
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής προχωρά σε 48ωρη απεργία.
Αντίδραση του ΣΑΤΑ με αιχμές κατά Κυρανάκη και Κεφαλογιάννη.
Το ΣΑΤΑ καλέι σε μαζικό ξεσηκωμό για την ικανοποίηση των αιτημάτων του
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής προχωρά σε 48ωρη απεργία
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) προχωρά σε 48ωρη προειδοποιητική απεργία στις 5 και 6 Νοεμβρίου, διαμαρτυρόμενο για την κυβερνητική πολιτική που –όπως καταγγέλλει– πλήττει τον κλάδο και απειλεί τη βιωσιμότητα των επαγγελματιών ταξί. Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση της 22ης Σεπτεμβρίου, μετά την προηγούμενη 48ώρη απεργία στις 9 & 10 Σεπτεμβρίου και επικυρώθηκε εκ νέου στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου στις 29 Οκτωβρίου 2025.
Αντίδραση του ΣΑΤΑ με αιχμές κατά Κυρανάκη και Κεφαλογιάννη
Στην ανακοίνωση του ΣΑΤΑ γίνεται σκληρή επίθεση στην κυβέρνηση, τονίζοντας πως οι πολιτικές που εφαρμόζονται υπό την ευθύνη του Υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη και της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη «πλήττουν βαρύτατα τον κλάδο των ταξί, βασικό πυλώνα της αστικής και τουριστικής μετακίνησης». Το Συνδικάτο κάνει λόγο για «ομερτά» κυβέρνησης και Ομοσπονδίας, που –όπως υποστηρίζει– αγνοούν τα δίκαια αιτήματα των επαγγελματιών και αφήνουν τον κλάδο να καταρρεύσει.

Το Συνδικάτο κάνει λόγο για «ομερτά» κυβέρνησης και Ομοσπονδίας, που –όπως υποστηρίζει– αγνοούν τα δίκαια αιτήματα των επαγγελματιών και αφήνουν τον κλάδο να καταρρεύσει.
Το ΣΑΤΑ καλέι σε μαζικό ξεσηκωμό για την ικανοποίηση των αιτημάτων του
Με έντονο ύφος, η ανακοίνωση καλεί όλους τους ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί σε γενικό ξεσηκωμό. «Η 48ωρη απεργία είναι ο πρώτος σταθμός ενός αγώνα που ξεκινά σε όλη την Ελλάδα. Η διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας δεν περιμένει. Ενωμένοι, δυνατοί και αποφασισμένοι, θα ανατρέψουμε τα σχέδια που μας θέλουν υποταγμένους και σιωπηλούς», σημειώνει χαρακτηριστικά το ΣΑΤΑ, υπογραμμίζοντας πως η συνέχιση της «αδιάφορης πολιτικής» δεν είναι πλέον αποδεκτή. Το ΣΑΤΑ θέτει σειρά συγκεκριμένων αιτημάτων που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, τη φορολογία, τη χρήση λεωφορειολωρίδων, αλλά και το μείζον ζήτημα της πειρατείας στις μεταφορές.
- Παράταση της υποχρεωτικής ταξινόμησης αμιγώς ηλεκτρικών ταξί από 1/1/2026 για το 2035,
- Άμεση απόσυρση της ΚΥΑ Κυρανάκη–Κεφαλογιάννη (134328/20-8-2025, ΦΕΚ Β’ 4564),
- Δίκαιη φορολόγηση με αφορολόγητο όριο 12.000 ευρώ,
- Ελεύθερη διέλευση έμφορτων ταξί από τις λεωφορειολωρίδες,
- Αυστηρό έλεγχο των ενοικιαζόμενων οχημάτων με οδηγό και καθιέρωση ελάχιστης χρέωσης 150 ευρώ και ελάχιστης διάρκειας μίσθωσης 3 ωρών σε όλη τη χώρα.

