Το νέο Q1 θα είναι το πρώτο compact SUV της Audi. Σχεδιαστικά θα βασιστεί στο Q3 (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα). - SCHULTE DESIGN
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Q1 θα είναι το πρώτο compact SUV της Audi. Σχεδιαστικά θα βασιστεί στο Q3 (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα). - SCHULTE DESIGN

ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ SUV

44.802 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2015)

Audi Q1: Το μικρό Q3

Στην παραγωγή 
στα τέλη του 2016
Στα γρήγορα
• Το μικρότερο Audi crossover
• Με κινητήρες από 
1,0 λτ. με turbo
• Δικίνητο και τετρακίνητο
Το Q1 θα μπει στην παραγωγή στα τέλη της επόμενης χρονιάς, ως το μικρότερο crossover στη γκάμα της Audi. Σχεδιαστικά, οι κατάσκοποί μας αποκαλύπτουν ότι το νέο μοντέλο θα βασιστεί πάνω στο Q3, δείχνοντας σαν μια μικρογραφία του δημοφιλούς crossover των Γερμανών. Ειδικότερα, στο αμάξωμά του οι καμπύλες θα είναι πολλές, εμπρός θα δεσπόζει η πολυγωνική μάσκα της Audi, ενώ πίσω αναμένουμε κάποια νέα στοιχεία, όπως τα μικρά σε μέγεθος φωτιστικά ή οι μαύρες κολώνες της οροφής, που δείχνουν σαν η οροφή να αιωρείται. Φυσικά, βάση για την κατασκευή του Audi Q1 θα είναι η πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW, ενώ η γκάμα θα περιλαμβάνει εκδόσεις τόσο με κίνηση στους εμπρός τροχούς, όσο και στους τέσσερις (τετρακίνηση quattro).
Αποκλειστικά turbo
H γκάμα των κινητήρων του νέου Audi Q1 θα αποτελείται από τις νεότερες εκδόσεις των turbo μηχανικών συνόλων βενζίνης και πετρελαίου της γερμανικής μάρκας. Θα ξεκινούν από τα 1,0 λίτρα (TFSI βενζίνη) με απόδοση λίγο πιο πάνω από τους 110 ίππους, ενώ θα συνεχίζονται στα 1,4 λίτρα (TFSI) με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων και 150 ίππων. Διαθέσιμος θα είναι και ο νέος 1.800άρης turbo της Audi με 180 ίππους.
Στα diesel μοτέρ, οι 2λιτροι TDΙ τεχνολογίας Euro 6 του Audi Q3 θα έρθουν και στο Q1, με ισχύ από 150 ίππους. Θα υπάρχει επίσης και κάποια ξεχωριστή, κορυφαία έκδοση SQ1 με 2,0 TDI 231 ίππων και 500 Nm ροπής. 

Ford EcoSport: Compact και οικονομικό
Στην Ελλάδα στις αρχές του 2016
Στα γρήγορα
• Μικρό SUV με ιδιαίτερες γραμμές
• Αποκλειστικά δικίνητο
• Με κινητήρες από 1,0 λτ.
To EcoSport είναι το μοντέλο εκείνο μέσω του οποίου η Ford εισέρχεται στην κατηγορία των μικρών crossover. Το αυτοκίνητο, αυτή τη στιγμή διατίθεται σε κάποιες αγορές της Ευρώπης, ωστόσο στην Ελλάδα θα έρθει μέσα στην επόμενη χρονιά. Σχεδιαστικά, το EcoSport εμπνέεται από τη σχεδίαση του Fiesta, σε ένα compact αμάξωμα με κάποιες ιδιαιτερότητες, όπως π.χ. το εμπρόσθιο τμήμα με τα υψηλά τοποθετημένα φωτιστικά ή τα έξτρα πλαϊνά τζάμια στην εμπρός και πίσω κολώνα. Εσωτερικά, ο θάλαμος δανείζεται απευθείας από το Fiesta, όντας αρκούντως μοντέρνος και ποιοτικός. Στο πεδίο των κινητήρων, το αποκλειστικά δικίνητο EcoSport διατίθεται με το βραβευμένο 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα των 125 ίππων, με μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ. Στη γκάμα υπάρχει επίσης ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,5 Ti-VCT με 112 ίππους και κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ., αλλά και ο βελτιωμένος 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρας με 95 ίππους και μέση κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ. 

Νέο Opel Meriva: Από MPV, Crossover!
Αποκάλυψη το 2016
Στα γρήγορα
• Με εντελώς νέα εικόνα
• Υπερυψωμένο αμάξωμα
• Στην παραγωγή το 2016
Το επόμενο Meriva αλλάζει ρότα και από μικρό πολυχρηστικό, εντάσσεται και αυτό στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών crossover. Όπως μας αποκαλύπτουν οι κατάσκοποί μας, το αυτοκίνητο χάνει τις αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες που ήταν σήμα κατατεθέν του, αποκτά κανονικές πίσω και μεσαία κολόνα, ενώ συνολικά διαθέτει εντελώς νέα σχεδίαση.  Το εμπρός μέρος λαμβάνει λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που δίνουν μία high-tech αίσθηση, ενώ πιο επιθετικό εμφανίζεται συνολικά χάρη στα κάθετα νεύρα στο καπό και την μεγάλη κάθετη μάσκα. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του επόμενου Opel Meriva θα ανέρχεται στα 4,15 μέτρα περίπου, ενώ το πιθανότερο είναι να δανείζεται στοιχεία από το Peugeot 2008, στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Στο κομμάτι των κινητήρων θα το δούμε με τον πιο καινούργιο 1.000άρη turbo που συναντάται και στο Opel Corsa, έναν νέο 1.400άρη turbo προερχόμενο από τη νέα γενιά του Astra, αλλά και τις νεότερες εκδοχές του 1,6 diesel (CDTI) της μάρκας, με 95, 110 και 136 ίππους.

Skoda Compact SUV: Το μικρό Yeti
Αναμένεται το 2016
Στα γρήγορα
• Βασισμένο στη Fabia
• Κινητήρες turbo 1,2 TSI και 1,4 TDI
• Κυρίως προσθιοκίνητο
Για πρώτη φορά στην ιστορία η Skoda ετοιμάζει ένα μικρό SUV, με διαστάσεις που θα το φέρουν κοντά σε αυτές της νέας Fabia (π.χ. μήκος λίγο πιο πριν τα 4 μέτρα). Παράλληλα, το νέο αυτό SUV θα βασιστεί πάνω στη νέα Fabia, διαθέτοντας το ίδιο πάτωμα και κινητήρες. Ειδικά στο τελευταίο κομμάτι, το νέο compact SUV της Skoda θα φέρει τον 1,2 TSI βενζινοκινητήρα με 90 και 110 ίππους, αλλά και τον καινούργιο 3κύλινδρο 1.400άρη TDI με 75, 90 και 105 ίππους. Όλες οι εκδόσεις αυτές θα συνδυαστούν με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ δεν αποκλείεται και κάποια τετρακίνητη έκδοση (με αυτόματο σύστημα τετρακίνησης) και μοτέρ βενζίνης μεγαλύτερου κυβισμού (π.χ. 1,8 TSI). Σύμφωνα με την πρώτη, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που διαθέτουμε, το νέο μικρό SUV της Skoda θα έχει όμορφη εμφάνιση, σύμφωνη με αυτή της νέας Fabia. Φυσικά, το ύψος από το έδαφος θα είναι περισσότερο, ενώ δεν θα λείπουν και περιμετρικά αισθητικά στοιχεία που θα προσδίδουν στο αυτοκίνητο έναν SUV χαρακτήρα.

smart crossover: Ένα διαφορετικό smart
Στην παραγωγή μέσα στην επόμενη 3ετία
Στα γρήγορα
• Βασισμένο στο smart forfour
• Με crossover αισθητική
• Κινητήρες 1,0 λτ. και 0,9 turbo
To πρώτο smart crossover στην ιστορία είναι ένα project που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο συρτάρι της Προέδρου της smart, κας. Ανετ Βίνκλερ και το οποίο αναμένει να πάρει το πράσινο φως για παραγωγή. Προς το παρόν, δεν έχει επιβεβαιωθεί κάποιος χρόνος παραγωγής του, ωστόσο πιστεύεται ότι μέσα στην επόμενη τριετία το αυτοκίνητο θα προστεθεί στη γκάμα της smart. Για το ποιόν του αυτοκινήτου, η smart μας είχε δώσει μια γεύση πριν από 3 περίπου χρόνια μέσω της παρουσίασης του τρίθυρου πρωτότυπου forstars της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2012. Ωστόσο στην πράξη το αυτοκίνητο θα είναι 5θυρο και βασισμένο πάνω στο forfour. Από το forfour το smart crossover θα λάβει και την πισωκίνητη πλατφόρμα του, ενώ και οι κινητήρες του αναμένεται να μην διαφοροποιηθούν σε σχέση με αυτούς των fortwo-forfour (1.000άρης ατμοσφαιρικός και 0,9 turbo).

Suzuki im-4: Μίνι για εκτός δρόμου
Στην παραγωγή το 2017
Στα γρήγορα
• Μίνι SUV με τετρακίνηση
• Σε νέο πάτωμα
• Κινητήρες 1,2 λτ. και 1,0 λτ. turbo
H Suzuki ετοιμάζει ένα νέο μίνι SUV, που θα βασιστεί πάνω στο πρωτότυπο im-4 της φετινής Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το αυτοκίνητο θα έρθει για να τοποθετηθεί δίπλα στο Suzuki Celerio, διαθέτοντας μια νεανική και αρκετά μοντέρνα σχεδίαση. Στο κομμάτι των διαστάσεων, το πρωτότυπο έχει μήκος μόνο 3,693 μέτρων και μεταξόνιο 2,438 μέτρων, κάτι που δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί στο μοντέλο παραγωγής. Στα τεχνικά και μηχανικά του μέρη, ξεχωρίζει η ύπαρξη μιας νέας πλατφόρμας, που επιτρέπει τη μείωση του βάρους, αλλά και παράλληλα, την προσθήκη και ενός υβριδικού συστήματος κίνησης. Αυτό, αποτελείται από έναν 1.200άρη βενζινοκινητήρα, έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου. Στο μοντέλο παραγωγής, δεν είναι σίγουρο ότι θα δούμε αυτό το σύστημα κίνησης, ωστόσο δεδομένος πρέπει να θεωρείται ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας, αλλά και ένας νέος 1.000άρης turbo, που θα μειώσει κατανάλωση και ρύπους. Στόχος της Suzuki τέλος, είναι το im-4 να είναι μόνο τετρακίνητο.

VW Polo SUV: Το Polo βγαίνει εκτός!
Στην παραγωγή το 2016
Στα γρήγορα
• Νεανικό και μοντέρνο
• Πιθανότατα μόνο 2κίνητο
• Δυναμικοί turbo κινητήρες
Στην ιστορία της VW, το πρώτο Polo SUV θα έλθει την επόμενη χρονιά βασισμένο μεν στο Polo, αλλά με αρκετά διαφορετική αισθητική. Όπως μας αποκαλύπτουν οι κατάσκοποί μας, το νέο Polo SUV θα λάβει ένα compact αλλά μυώδες αμάξωμα, με αρκετά «φουσκώματα», καμπύλες και πλαϊνά τζάμια με μικρές σε μέγεθος γυάλινες επιφάνειες. Επίσης, το νέο μικρότερο SUV γερμανικό μοντέλο θα είναι αποκλειστικά 5θυρο, με το εσωτερικό του να εμπνέεται από αυτό του επόμενου Polo. Στο πεδίο των κινητήρων, θα δούμε τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα του Polo, με βενζινοκινητήρες 1,4 TSI 150 PS (με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων), αλλά και πιθανότατα ένα νέο 1.800άρη turbo με ισχύ πάνω από 180 ίππους. Πιθανή είναι επίσης και μια έκδοση κοντά στους 115 ίππους, του νεότερου 3κύλινδρου 1.000άρη TSI της μάρκας. Στους diesel, αναμένουμε TDI από 95 έως 120 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται και υβριδική έκδοση. Τέλος, το νέο Polo SUV δεν θα συνδυαστεί με 4κίνηση, αλλά θα είναι αποκλειστικά δικίνητο.

Το EcoSport είναι το μικρό SUV της Ford, που αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2016.

Το EcoSport είναι το μικρό SUV της Ford, που αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2016.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda