Hyundai Kona με Leasing: Υβριδικό ή ηλεκτρικό με συν 1.000 ευρώ;

25.199 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2024)
Hyundai Kona με Leasing: Υβριδικό ή ηλεκτρικό με συν 1.000 ευρώ;
2 Φωτογραφίες »

- Για το ηλεκτρικό στην Avis πρέπει να δώσεις 3 χιλιάρικα παραπάνω προκαταβολή
- Η Hertz έχει ακριβότερο μίσθωμα για το υβριδικό (380 ¤/μήνα)
- Το Kona Electric είναι το νο.1 ηλεκτρικό οικογενειακό SUV σε οικονομία, καίει 447 ευρώ το χρόνο
- Το ηλεκτρικό έχει περισσότερα άλογα και χρειάζεται 75 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει
- Φουλάρεις και δεν σταματάς για 576 χλμ. με το υβριδικό, 450 χλμ. κάνει με μια φόρτιση (μεικτά σε πόλη και σε ταξίδι) το ηλεκτρικό (σύμφωνα με τις μετρήσεις μας)

Για το ηλεκτρικό στην Avis πρέπει να δώσεις 3 χιλιάρικα παραπάνω προκαταβολή

Το υβριδικό Hyundai Kona χρησιμοποιεί βενζίνη και ρεύμα για να κινηθεί, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθεί με κάποια πρίζα, πράγμα που του επιτρέπει να κινηθεί οικονομικά τόσο μέσα στην πόλη όσο και στο ταξίδι, αν και οι διαδρομές μέσα στον αστικό ιστό είναι το φυσικό του περιβάλλον. Από την άλλη, με το ηλεκτρικό Kona, μπορείς να πάψεις να ανησυχείς ανηφόρα που έχει πάρει η τιμή της βενζίνης, να φορτίζεις σπίτι σου ή στην δουλειά σου (με wallbox) και να απολαμβάνεις πολύ οικονομικές μετακινήσεις για πάντα. Στο ταξίδι βέβαια, θα χρειαστεί να προγραμματίσεις τις στάσεις σου, ώστε να συνδεθείς με πρίζα και να γεμίσεις με ρεύμα τη μπαταρία.

Αναλυόντας τις δύο προσφορές που βρήκαμε για το Hyundai Kona Electric και το υβριδικό (ανάμεσα σε 171 συνολικά προσφορές στην αγορά leasing), βλέπουμε πως η Avis ζητάει για ένα ηλεκτρικό Kona προκαταβολή 11.160 ευρώ, σχεδόν 3.000 ευρώ παραπάνω από την προκαταβολή που ζητάει η Hertz για την υβριδική έκδοση. 35 ευρώ μικρότερό είναι το μηνιαίο μίσθωμα (381 αντί 346 στην Avis), ενώ συνολικά, στην 4ετία, η διαφορά σε συνολικό κόστος είναι μόλις 1.000 ευρώ υπέρ του υβριδικού. Δείτε αναλυτικά τις προσφορές για τα δύο αυτοκίνητα στον παρακάτω πίνακα: 
 

Μοντέλο Μηνιαίο μίσθωμα με ΦΠΑ σε ευρώ Προκαταβολή με ΦΠΑ σε ευρώ Κόστος 4ετίας με ΦΠΑ σε ευρώ Εταιρεία
Hyundai Kona Hybrid Distinctive 141 PS 381 8.556 26.448 Hertz
Hyundai Kona Electric Distinctive 218 PS 346 11.160 27.420 Avis

Το Kona Electric είναι το νο.1 ηλεκτρικό οικογενειακό SUV σε οικονομία, καίει 447 ευρώ το χρόνο

To ηλεκτρικό Kona (δείτε εδώ την δοκιμή του), μπορεί να κάνει ακόμη και 450 χλμ.σε πραγματικές συνθήκες (80% των διαδρομών στην πόλη και 20% στο ταξίδι) αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα των Hyundai είναι η οικονομία λόγω της χρήσης ρεύματος (με βασική προϋπόθεση ότι φορτίζεις σπίτι σου). Στην περίπτωση του Kona, έχουμε να σημειώσουμε πως είναι το οικονομικότερο μοντέλο που έχουμε δοκιμάσει ποτέ, με το κόστος για το ρεύμα σε ένα χρόνο να φτάνει τα 447 ευρώ.


Hyundai Kona με Leasing: Υβριδικό στην Hertz ή ηλεκτρικό στην Avis με συν 1.000 ευρώ;
2 Φωτογραφίες »

Hyundai Kona με Leasing: Υβριδικό στην Hertz ή ηλεκτρικό στην Avis με συν 1.000 ευρώ;

Το ηλεκτρικό έχει περισσότερα άλογα και χρειάζεται 75 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει

Το Kona Electric προσφέρει περισσότερα άλογα στον οδηγό του σε σύγκριση με το υβριδικό (218 ίπποι έναντι 141) και αυτό φάνηκε στα test που πραγματοποιήσαμε στα δύο αυτοκίνητα. Είδαμε στην πράξη πως το Hyundai Electric μπορεί να κάνει το 80-120 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ το υβριδικό χρειάζεται για την ίδια δοκιμασία 7,1 δευτερόλεπτα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως το ηλεκτρικό Kona θα χρειαστεί να παραμείνει στο αντίθετο ρεύμα ή στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητοδρόμου 75 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα.

Φουλάρεις και δεν σταματάς για 576 χλμ. με το υβριδικό, 450 χλμ. κάνει με μια φόρτιση το ηλεκτρικό (σύμφωνα με τις μετρήσεις μας)

Η μέση κατανάλωση του υβριδικού Kona (δείτε την αναλυτική δοκιμή του)δεν ξεπερνά τα 6,3-6,5 λίτρα/100 χλμ., κάτι που, παρότι το αυτοκίνητο έχει μικρό ρεζερβουάρ 38 λίτρων (λόγω της παρουσίας της μπαταρίας 1,56 kWh), του επιτρέπει να κάνει 576 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες. Από την άλλη, το ηλεκτρικό Kona, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, μπορεί να κάνει 450 χιλιόμετρα μεικτά σε πραγματικές συνθήκες (350 χλμ. στο ταξίδι), πριν χρειαστεί να σταματήσει για να φορτιστεί. Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε πως ενώ το υβριδικό Kona είναι πιο ανεξάρτητο στο πού και για πόσο θα κινηθεί, στην ηλεκτρική του έκδοση, αν δεν κινηθείς μέσα στην πόλη αλλά επιχειρήσεις να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι, θα χρειαστεί να προγραμματίσεις τις στάσεις σου για να ανεφοδιαστεί το Kona Electric με ρεύμα.

FORD E-TRANSIT
NISSAN