Τεχνικό: Ίδια μπαταρία σε kWh, παραπάνω άλογα & αυτονομία. Πώς το έκανε η Audi;

 Σχολιάστε 
6.816 Επισκέψεις στο άρθρο
Τεχνικό: Ίδια μπαταρία σε kWh, παραπάνω άλογα & αυτονομία. Πώς το έκανε η Audi;
2 Φωτογραφίες »

- Έχει 84 παραπάνω άλογα (286 PS συνολικά) και 28 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία, σύμφωνα με την Audi
- 'Αλλαξε μπαταρία που έχει ίδια χωρητικότητα αλλά είναι περισσότερο αποδοτική
- Υπάρχει ειδικό σύστημα ψύξης που δεν αφήνει τον κινητήρα να υπερθερμαίνεται & να «καίει» περισσότερο
- Για το Q4 e-tron & κάθε Audi «τρέχει» το πρόγραμμα «Time 4 Audi» με 4 μοναδικά προνόμια (επιτόκιο, εγγύηση, οδική βοήθεια & service)

Έχει 84 παραπάνω άλογα (286 PS συνολικά) και 28 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία, σύμφωνα με την Audi

Το ανανεωμένο Audi Q4 e-tron είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε 7 διαφορετικές εκδόσεις αναλόγως ιπποδύναμης, μετάδοσης (πισωκίνητο ή 4κίνητο) και αμαξώματος (απλό ή Sportback). Στην βάση της γκάμας του βλέπουμε την 2κίνητη έκδοση Audi Q4 e-tron 45 η οποία αποδίδει 286 άλογα (διάβασε εδώ τη δοκιμή), δηλαδή 84 παραπάνω συγκριτικά με το προ-ανανέωσης μοντέλο. Και την ίδια στιγμή έχει 28 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία, 562 χλμ. έναντι 534 χλμ. (σύμφωνα με την Audi), χωρίς να αλλάξει η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας του.

'Αλλαξε μπαταρία που έχει ίδια χωρητικότητα αλλά είναι περισσότερο αποδοτική

Στο νέο Audi Q4 e-tron έχει τοποθετηθεί μία μπαταρία ίδιας συνολικής ενεργειακής χωρητικότητας 82 κιλοβατώρων (77 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα). Αυτό που αλλάζει είναι η σύνθεση των κυψελών, η οποία όπως θα δούμε στη συνέχεια εξασφαλίζει ταχύτερη φόρτιση, σε μικρότερους χρόνους (διάβασε εδώ τη διαφορά μεταξύ ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας μπαταρίας).


Ο νέος κινητήρας τους VW γκρουπ με την κωδική ονομασία APP 550 αντικαθιστά τον APP 310 των 204 ίππων. Εκτός από πιο ισχυρός κατά 84 άλογα ο νέος κινητήρας είναι και πιο οικονομικός. Για παράδειγμα, στα 120 χλμ./ώρα ο παλιός γύριζε με 11.600 σ.α.λ. ενώ ο νέος στην ίδια ταχύτητα γυρίζει με 7.100 σ.α.λ..
2 Φωτογραφίες »

Ο νέος κινητήρας τους VW γκρουπ με την κωδική ονομασία APP 550 αντικαθιστά τον APP 310 των 204 ίππων. Εκτός από πιο ισχυρός κατά 84 άλογα ο νέος κινητήρας είναι και πιο οικονομικός. Για παράδειγμα, στα 120 χλμ./ώρα ο παλιός γύριζε με 11.600 σ.α.λ. ενώ ο νέος στην ίδια ταχύτητα γυρίζει με 7.100 σ.α.λ..

Υπάρχει ειδικό σύστημα ψύξης που δεν αφήνει τον κινητήρα να υπερθερμαίνεται & να «καίει» περισσότερο

Από εκεί και πέρα, οι μηχανικοί της Audi Q4 e-tron έχουν επιλέξει για τον πίσω άξονα έναν νέο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM). Γνωστός και ως AP 550, είναι ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας που έχει δημιουργήσει το VW Group και εξοπλίζει τη νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα, VW ID.7. Πέραν της μεγαλύτερης ισχύος για την οποία και μιλήσαμε, ο νέος ηλεκτροκινητήρας ξεχωρίζει για την καλύτερη θερμική διαχείριση που κάνει, ώστε να είναι περισσότερο αποδοτικός. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα σύστημα ψύξης το οποίο αποτρέπει την υπερθέρμανση του κινητήρα, διατηρεί χαμηλά τις θερμοκρασίες στο σύστημα μετάδοσης κίνησης και δεν αφήνει την κατανάλωση να «ξεφεύγει». Σε όλα τα παραπάνω να προσθέσουμε ότι η περιορισμένη τελική ταχύτητα έχει ανέβει στα 180 χλμ./ώρα (από 160 που ήταν πριν).

Για το Q4 e-tron & κάθε Audi «τρέχει» το πρόγραμμα «Time 4 Audi» με 4 μοναδικά προνόμια (επιτόκιο, εγγύηση, οδική βοήθεια & service)

Το ανανεωμένο Audi Q4 e-tron έχει τιμή εκκίνησης τα 49.980 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης των 8.000 ευρώ. Για το ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV της Audi αλλά και για κάθε μοντέλο της γερμανικής φίρμας, η ελληνική αντιπροσωπεία «τρέχει» ως τα τέλη Απριλίου την προωθητική ενέργεια «Time 4 Audi» με 4 μοναδικά προνόμια:

  • 4 χρόνια εγγύηση
  • 4 χρόνια οδική βοήθεια
  • 4 χρόνια δωρεάν service
  • 4% επιτόκιο

Σελίδα 2Καλύτερη διαχείριση ενέργειας σε μπαταρία & ηλεκτροκινητήρα
MONTELA
SUV