, που έχει την ίδια ακριβώς ισχύ. Η μέση κατανάλωση του τελευταίου είναι 1,2 λτ./100 χλμ. πιο μεγάλη, τα τέλη κυκλοφορίας που προκύπτουν είναι 147,4 ευρώ, ενώ από την άλλη η Octavia5 1,2 ΤSI κοστίζει 2.000 ευρώ λιγότερο (μετά τις εκπττώσεις που ισχύουν και για τα δύο μοντέλα). Φυσικά μιλάμε για την ίδια έκδοση εξοπλισμού Comfort. Είναι λοιπόν προφανές πως ουσιαστικό και μεγαλύτερο όφελος από την επιλογή της πετρελαιοκίνητης εκδοχής θα έχει εκείνος που καλύπτει πιο πολλά χιλιόμετρα, αλλά και αυτός που κινείται συχνά με πλήρες φορτίο.

Κινητήρας- Επιδόσεις: Κερδίζει την βενζίνη!
Ο 1,6 common rail turbodiesel της Octavia5 κερδίζει τις εντυπώσεις με τη ροπή και την οικονομία καυσίμου του, ενώ αποδεκνύεται και αρκούντως πολιτισμένος. Κατά τα άλλα, είναι δραστήριος από πολύ χαμηλά, ανεβάζει με ευκολία στροφές, δεν είναι θορυβώδης κινεί την Octavia5 ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Μάλιστα, σε άμεση αντιπαράθεση με την 1,2 TSI, το 1.6 TDI ήταν ελάχιστα γρηγορότερο στα 0-100 χλμ./ώρα και εμφανώς πιο πρόθυμο στις ρεπρίζ. Κι όλα αυτά με την κατανάλωσή του να μην ξεπερνά τα 4,5 λτ./100 χλμ. και να αποτελεί βασικό λόγο αγοράς.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Eσωτερικό - Χώροι: Σταθερή αξία
» Δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει…
» Τεχνικά χαρακτηριστικά
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: SKODA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
SKODA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ηλεκτρικό VS Βενζίνη! 3 Skoda SUV σε κόντρα: Karoq, Kodiaq ή Enyaq;

Skoda Octavia RS: Από τις πρώτες γενιές που λατρέψαμε μέχρι το σήμερα

Skoda: Πρώτη φορά υπεύθυνη για πλατφόρμα της VW

Με φρέσκια εμφάνιση και πιο hi-tech η νέα Skoda Superb

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Octavia diesel με 105 άλογα

Οι τιμές του ισχυρότερου τετρακίνητου Skoda Enyaq στην Ελλάδα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα έκδοση Lexus LC Coupe με «μοχθηρό» στυλ

Πρεμιέρα με λιγότερη ισχύ για το νέο Honda Civic Si

Mazda CX-50: Καταφθάνει το νέο οικογενειακό SUV

Tata Punch: «Θαυματουργό» crossover με τιμή 6.250 ευρώ