Το SEAT Leon χάρη και στην εξαιρετική πλατφόρμα MQB  δείχνει να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το SEAT Leon χάρη και στην εξαιρετική πλατφόρμα MQB δείχνει να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: Το SEAT Leon ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού

84.255 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)

Το Nissan Pulsar χρησιμοποιεί τη μικρή πλατφόρμα του ομίλου Renault-Nissan και από τα πρώτα χλμ. δείχνει ότι δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων. Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης διαχειρίζονται εξαιρετικά το μεγαλύτερο ποσοστό των κακοτεχνιών, τη στιγμή που η πολύ καλή ηχομόνωση κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο από τον κινητήρα και το δρόμο. 


Αν πιεστεί το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο και προοδευτικό στις αντιδράσεις του εκμεταλλευόμενο στοιχεία, όπως το μακρύ μεταξόνιο και το στάνταρ ESP. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, αλλά η απουσία οδηγικού χαρακτήρα είναι εμφανής. Την αίσθηση αυτή ενισχύει και το τιμόνι, που δεν προβληματίζει, αλλά δεν είναι τόσο γρήγορο και «κοφτερό» για να κάνει τη διαφορά. Από την άλλη τα φρένα δεν προβληματίζουν.

Βασισμένο πάνω σε ένα νέο πάτωμα, την πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, το SEAT Leon ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους του και τη βελτιωμένη ακαμψία (σε σχέση με το παλιό μοντέλο), αλλά και τη σωστά ρυθμισμένη του ανάρτηση, για να ισορροπεί μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, το SEAT χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και συνεπικουρούμενο από τα κορυφαία φρένα και το καλό τιμόνι προσφέρει την πιο «σπορτίφ» αίσθηση. Χάρη στο SEAT Driver Profile ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρόπο λειτουργίας για το τιμόνι και την απόκριση του.

Ασφαλής και προβλέψιμη είναι η συμπεριφορά του Opel Astra, που όμως δεν είναι τόσο συμμετοχικό, με το τιμόνι να παρέχει μια κάπως τεχνητή αίσθηση. Στρίβει με περιορισμένες κλίσεις αν και η ανάρτηση (εδώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει και σύνδεσμο WATT) είναι ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση απορροφώντας τις ανωμαλίες ικανοποιητικά. Το Opel Αstra διατίθεται και με το σύστημα Flexride, που εκτός από το τιμόνι και το γκάζι ρυθμίζει σε 3 στάδια και την απόσβεση των αμορτισέρ.

Το Nissan Pulsar χρησιμοποιεί τη μικρή πλατφόρμα του ομίλου Renault-Nissan και από τα πρώτα χλμ. δείχνει ότι δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων.

Το Nissan Pulsar χρησιμοποιεί τη μικρή πλατφόρμα του ομίλου Renault-Nissan και από τα πρώτα χλμ. δείχνει ότι δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen