Στη βάση της νέας Ζ4 ο 2,5λιτρος των 204 ίππων, στην κορυφή ο 3λιτρος των 306 ίππων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη βάση της νέας Ζ4 ο 2,5λιτρος των 204 ίππων, στην κορυφή ο 3λιτρος των 306 ίππων

Κινητήρες

(16/6/2009)

Η γκάμα του παλιού μοντέλου είχε αρκετά κοινά με το υπάρχον μοντέλο, με τη διαφορά ότι ήταν πιο πλούσια και κορυφωνόταν με περισσότερους ίππους. Στη βάση υπήρχε ο 2λιτρος 4κύλινδρος των 150 ίππων. Στα 2,5 λίτρα, με έξι κυλίνδρους εν σειρά υπήρχαν δύο εκδόσεις, μία με 177 και μία με 218 ίππους. Η 3λιτρη Si αρκούταν στους 265 ίππους, αλλά, πάντα υπήρχε η έκδοση Μ, με 3,2 λίτρα και 343 ίππους, το ίδιο μοτέρ με αυτό που εξόπλιζε την προηγούμενη 3άρα Μ κουπέ. Αυτό στην πράξη σήμαινε ότι στη γκάμα της Ζ4 υπήρχε ένα πραγματικά αγωνιστικό δημιούργημα. Στο νέο μοντέλο την εικόνα συνθέτουν τρεις αναβαθμισμένοι βενζινοκινητήρες, με 6 κυλίνδρους σε σειρά, που είναι σύμφωνοι με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Στη βάση βρίσκεται ο 2,5λίτρος της sDrive23i, με σύστημα Valvetronic και διπλό Vanos. Το μοτέρ αποδίδει 204 ίππους. Στη μέση της γκάμας (sDrive30i) βρίσκεται ο 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά με αντίστοιχα τεχνικά χαρακτηριστικά, 258 ίππους και 310 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση το 0-100 έρχεται σε 5,8 δλ. ενώ η τελική αγγίζει τα 250 χ.α.ω., με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται (όπως και στην sDrive23i) στα 8,5 λ./100χλμ. Στην κορυφή βρίσκεται η sDrive35i η οποία εξοπλίζεται με τον 3λιτρο των δύο τούρμπο και των 306 ίππων που ξεχωρίζει για τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου (High Precision Injection). Εδώ η ροπή φτάνει τα 400 Nm, το 0-100 περιορίζεται στα 5,2 δλ. και η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 9,4 λ./100 χλμ. Για την κορυφαία έκδοση η BMW έχει φυλάξει το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις εφοδιάζονται με χειροκίνητα είτε αυτόματα κιβώτια (sports automatic) 6 σχέσεων, με puddles αλλαγής στο τιμόνι.


Η παλιά Ζ4 κορυφωνόταν στον 3,2λιτρο των 343 ίππων της έκδοσης Μ

Η παλιά Ζ4 κορυφωνόταν στον 3,2λιτρο των 343 ίππων της έκδοσης Μ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green