2 φωτογραφίες »

Μία τυπική διάταξη αποτελείται από το δοχείο αποθήκευσης του υγρού, την αντλία τροφοδοσίας, η οποία μεταφέρει το υγρό μέχρι τη μονάδα ελέγχου και το μπεκ που βρίσκεται πριν τον SCR καταλύτη.

Πώς δουλεύει ένα σύστημα καταλύτη SCR;

48.976 Επισκέψεις στο άρθρο

Γνωρίζοντας, πλέον, αυτή τη σημαντική ιδιότητα του AdBlue, είναι πολύ πιο εύκολο να κατανοήσετε τον τρόπο λειτουργίας και τη δομή ενός σύγχρονου καταλύτη. Με τον όρο SCR (επιλεκτική καταλυτική αναγωγή) αναφερόμαστε σε μία διάταξη που είναι υπεύθυνη για τον έλεγχο της εισερχόμενης ποσότητας του AdBlue στο ρεύμα των καυσαερίων, πριν τα δεύτερα καταλήξουν στο περιβάλλον. Μία τυπική διάταξη αυτού του είδους αποτελείται αρχικά από το θερμαινόμενο δοχείο αποθήκευσης του υγρού και μία αντλία τροφοδοσίας, η οποία μεταφέρει το υγρό μέχρι τη μονάδα ελέγχου (δοσομετρητή) του συστήματος. Η συγκεκριμένη μονάδα ρυθμίζει, βάσει των καυσαερίων και του τρόπου λειτουργίας του κινητήρα, την ποσότητα του εισερχόμενου AdBlue. Το συγκεκριμένο υγρό ψεκάζεται με τη βοήθεια ενός μπεκ, το οποίο είναι τοποθετημένο μετά την πολλαπλή εξαγωγής και πριν τον καταλυτικό μετατροπέα. Έτσι, όπως ήδη αναφέραμε, μέσα στον καταλύτη SCR είναι εφικτή η μετατροπή έως και του 90% των οξειδίων του αζώτου σε αβλαβές άζωτο και νερό. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
4green