Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Το Civic έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με 407 λίτρα.

Τα magic seats εξυπηρετούν τη μεταφορά ψηλών αντικειμένων.

Το Astra δεν έχει κακά νούμερα μετρήσεων, ωστόσο η χαμηλή γραμμή της οροφής δυσχεραίνει την πρόσβαση πίσω. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι πάρα πολλοί.

Το Auris είναι το πιο άνετο από όλα συνολικά στο εσωτερικό, ενώ το πάτωμα είναι επίπεδο και διευκολύνει τη μεταφορά 3ου επιβάτη πίσω.

Το 308 προσφέρει άνεση και ένα ευάερο και ευήλιο εσωτερικό, που χαρακτηρίζεται από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τα άνετα καθίσματα.

Το εσωτερικό του Golf έχει το πιο κανονικό σχήμα, ενώ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι μεγαλύτερο από τα νούμερα μετρήσεων.

Χώροι: Ο χώρος αποσκευών του Civic και η άνεση πίσω του Auris κερδίζουν

67.153 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2012

Αν είναι ένας τομέας στον οποίο διακρινόταν το προηγούμενο Civic ήταν η απόλυτη εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό αναλογικά με τις compact εξωτερικές του διαστάσεις. Στο μοντέλο νέας γενιάς τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει πολύ, με τους χώρους επιβατών να κυμαίνονται και πάλι στην κορυφή της κατηγορίας, τόσο αναφορικά με το εσωτερικό ύψος (εμπρός), όσο και με το εσωτερικό πλάτος στα μπροστινά καθίσματα, που είναι και τα καλύτερα του συγκριτικού. Από την άλλη, μπορεί ο χώρος για τα πίσω πόδια να μην είναι κορυφαίος, αλλά τόσο το επίπεδο πάτωμα, όσο και τα magic seats, που επιτρέπουν την αναδίπλωση της βάσης του πίσω καθίσματος προς τα πάνω, δημιουργώντας ένα δεύτερο χώρο αποσκευών, κερδίζουν τις εντυπώσεις. ¶λλωστε, ο χώρος αποσκευών των 407 λίτρων είναι μακράν ο καλύτερος του ανταγωνισμού. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι απλώς επαρκείς, ενώ η θέση οδήγησης, αν και ψηλά τοποθετημένη, δεν μπορεί να προσπελάσει τη δυσκολία στην ορατότητα (κυρίως προς τα πίσω) που προκαλούν οι φαρδιές κολόνες και το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ ενώ δύσκολα υπολογίζονται και τα όρια του αμαξώματος. Στο Auris, o χώρος αποσκευών είναι στο μέσο όρο, αλλά η άνεση στο πίσω κάθισμα είναι εξαιρετική, λόγω και του επίπεδου δαπέδου. Από την άλλη, η θέση οδήγησης, παρόλο που προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα, ποτέ δεν μπορεί να φτάσει το τέλειο με τις ρυθμίσεις. Και οι χώροι για μικροαντικείμενα δεν είναι αρκετοί, με εξαίρεση τα δύο ευμεγέθη ντουλαπάκια μπροστά από το συνοδηγό. Στο μέσο όρο κινούνται και οι μετρήσεις για το Peugeot, από το οποίο όμως κανείς δε θα βγεί παραπονεμένος με την άνεση. Τα καθίσματα είναι ξεκούραστα και η θέση οδήγησης σωστή. Τα μεγάλα παράθυρα χαρίζουν εξαιρετική ορατότητα και φωτίζουν το χώρο, ενώ μεγάλος είναι και ο «αέρας» για τα κεφάλια των επιβατών. Από το χώρο αποσκευών θα θέλαμε χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης, ενώ οι χώροι για μικροαντικείμενα δε θα ξεβολέψουν κανέναν. Στο εσωτερικό του Astra η λογική είναι λίγο «σφιχτή». Οι χώροι πίσω είναι καλοί αλλά η χαμηλή γραμμή της οροφής κάνει δύσκολη την πρόσβαση. Τα καθίσματα έχουν πολλές ρυθμίσεις αλλά είναι σκληρά, ενώ η θέση οδήγησης δεν μπορεί ποτέ να συμβαδίσει με το μεγάλο τιμόνι και το λεβιέ που είναι τοποθετημένος ελαφρώς πιο πίσω από ό,τι πρέπει. Επίσης η περιφερειακή ορατότητα περιορίζεται από τις μεγάλες κολόνες. Αλλά το Astra είναι σωστό στα χαρτιά. Έχει 370 λίτρα πίσω και χώρους για μικροαντικείμενα περισσότερους από όσους θα χρειαστείτε ποτέ. Τέλος, το Golf είναι ο χρυσός κανόνας. Δεν νικάει πουθενά στα χαρτιά, αλλά τους χωράει όλους σε ένα εσωτερικό τετραγωνισμένο, ευάερο, ευήλιο και λογικά χωροθετημένο. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική και με μεγάλο εύρος ρυθμίσεων, η αξιολόγηση των ορίων του αμαξώματος εύκολη, οι χώροι για μικροαντικείμενα αρκετοί και ο χώρος αποσκευών απόλυτα κανονικός και χρηστικός.

Tags: HONDA CIVIC