Ο 1,4 TFSI βενζίνης των 150 ίππων κινεί σβέλτα το πολυτελές Q3, όντας, παράλληλα, αρκετά οικονομικός.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,4 TFSI βενζίνης των 150 ίππων κινεί σβέλτα το πολυτελές Q3, όντας, παράλληλα, αρκετά οικονομικός.

Κινητήρες: Εναρμονισμένοι με τις απαιτήσεις των αμαξωμάτων

48.915 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2015)

Κάθε μηχανικό σύνολο που βρίσκεται κάτω από το καπό των αυτοκινήτων ταιριάζει «γάντι» με τις προσδοκίες που δημιουργεί το αμάξωμά του. Σας παραθέτουμε τις πιο δημοφιλείς κινητήριες επιλογές στη γκάμα των μοντέλων. 
Στην περίπτωση του premium Audi Q3, ο βενζινοκίνητος 1,4 TFSI αποδίδει 150 ίππους από τις 5.000 έως τις 6.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 1.500 με 3.500, νούμερα που κινούν αξιοπρεπέστατα το ογκώδες αμάξωμα. Η μέση (εργοστασιακή) κατανάλωση αγγίζει το λογικό νούμερο (για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου) των 5,9 λτ./100 χλμ. και το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,2 δλ., με τον κινητήρα να προσφέρει οικονομία καυσίμου και γρήγορες επιδόσεις. Ακόμα ένα δέλεαρ για την απόκτηση του Audi Q3, είναι και οι χαμηλές εκπομπές CO2, με τα τέλη κυκλοφορίας να είναι μόλις 151 ευρώ το χρόνο.
Το Nissan Qashqai «μοσχοπουλάει» με τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 dCi, τον οποίο έχουμε γνωρίσει σε αρκετά μοντέλα των Renault-Nissan ξεχωρίζοντας για το δίπτυχο οικονομίας καυσίμου και σβελτάδας. Οι 110 ίπποι και τα 240 Nm ροπής, κινούν με άνεση το αμάξωμα των 1.318 κιλών. Τραβάει χωρίς να κρεμάει στις χαμηλές στροφές, ενώ στα θετικά του προσθέστε την ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία. Η εργοστασιακή κατανάλωση των 3,8 λτ./100 χλμ. σου επιτρέπει να σχεδιάζεις μακρινά ταξίδια χωρίς να σκέφτεσαι το κόστος, ενώ τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας σε απαλλάσσουν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. 
Το Opel Mokka φαίνεται ότι έχει κερδίσει την εύνοια του αγοραστικού κοινού και με τους δυο κινητήρες με τους οποίους προσφέρεται, 1,4 turbo βενζίνης και 1,7 λτ. πετρελαίου (ο 1,6 CDTi με τους 136 ίππους θα ενσωματωθεί στη γκάμα του την άνοιξη του 2015, αντικαθιστώντας τον 1,7 diesel). O 1,4 turbo βενζίνης έχει ισχύ 140 ίππων, ροπή 200 Nm και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής και αυτόματου κιβωτίου. Η κατανάλωση για την 2κινητη έκδοση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. (CO2 139 γρ./χλμ.), με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,9 δλ. και την τελική να φτάνει τα 193 χλμ./ώρα. Αν το επιλέξετε με την κίνηση στους 4 τροχούς, τα αντίστοιχα είναι 6,4 λτ./100 χλμ, 149 γρ./χλμ., 0-100 χλμ/ώρα σε 9,8 δλ. και τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα.

Το Nissan Qashqai «μοσχοπουλάει» με τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 dCi, των 110 ίππων, με κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ, ενώ δεν πληρώνει τέλη.

Το Nissan Qashqai «μοσχοπουλάει» με τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 dCi, των 110 ίππων, με κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ, ενώ δεν πληρώνει τέλη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
SEAT