To Peugeot 3008 HYbrid4 είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής με πετρελαιοκινητήρα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Peugeot 3008 HYbrid4 είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής με πετρελαιοκινητήρα

Peugeot 3008 HYbrid4

(8/10/2010)

Η Peugeot για άλλη μια φορά πρωτοπορεί παρουσιάζοντας το πρώτο όχημα παραγωγής με υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί πετρελαιοκινητήρα. Πρόκειται για το crossover με τον κωδικό 3008 HYbrid4. Η συνολική απόδοση είναι 200 ίπποι, και η κατανάλωση τα μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Εσωτερικά το μοντέλο είναι γνώριμο από τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ οι διαφορές εστιάζονται στον επιλογέα του αυτοματοποιημένου κιβωτίου, και τις πρόσθετες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων. Ο σχετικός περιστροφικός διακόπτης είναι αυτός που επιτρέπει στον οδηγό την επιλογή μεταξύ των 4 προγραμμάτων: Auto, Sport, ZEV και 4WD.


Η συνολική απόδοση είναι οι 200 ίπποι, και η κατανάλωση τα 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Η συνολική απόδοση είναι οι 200 ίπποι, και η κατανάλωση τα 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το γνωστό σε όλους μας 3008 αποκτά μια ακόμη έκδοση που όχι απλά συμπληρώνει τη γκάμα του, αλλά αποτελεί και παγκόσμια πρωτιά για την εταιρεία. Έτσι το γαλλικό μοντέλο γίνεται το πρώτο πετρελαιοκίνητο υβριδικό όχημα παραγωγής. Το αυτοκίνητο συνδυάζει πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων (HDi FAP) με την ισχύ στους 163 ίππους, και ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 37 ίππους. Έτσι η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 200 ίππους, ενώ αξιοσημείωτο είναι και το μέγεθος της αποδιδόμενης ροπής, με αυτή να αγγίζει συνδυαστικά τα 500 Nm (300 Nm από τον πετρελαιοκινητήρα, και 200 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα). Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι της τάξης των 99 γρ./χιλιόμετρο ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του 3008, η HYbrid4 είναι και τετρακίνητη αφού ο πετρελαιοκινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς, και ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω.

Hyundai
OPEL