Το Peugeot RCZ βασίζεται στο δάπεδο του 308, με τις κατάλληλες όμως επεμβάσεις υπόσχεται πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot RCZ βασίζεται στο δάπεδο του 308, με τις κατάλληλες όμως επεμβάσεις υπόσχεται πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.

Τεχνικά

(23/9/2009)

Όπως αναφέραμε και στην αρχή, το «δάπεδο» πάνω στο οποίο έχει βασιστεί το 2+2 θέσεων κουπέ της γαλλικής φίρμας προέρχεται από το μικρομεσαίο 308, με αποτέλεσμα η κατασκευαστική συγγένεια των δύο αυτοκινήτων να είναι φανερή. Ωστόσο, έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις ώστε το RCZ να διαθέτει πιο δυναμική και σπορτίφ οδική συμπεριφορά σε σχέση με το 308. Πιο συγκεκριμένα, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 20 χλστ. και το κέντρο βάρους κατά 40 χλστ, το πλάτος αυξήθηκε κατά 30 χλστ., ενώ το εμπρός και πίσω μετατρόχιο έχουν μεγαλώσει κατά 54 και 72 χλστ. αντίστοιχα. Επεμβάσεις, τέλος, έγιναν σε ανάρτηση και αμορτισέρ, σύστημα διεύθυνσης και φρένα προκειμένου το μοντέλο να διαθέτει πιο αγωνιστικό DNA. Τα γόνατα McPherson όμως στους μπροστινούς τροχούς και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω έχουν διατηρηθεί. Αναφορικά με τις συνολικές διαστάσεις, το RCZ έχει 4.287x1.845x1.359 χιλιοστά μήκος, πλάτος και ύψος αντίστοιχα.


Η πεπατημένη του γκρουπ VW ακολουθείται και στο ΤΤ με δάπεδο και μηχανικά μέρη κοινά με τα υπόλοιπα μοντέλα.

Η πεπατημένη του γκρουπ VW ακολουθείται και στο ΤΤ με δάπεδο και μηχανικά μέρη κοινά με τα υπόλοιπα μοντέλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το TT από την άλλη διαθέτει διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς πίσω, ενώ είναι και ελαφρώς πιο «μαζεμένο» σε διαστάσεις. Συγκεκριμένα, μήκος, πλάτος και ύψος ανέρχονται στα 4.180, 1.840 και 1.350 χιλιοστά αντίστοιχα.

Mercedes
moto