Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

167.175 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για FORD

Ford
Fiesta (Βενζίνη)

998 κυβικά
του 2019

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ ΑΠΟΡΡΎΘΜΙΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΖΗΜΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΕΥΚΟΛΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΛΥΦΤΗΚΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Ford
Mondeo (Βενζίνη)

1800 κυβικά
του 2002

ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΙΒΑΣΙΑΝΗΣ Παρόλο που οι βλάβες που εμφάνισε είναι αρκετές, θεωρώ οτι δεν κρίνεται αναξιόπιστο το αυτοκίνητο, δεδομένου οτι από αυτές, μόνο 2-3 ήταν σοβαρές (αντλία βενζίνης, πολλαπλασιαστής, συμπιεστής A/C) και εκδηλώθηκαν μέσα σε 10 χρόνια από την αγορά του (είχαν υψηλό κόστος, αλλά δεν προκάλεσαν την πλήρη ακινητοποίηση του αυτοκινητου). Από εκεί και πέρα, παρουσίαζε βλάβες που θεωρώ οτι οφείλονται στην παλαιότητα και φυσιολογική φθορά των εξαρτημάτων, όπως και στον τρόπο/συνθήκες χρήσης.
Ford
Fiesta (Βενζίνη)

998 κυβικά
του 2019

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ Ακινητοποίηση λόγω προβλήματος εγκεφάλου. Η αποκατάσταση της βλάβης (επαναπρογραμματισμός) χρεώθηκε ως διαγνωστική εργασία ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εγγύηση.
Ford
Focus (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2010

ΤΑΚΗΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΕΧΩ ΤΟ FORD FOCUS 1600CC TO CABRIO ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ.ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΕΤΑ ΓΡΥΛΛΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.
Ford
Fiesta (Βενζίνη)

1000 κυβικά
του 2020

alek_de_spach Οι αντιπροσωπειες της Ford ειναι οτι χειροτερο. Πλεον παω σε εξουσουδ.. και εχω τις καλυτερες τιμες, την καλυτερη αντιμετώπιση, ξεροντας ολες τις ενέργειες που εχουν γινει πανω στο αμαξι
Ford
Fiesta (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2009

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ Οι αντιπροσωπείες δυστυχώς χρεωνουν πάνω από διπλό κόστος σε σχέση με συμβατικά εξουσιοδοτημένα και μη συνέργεια,στα service και βλάβες...!
Ford
Mondeo (LPG (υγραέριο))

1798 κυβικά
του 2004

Αποστολης μετα απο καταργηση των κλαπετων της εισαγωγης περασε ενα αξονακι (απο υπαιτιοτητα του συνεργειου) με αποτελεσμα να χρειαστει να άλλαχθουν βαλβιδές εξαγωγης.
Ford
Mondeo (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2008

ΜΠΡΕΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ακριβά ανταλλακτικά
Ford
Mondeo (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2009

Χρήστος Παππάς Πανακριβα
Ford
Fiesta (Βενζίνη)

125 κυβικά
του 2008

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΚΙΚΑΣ Καλή εξυπηρέτηση. Ακριβά ανταλλακτικά.
Ford
Focus (Diesel)

1600 κυβικά
του 2011

Παναγιώτης Παναγιώτου Γενικά, δεν εμφάνισε ιδιαίτερες βλάβες, το συγκεκριμένο μοντέλο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ford
Focus (Βενζίνη)

1596 κυβικά
του 2007

ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΦΘΟΡΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΙΚΑ. ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Ford
Mondeo (LPG (υγραέριο))

1600 κυβικά
του 2007

Τάσσιος Ρήγας Να υπάρχει εγγύηση για την αντλία βενζίνης. Δεν δίνει εγγύηση η εταιρεία.
Ford
Puma (Βενζίνη)

999 κυβικά
του 2020

Κασπαριαν Αλεξία inverter 24v -12v αντικατάσταση μέσα στην εγγύηση.
Ford
Foysion (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2009

Ζέρβας Κωνσταντίνος Το συνεργείο ειναι άψογο ,τώρα φαινεται ότι εχω πρόβλημα με τό αιρ κοντισιον καί αύριο θά τό ελεγξούν.
Ford
Fiesta (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2017

ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Μηχανήματα είναι και χαλάνε,όμως τα αγαπάμε!
Ford
Focus (Diesel)

1500 κυβικά
του 2020

Αγνωστος Δεν μπορώ σε τόσες λίγες γραμμές να χωρέσω τόση απογοήτευση... Από την πρώτη ημέρα που το αγόρασα καινούριο χτυπάει σαν τρακτέρ το βολάν διπλής μάζας όταν είναι κρύο... Κάθε χίλια χιλιόμετρα θέλει 350-400 γραμμάρια λάδι συμπλήρωμα το οποίο έχει 18€ το κιλό. Έσπασε πριν από κανένα μήνα το DPF και τα φράκαρε όλα στις 26.000 χλμ.Σκεφτείτε πως ξερνούσε addblue από το πλάϊ του DPF που είχε σκασει(Ευτυχώς εγγύηση αλλιώς χιλιαρικο). Κολλάνε καμμιά φορά τα φλας αριστερό δεξί και δεν κλείνουν. Καίει αρκετά (περίπου 5lt/100χλμ Δεν τραβάει καθόλου από 1700 rpm και κάτω έστω και με πρώτη ταχύτητα τελείως ψόφιο παρά τους 120 ίππους και τα 31!!!! κιλά ροπής... Εννοείται πως τα σέρβις αντιπροσωπεία είναι λυσσαλέα ακριβά, δίνεις 250€ μόνο λάδια φίλτρο... Στα συν το μόνο καλό είναι ότι στρίβει και φρενάρει άψογα... Αλλά τι να το κάνεις όταν όλα τα άλλα είναι υπό διάλυση. Πούλησα την Ε120 Corollaρα μου για να αγοράσω με 24.000€ αυτό το λύκο.... Ούτε θέλω να ακούσω για FORD ξανά... Είναι ζημιά με ρόδες!!!
Ford
Focus (Diesel)

1500 κυβικά
του 2020

Αλέξης Κορρας Από πού να αρχίσω... Αγοράστηκε καινούριο τον Δεκέμβριο του 2020...24.000€...Εκδοση Business Connect...σχεδόν φουλ έκδοση. Έχουμε και λέμε: Τα (-) Α. Καίει λάδι από τα πρώτα 1000χλμ και συμπληρώνω κάθε 1000 χλμ 350-400 ml λάδι έπειτα από υπερβολικα ευγενικό τρόπο οδήγησης ( μάλλον ήθελε τους κόφτες του για να μην του ταχρωσταω....😠😠😠) Β.Κάτω από τις 1700rpm δεν θέλει να τραβήξει να φύγει...να χαρώ τα 31 κιλά ροπής και τα 120 άλογα που πλήρωσα να αγοράσω... Γ. Το διπλής μάζας βολάν του κοπανάει όταν είναι κρύο σαν παλιοτρακτερ και μόνο οταν ζεστένεται σταματάς κάπως να το ακούς... Δ. Τα φλάς του κολλάνε ανοικτά καμιά φορά ακόμη και αν ο διακόπτης είναι στη θέση του. Ε. Καίει τον πάτο του για 1500 κυβικά.Περίπου στα 5λτ/100χλμ. Τόσο έκαιγε και το κορολάκι μου που το πούλησα να πάρω το σαραβαλο για καινούριο. ΣΤ. Η τουρμπίνα του παρά την τεχνολογία μεταβλητής γεωμετρίας καμμιά φορά lagάρει ως και τις 2000 στροφές. Ζ. Έσπασε το DPF και ο καταλύτης και φράκαραν τα καυσαέρια με αποτέλεσμα να ανάψει μόνο το engine check light και όχι το λαμπάκι του DPF...Σκεφτείτε πόσο αξιόπιστους αισθητήρες έχει.Ολα αυτά έγιναν πρόσφατα στις 26.000 χλμ και ευτυχώς γλύτωσα το 1000ρικο λόγω εγγύησης. Η. Κάνει αναγεννήσεις κάθε 200-300"χλμ όπως και να το οδηγώ. Θ. Ο κινητήρας κροταλιζει πολλές φορές με διακεκομένους κραδασμούς οι οποίοι περνούν μες στην καμπίνα και θέλω να το σπάσω.Βαζω μόνο σε ένα εταιρικό πρατήριο της ΕΚΟ πλέον το AVIO και δεν έχει αλλάξει κάτι. Ι. Λυσσαλέα ακριβά σέρβις (αλλαγή λαδιών φίλτρου κατά μέσο όρο 250€) ΙΑ. Πανάκριβα εργατικά στην επίσημη αντιπροσωπεία που το πηγαίνω λόγω εγγύησης. Τα (+) Α. Κορυφαίο στρίψιμο χωρίς να είναι η σπόρ έκδοση. Β. Άνεση και προσεγμένο πολύ εσωτερικό. Γ. Xώροι Δ. Φρένα άγκυρες. Αποτέλεσμα; Απαράδεκτος κινητήρας και περιφερειακά αυτού. Δεν γνωρίζω για τους βενζινοκινητήρες αλλά για Ford Diesel δεν θέλω ΠΟΤΕ να ακούσω ξανά.
Ford
S-max (Βενζίνη)

1999 κυβικά
του 2008

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΑΡΚΑΛΗΣ 1.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΛΑΣΤΙΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΕ 9 ΜΗΝΕΣ -ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ 2. ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ 4ΧΡΟΝΟΣ - ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ 3.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΙΣΩ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑΣ 6ΧΡΟΝΟΣ - ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ 4.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΛΑΚΕΤΑΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ - ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ 5.ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 144.000 -ΑΛΛΑΓΗ ΕΚΤΟΣ ΕΓΥΗΣΗΣ 6.ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ - ΑΛΛΑΓΗ 7.ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΠΙΕΣΗ 7.ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 166.000 -ΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΕΑΝ ΕΡΓΑΤΙΚΑ 8.ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 177.000 -ΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΕΑΝ
Ford
Focus (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2005

eleutherios Αυτοκινητο ασφαλες ,ωραια οδηγηση,με αφησε στο δρομο 3 φορες.Το αφησα σε συνεργειο τριπολη και γυρισα Αθηνα με κτελ.πολλα προβληματα.
Ολα οσα βρισκονται κατω απο το καπω ειναι πλαστικα.

Εφτασα σε 17 χρονια τα 300.000 χλμ
,και επισκευαζω δευτερη και τριτη φορα τα γνησια ανταλλακτικα φορντ που ηδη εχω βαλει. Δεν εχω μουτρα να πηγαινω στα συνεργεια. Με αποφευγουν και μου λενε παλι χαλασε? 2 φορες ρακορ τιμονιου,αμετρητες δοχεια ψυγειου, αντλιες. 
Ford
Focus (LPG (υγραέριο))

1600 κυβικά
του 2006

ΝΙΝΑ FORD FOCUS 2006 TITANIUM η πιο πλουσια εκδοση. ΑΡΝΗΤΙΚΑ..θερμοστατες ,πολλαπλασιαστες,μπουζοκαλωδια,δοχεια ψυγειου,βεντιλατερ,αντλιες νερου βενζινης λαδιου,βασεις μηχανης ,check engine μονιμα... ΘΕΤΙΚΑ.μεγαλο σχολειο.εμαθα ολα τα μηχανικα θεματα των αυτοκινητων.καθε μηνας ηταν σεμιναριο.πηρα πτυχιο μηχανικου.αξεχαστη εμπειρια.ξερω ολα τα προβληματα.
Ford
Mondeo (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2011

Αντωνακουδης Ζησης Το αμάξι από τους πρώτους μήνες έβγαζε προβλήματα! Αλλαγή ντεπόζιτο στις 15.000 Χλμ. Αλλαγή μονάδα cd-navi (άνοιγε έκλεινε μόνο του) στις 20.000, 4 μπαταρίες ,αλλαγή δισκοπλακες στις 30.000, λάμπες κάνα 2 κιλά μέχρι τωρα, στις 50.000 με κλείδωσε το πορτμπαγκάζ,έχει 110.000 χιλιόμετρα και έχω αλλάξει τα πάντα από κάτω και επίσης 3 αντλίες βενζίνης βάζοντας μόνο 100αρα και σε καλό βενζινάδικο. Πλυ βαρύ αμάξωμα με μικρό κινητήρα με αποτέλεσμα να καίει σαν αρκούδα και το κερασάκι στην τούρτα τα τέλη κυκλοφορίας επειδή το πήρα το 2011 πάει με τους ρύπους 170 ρύποι επί 2,25 = 416.50 ευρώ το χρόνο.....
Ford
Fiesta (Diesel)

1500 κυβικά
του 2018

Παναγιώτης Πρόβλημα με το χρώμα από την πρώτη μέρα.Η FORD Ελλάς απούσα.

Στην συνέχεια προβληματα.
Αλλαγή μπουκάλες στο πορτ μπαγκαζ . Αλλαγή σεβροφρενο, αντλία φρένων λόγω θορύβου. Αλλαγή αριστερού φαναριου λόγο υγρασίας.Τωρα Πρόβλημα θερμοκρασίας και αλλαγή θερμοστάτη αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.Η πρώτη αντιπροσωπεία (εξουσιοδοτημένο συνεργείο) δεν μπόρεσε να το λύσει τώρα πάμε στο δεύτερο και βλέπουμε, η FORD Ελλάς απούσα.
Ford
Kuga (Diesel)

2000 κυβικά
του 2009

Τσιακμακης Γιώργος Το αγόρασα καινούργιο το 2009.Μετα από 2014 km (μετά από 2μηνες) με άφησε από σασμάν.Στα 54000 km έβγαλε βλάβη στο DPF με αποτέλεσμα να πάθει βλάβη ο κινητήρας και να στραβωσει μέχρι ο άξονας....Το ξεφορτώθηκαν χάνοντας συνολικά 25000€ σε 5 χρόνια!!!
Ford
Focus (Βενζίνη)

1388 κυβικά
του 2005

Κώστας Τα προβλήματα αφορούν μηχανικά μέρη καθώς και αμάξωμα
Ford
C-max (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2008

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΥΣΚΟΛΟ - ΑΚΡΙΒΟ SERVICE ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΕ ΤΟ SERVICE ΕΦ ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΠΗΡΕ ΝΕΡΑ ΑΠΟ ΗΛΙΟΡΟΦΗ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΧΑΡΑΣ ΟΡΟΦΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ
Ford
Transit (Diesel)

2200 κυβικά
του 2015

ΜΠΑΣΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΑ 38000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ 6 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΟ. ΜΕΧΡΙ ΤΑ 160000 ΧΛΜ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑ ΑΛΛΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΟΛΟ 4. ΣΤΑ 138000 ΧΛΜ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΠΙΣΤΟΝΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΕΥΤΗΚΕ Η ΜΗΧΑΝΗ. ΑΛΑΞΑ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ. ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
Ford
C-max

1600 κυβικά
του 2011

Νίκος Στα 4 χρόνια κομπρέσας a/c, στα 4,5 χρόνια έμεινα στο δρόμο από το μπεκ Νο1 στα 5 χρόνια ξαναέμεινα στο δρόμο από το μπέκ Νο4 τα άλλαξα όλα τελικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο 1200 Ευρώ και ενώ πρόκειται για ένα σχετικά καινούργιο μοντέλο η ford δεν έχει μπέκ στην Ελλάδα αναμονή από Γερμανία εν μου είπαν δύο βδομάδες ξεπέρασε και τις δύο φορές τον ένα μήνα χωρίς αυτοκίνητο, στα 7 χρόνια έμεινα στο δρόμο δεν έκανε αποσυμπλεξη με αποτέλεσμα να μην παίρνει ταχύτητες το πήγα στην αντιπροσωπεία στο Βόλο, το κόστος εργασίας καλούτσικο τα δε ανταλλακτικά με "γδάρανε ζωντανό" διπλάσιες τιμές από τα επώνυμα,μου είπαν ότι αλλάξανε δίσκο πλατό - ρουλεμάν 400Ε με την εργασία και βολάν διπλής μάζας το όποιο βάλανε της sachs μου το χρεώσανε 400 Ε συν 100Ε εργασία και όταν το έψαξα στο εμπόριο ακριβώς το ίδιο το βρήκα τελική τιμή 196Ε, τα 2 λίτρα βαλβολίνη χρέωση 60Ε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! σύνολο ανταλλακτικά και εργασία 995 Ε και τρέμει η ψυχή μου τι άλλο θα χαλάσει δεν πρόκειται να ξαναγοράσω ford πολύ μέτριας ποιότητάς αυτοκίνητα το συγκεκριμένο φοράει κινητήρα της Πεζο 1.6 ντίζελ αδικαιολόγητες βλάβες παρόλο που το προσέχω όσο δεν παίρνει και στο καυσιμο και στα service κρίμα...
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2003

Θοδωρής Μέχρι τα 10 χρόνια ήταν μια χαρα μετά δεν προλαβαίνω να μαζεύω βλάβες
Ford
C-max

1600 κυβικά
του 2006

Nikos Gr Στα 140.000 χλμ καιει λαδι . Παρολο που βαζω 10η αντι για 5η, καιει 1 λιτρο στα 500 χλμ. και παει γι αλλαγη κινητηρα.
Ford
Mondeo

1800 κυβικά
του 2003

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΛΗΘΩΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ , ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ,ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ,ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΞΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,4 FIAT,1SΕΑΤ ΚΑΙ ΤΟ FORD MONDEO,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ Η ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2006

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ότι χειρότερο κυκλοφορεί στους δρόμους.Απο καινούργιο που το πήρα καθε 15 μέρες και μια ζημιά.Εχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα.Το μόνο που δεν έχει χαλάσει είναι η τρόμπα βενζίνης.Θαύμα!!!FORD δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω ποτε ξανα!!!!!!!!!,,
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2006

Paris Από ότι βλέπω πρέπει να είμαι ο πιο άτυχος. Focus 2 αγορασμένο 2/2006.Στους είκοσι έξι μήνες και 22000 χιλιόμετρα τρόμπα βενζίνης χωρίς να μένει άδειο το ντεπόζιτο 550ευρω.(δυο μήνες μετά το πέρας της εγγύησης των ηλεκτρικών.)Στα τρίαμιση χρόνια και 32000 χλμ σβησιματα στο δρόμο και είσοδος σε safe mode. Πλεξούδα εγκεφάλου 350 ευρώ.Στα 5 χρόνια και 50000 χλμ δίσκος πλατό 350 ευρω. Στα 8 χρόνια και 85 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλαγή βάσης κόντρας 100 ευρώ και ξεκίνημα χτυπήματος πυρακιων. Στα 9 χρόνια και 95 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλαγή στις άλλες δύο βάσεις μηχανής και ξεκίνημα χτυπήματος στο σασμάν χωρίς επισκευή. Στα 10 χρόνια και 105 χιλιάδες χλμ αλλαγή πολλαπλασιαστη και της καλωδίωσης του 240 ευρώ μεταχειρισμενα. Στα 11 χρόνια και 112000 χιλιόμετρα, αλλαγή τρομπας νερού 130 ευρώ μεταχειρισμένο. Στα 12 μισή χρόνια και 125 χιλιάδες χιλιομετρα ξανά αλλαγή βάσεων κινητήρα, 250ευρω. Το σασμάν φυσικά χτυπάει πιο πολύ από πότε, τα πυρακια το ίδιο, ενώ εδώ και 2 χρόνια έχουν ξεκινήσει και τρίζουν τα παράθυρα στο ανέβα κατέβα. Στα δώδεκαμιση χρόνια έχω αλλάξει τρεις φορές μπαταρία, 4 φορές τακάκια και 3 λάστιχα.Να σημειώσω επίσης πως όλα τα ετήσια σέρβις γίνονται στην αντιπροσωπεία καθώς με την αγορά του αυτοκινήτου έλαβα προσφορά δωρεάν σέρβις για ανταλλακτικά και εργασία εφ όρου ζωής. Στο δρόμο ήταν και είναι κορυφαίο, Η ποιότητα κατασκευής εσωτερικά είναι εξαιρετική με τα μαλακα πλαστικά του ταμπλό να μην έχουν τριξει ποτέ και να μην έχουν κανένα θέμα ξεκολληματος και ξεθωριασματος αλλά να τα βράσω όλα αυτά με τόσα προβλήματα που έχει βγάλει το αμάξι. Είδα στο καινούργιο φόκους (2018) λιγότερα μαλακα πλαστικά και όχι τόσο ομογενή και συμπαγή όπως στο δικό μου με πολλές συνδέσεις ραφές κλπ πράγμα ανησυχητικό, αλλά αν διαπιστώσω πως στις τελευταίες γενιές έχουν λυθεί τα προβλήματα στα ηλεκτρικά του κινητήρα και στο σασμάν, θα το αγοράσω.
Ford
Kuga

1500 κυβικά
του 2017

Νίκος Από που να ξεκινήσω και να τελειώσω, στο πρώτο εξάμηνο έτριζαν τα πάντα μέσα στο αυτοκίνητο. Άκουγα θορύβους από το ρεζερβουάρ και έκαναν restart μόνα τους τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Το πήγαινα στο συνεργείο της ΒΕΛΜΑΡ μέσω της εγγύησης όπου οι άνθρωποι δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο. Μέχρι και ότι το αυτοκίνητο είναι καινούργιο και δεν το έχουν μάθει ακόμα μου είπαν. Κάποια περίοδο οδηγούσα περισσότερο το αυτοκίνητο αντικατάστασης παρά το δικό μου μιας και πάντα διόρθωναν το πρόβλημα χωρίς να κάνουν τίποτα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πρόκειται για τη χειρότερη αγορά της ζωής μου.
Ford
Fiesta

1400 κυβικά
του 2005

Γιωργος Αν έγραφα τη μου έχει βγάλει δεν θα έφτανε η σελίδα. Καλό για εγκεφαλικό και έμφραγμα.
Ford
Streetka

1600 κυβικά
του 2004

βασιλειος αρκετα προβληματα σε θερμοστατη, συστημα διευθυνσης, στεγανοτητα, αλλοιωση του χρωματος
Ford
Mondeo

1600 κυβικά
του 2007

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΛΩΛΟΣ Αγαπητοί φίλοι το πρόβλημα που αντιμετοπίζω με το Μonbeo είναι η αντλία βενζίνης έχω αλλάξει δύο μέχρι τώρα και αυτό απο ότι μαθαίνω απο τον μηχανικό μου είναι ότι στα δέκα χρόνια που έχω το αυτοκίνητο έχω κανει μεχρι τώρα 39,000 χλμ . Και φυσικά σε μένα δεν ισχύει το αδειο ρεζερβουαρ ,είναι πάντα σχεδών γεμάτο . Επειδή με έχει φοβίσει ο ξαφνικός θάνατος του αυτοκινήτου και μόνο που μου περνάει απο το μυαλό οτι μπορεί να βρεθώ σε ενα δρόμο ταχείας κυκλοφορείας και να μείνω στη μέση του δρόμου , η σε κανένα επαρχιακό στη μεση του πουθενά ανατριχιάζω. Ήθελα να ρωτήσω αν στα νεα μοντελα του 2010-2011-2012/2017 υπάρχει αυτό το πρόβλημα και άν όχι αν μπορεί το δικό μου στην επόμενη φορα (ελπίζω να μην υπάρχει) να μπορώ να βάλω αντλία βενζίνης απο νεότερο μοντέλο. Σας ευχαριστώ
Ford
Fiesta

1400 κυβικά
του 2006

christian Αγορα καινουριο.Προβλημα στο σασμαν απο την πρωτη στιγμη τσακωμοι με τη Ford κανενα αποτελεσμα.2 φορες τρυπιο δοχειο ψυκτικου.2 φορες δισκος πλατω.1 αλλαγη ψυγειου.1 αντλια νερου.Τα σερβις προβλεπομενα.τα πλαστικα εχουν ξεκολλησει εξωτερικα στις κολωνες.εσωτερικα εχουν ξεκολλησει αρκετα πλαστικα και υπαρχει ξεφλουδισμα στην κεντρικη κονσολα.απ τον πρωτο χρονο τρομερη φθορα στο χρωμα.αντιμετωπιστηκε με ειρωνεια απο ford motor hellas.επισης εχουν ξεβαψει τα μαυρα εξωτερικα πλαστικα και εχει κοπει η τσιμουχα στο μπροστινο παρμπριζ.Σημερα με 120.000 χλμ μπορω να πω πως το αυτοκινητο εχει εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα και ανεση ωστοσο η ποιοτητα κατασκευης προβληματικη.η δε συμπεριφορα της ford motor Hellas απλα απαραδεκτη
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2008

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΟΓΡΑΝΗΣ Πανάκριβα ανταλλακτικά, ιδίως εκεί που "πονάει". Ακριβά service.
Ford
C-max

1600 κυβικά
του 2006

ΔΙΟΝΥΣΗΣ πολλα προβληματα
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2005

Stavtsim Το αμαξι το πηρα καινουργιο.10 χρονια δωρεαν σερβις, δε πληρωσα ουτε τον ιμαντα στα 80000χλμ αλλα τι εκαναν στο σερβις αγνωστο.Καλη ποιοτητα μεσα, ανετοι χωροι,μετα απο 12χρονια μονο το παραθυρο τριζει του οδηγου.Καλο πατιμα στην οδηγηση κ τις στροφες...1ος χρονος ελατηριο συμπλεκτη 3ος χρονος τρομπα βενζινης(εκτος εγγυησης,το αφηνα αδειο) 5ος χρονος τρομπα τιμονιου,4 λαμπες φωτα πορειας 2 λαμπες πισω στοπ, 4 μπαταριες ,προβλημα στο θερμοστατη 7ος χρονος,9ος χρονος τρομπα βενζινης( το ειχα μεχρι τη μεση βενζινη) 12ος χρονος κοντερ επισκευη, πολυ θορυβοδες η μηχανη κ καταναλωση 10/100χλμ, μελοντικη αλλαγη βαση μηχανης,χρωμα ευαισθητο,....ουφ το πουλησα κ ειπα να δοκιμασω Ιαπωνα..κ θα δουμε..
Ford
Mondeo

1600 κυβικά
του 2008

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Έχουμε και λέμε. FORD TOTANIUM 1600CC 125HP του 2008.Στον πρώτο χρόνο ξεκόλλησε η ταπετσαρία του οδηγού και έγινε δωρεάν αντικατάσταση. Στον 3 χρόνο και παρόλο που το αμάξι ήταν στην εγγύηση ξεκόλλησαν 3 ταπετσαρίες εκ τον οποίων η μια πάλι του οδηγού και η απάντηση της αντιπροσωπίας ήταν από 1600 ευρό μόνο 450 ευρό. Πάμε παρακάτω στα 4 χρονιά άρχισαν να φουσκώνουν τα ασημένια κουμπιά. Και τέλος με 175000 χλμ έχω αλλάξει 5 αντλίες βενζίνης. Συμπέρασμα καλό αυτοκίνητο στον δρόμο αλλά μακριά και ποτέ ξανά FORD λόγω πολλών βλαβών.
Ford
St

1600 κυβικά
του 2015

Γιαννακός Κωνσταντίνος Πολύ καλό μηχάνημα οδήγησης.. κάνει αυτό που υπόσχεται οδηγικά.. όσα έχουν γραφτεί ειδησειογραφικά είναι αληθή. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής(συναρμογής).. κάκιστη η ελληνική κεντρική αντιπροσωπεία η οποία δεν προστατεύει τον ιδιοκτήτη ford από τους κάκιστους σε γνώσεις και προθυμία για επίλυση προβλημάτων εντος εγγύησης , διανομείς-αντιπροσώπους. Ακόμα και σε τυπικά σέρβις η ποιότητα της εργασίας ειναι κακή και σε περίπτωση που σου προκαλέσουν οι ίδιοι βλάβη.. δεν μπορείς να βρεις το δίκιο σου πουθενά παρά μόνο ίσως προσφεύγοντας με επιστολή στα κεντρικά της Κολωνίας με πολύ προσπάθεια. Εν κατακλείδι.. ναι ως μηχάνημα οδήγησης .. ακριβό για την ποιότητα κατασκευής που προσφέρει .. απαράδεκτη η ελληνική κεντρική αντιπροσωπεία και οι διανομείς-αντιπρόσωποι που εν τέλη επισκιάζει όλα τα αλλά και θα αντιπρότεινα την αγορά ford παρά μόνο από συνειδητοποιημένους αγοραστές που θα απορρίψουν την εγγύηση και τις αντιπροσωπείες για τα σέρβις τους. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί που θα διαφωνίσουν με το παραπάνω αλλά σκεφτείτε πόσοι πραγματικά γνωρίζουν τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο τους και αν οδηγούν ένα πραγματικά σωστό αυτοκίνητο όπως αρμόζει στα λεφτά που έχουν πληρώσει για την εξυπηρέτηση που τους έχει υποσχεθεί.
Ford
Mondeo

2000 κυβικά
του 2008

THOMAS GARGANIS ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΤΑΝ ΓΝΗΣΙΑ 1650 ΕΥΡΩ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ 1240 ΕΥΡΩ
Ford
Mondeo

1600 κυβικά
του 2010

ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ σε αυτοκίνητο. Με την εμπιστοσύνη στη Ford από τη δεκαετή εμπειρία μου με το Focus (μοντέλο 1999-2002) το οποίο δεν έβγαλε την παραμικρή ζημιά, είπα να επενδύσω και να πάρω το Mondeo (MK4). Η τιμή του ήταν >23.000 (δεν θυμάμαι ακριβώς, μπορεί να ήταν κοντά στα 25.000), επένδυση που περίμενα με τα σύστημα που είχε και τις ανέσεις (και την τιμή) ότι αγόρασα μια λιμουζίνα και για τα επόμενα αρκετά χρόνια θα είχα ισχίο το κεφάλι μου. Από την αρχή δεν λειτουργούσαν σωστά τα συστήματα, Με το ήλιο να χτυπά το παρπριζ ξεκινούσαν να δουλεύουν οι καθαριστήρες, Το voice control ξαφνικά κολλούσε και δεν λειτουργούσε, Το υποσύστημα που είχε ενσωματωμένο το BT και το GPS, ξαφνικά έκανε restart. Η αντιπροσωπία υποτίθεται ότι τα αντιμετώπισε όλα αυτά αλλάζοντας μπαταρία και λεβιέ στο voice control. Μέχρι που μου είπαν ότι τώρα έχει υγρασίες ο καιρός και όλα αυτά είναι δικαιολογημένα. Το τραγικότερο όλων όμως είναι ότι κάθε δύο χρόνια πρέπει να του αλλάζω αντλία βενζίνης!!!! Οχτώ μήνες αφού έληξε η διετής εγγύηση (Ιούνιος-2013) με άφησε σύξυλο στο δρόμο. Άλλαξα την πρώτη αντλία και έβαλα γνήσια (μέσω προγράμματος της Ford). Δύο χρόνια μετά (Πρωτομαγιά 2015) ξανά νεκρό στη μέση του δρόμου. Αυτή τη φορά δεν πήγα καν σε συνεργείο της Ford και φυσικά έβαλα Valeo αντλία γιατί η Valeo τις φτιάχνει και στη Ford, είναι ακριβώς οι ίδια. Δύο χρόνια μετά (29 Απριλίου 2017) ξανά ξερό στο δρόμο από αντλία βενζίνης. Αυτή τη φορά το έβαλα μπρος κι έφυγα γιατί του έβαλα LPG όχι για να κάνω οικονομία αλλά γιατί βαρέθηκα να με αφήνει στη μέση του δρόμου από αντλία βενζίνης, και να που δικαιώθηκα. Ενδιαμέσως των αντλιών μου έβγαλε και μία ζημιά στο πίσω παράθυρο, έλειωσε η τροχαλία της ντίζας του παραθύρου και το παράθυρο έπεσε μέσα στην πόρτα. Το κρατάω αναγκαστικά γιατί δεν έχει τιμή μεταπώλησης και δυστυχώς δεν έχω την οικονομική ευχέρεια να το ρίξω στον γκρεμό και να πάρω κάποιο ποιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Το μόνο που μπορώ να κάνω και το κάνω, είναι όπου σταθώ κι όπου βρεθώ να λέω σε κάθε ενδιαφερόμενο ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ FORD.!!!
Ford
S-max

2000 κυβικά
του 2007

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΠ ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙΕΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ.ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΚΑΨΕ 7 ΦΟΡΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ.ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΑΝΑΜΕΝΟ
Ford
Mondeo

1800 κυβικά
του 2002

ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΣΑΡΧΑΚΗΣ Ομορφο ,καλοτάξιδο , μέ αρκετά αξεσουάρ γιά τήν εποχή του.Τά μόνα θέτικά. Αλλά από ζημιές καί τριγμόυς στό ταμπλό όσα θέλεις.Από ζημιές έχω χάσει τόν λογαριασμό. Καί καλά όσο είχε τήν εγγύηση γιά 5 χρόνια. Αντλία νερού, σιαγόνα πίσω δεξιά δισκόφρενου, ψαλίδια μπροστινά λόγω τριγμών στόν πρώτο μήνα, ξέφτυσαν τά χερούλια στίς πόρτες μέσα σέ δύο μήνες, αντικατάσταση μπεκιέρας μέ τά μπεκ, κάηκε τό ραδιόφωνο, άρπαξε φωτιά τό κληματιστικό μέ κόστος 1500 ευρώ, τώρα τελευταία σβήνουν τά φώτα σέ όλο το ταμπλώ, χαλασμένη η πτησόμενη ποτηροθήκη από τήν πρωτη εβδομάδα, καί άλλα πού σίγουρα ξεχνώ. Στό τέλος τό τράκαρε ή σύζηγος κάνωντάς το πίτα (τό 2016) καί ησήχασα.......άά δέν άνοιξε καί ο αερόσακος συνοδηγού ενώ υπήρχε επιβάτης.......
Ford
Fiesta

1400 κυβικά
του 2006

Ιωακείμ Σαπίλα... Τρύπιος κουβάς.
Ford
Mondeo

1600 κυβικά
του 2010

Σωτήρης Η γενική εντύπωση που αφήνει το αυτοκίνητο είναι άριστη από κάθε πλευρά, όμως αξίζει να αναφερθεί μια σοβαρή βλάβη η οποία προέκυψε στα 108.000 χλμ και κόστισε κατά την δική μου άποψη "υπερβολικά" για να αποκατασταθεί. Το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε από βλάβη της αντλίας βενζίνης εν τω μέσω διακοπών τον Αύγουστο του 2016. Το θετικό ήταν ότι στην περιοχή υπήρχε εξουσιοδοτημένο service το οποίο είχε και τον εξοπλισμό αλλά και το ανταλλακτικό για να αποκαταστήσει την λειτουργικότητα. Το αρνητικό ήταν ότι κόστισε € 649,32 με αρκετές διαπραγματεύσεις για έκπτωση σε ανταλλακτικά και εργασία. Η αρχική τιμή για την αντικατάσταση της αντλίας ήταν περίπου € 650,00 + της φίσας περίπου € 43,00 + 1,5 ώρας εργασία λόγω εξαγωγής της βενζίνης και ολόκληρου του τεπόζιτου. Η εξυπηρέτηση στο service ήταν εξαιρετική παρόλο ότι ο Αύγουστος είναι μήνας διακοπών για τους περισσότερους στην Ελλάδα, όμως η ακινητοποίηση του οχήματος μαζί με το ποσό που δαπανήθηκε για να ξανακινηθεί πραγματικά με πόνεσε!!! Συνεχίζω να απολαμβάνω την οδηγική εμπειρία του MONDEO όμως έχω αναστολές πλέον
Ford
Transit connect

1800 κυβικά
του 2009

Δημήτρης Το πήρα καινούργιο και για επαγγελματικό (πετρέλαιο) έχει βγάλει ήδη πολλά, με μόνο 95000κλμ και έχω αλλάξει ήδη το 2014 βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (750€) και το 2016 όλα τα μπεκ (1500€) ευτυχώς τώρα που άλλαξα το προσωπικό μου αυτοκίνηση δεν πήρα τελικά Ford καθώς μου άρεσε το Eco sport!!! Suzuki swift sport είχα και suzuki Vitara πήρα ως οικογενειακό!!! Ιάπωνας εγγύηση!!!
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2005

Μανώλης Το έχω τώρα 11 χρόνια και μου έχει βγάλει πάρα πολλές ζημιές απο τον πρώτο χρόνο. Έχω αλλάξει ημιαξόνια στον πρωτο χρόνο πενταλ συμπλέκτη, τρομπάκι συμπλέκτη , σωληνάκια υδραυλικού τιμονιού, πεταλούδα ,κατράν,τρόμπα νερού και μπορεί να ξεχνάω και αλλά. Συνολικά το έχω πληρώσει 2 φορές την αξία του. Το μόνο θετικό είναι ότι δεν με έχει αφήσει ποτέ στον δρόμο ώστε να μεγαλώσει η ταλαιπωρία μου. Από την τότε αντιπροσωπία (τώρα έχει κλείσει όπως ήταν αναμενόμενο) του Ηρακλείου Κρήτης υπήρξε πολύ κοροιδία και καθόλου εξηπυρέτηση. Όλοι οι πελάτες την εγκατέλειψαν και για αυτό μαλλον και έκλεισε... Όσο πάντως λειτουργεί χωρίς βλάβη είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο μου αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι απο τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα που ξέρω. Η γυναίκα μου έχει 5 χρόνια τώρα το Fiesta το οποίο δεν έχει βγάλει καθόλου ζημιές. Επειδή όμως έχω και εμπειρία από 2 Ιαπωνικά αγροτικά αυτοκίνητα του πατέρα μου ένα Mazda σειρά B και ένα Isuzu Dmax μοντέλο του 2010 που δεν του έχουν παρουσιάσει κανένα μα κανένα απολύτως πρόβλημα όσα χρόνια τα έχει καταλήγω ότι το επόμενο μου αυτοκίνητο θα είναι Ιαπωνικό... Θα βαθμολογίσω αρνητικά με βάση την συνολική εμπειρία που έχω για το focus ΜΚ2 μου που είμαι δυσαρεστημένος και όχι για το fiesta της γυναίκας μου που είμαστε καταευχαριστημένοι....
Ford
Galaxy

1999 κυβικά
του 2007

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 210,000 ΚΜ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΉΤΑΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ. ΣΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ Η ΜΙΖΑ΄. ΤΟ SERVICE ΤΗς "ΒΡΟΧΙΔΗΣ-ΧΑΤΖΗΣ" ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Ford
Fiesta

1400 κυβικά
του 2012

Χριστοπουλου Βαλεντίνα Ακριβα σέρβις χωρίς να αλλάζουν κατι ουσιαστικό στο αμαξι(για το 2ο μεγάλο σέρβις με το που μπήκα μου ζήτησαν 200€ ταρίφα χωρίς να εχουν δει τ´αμαξι!!!),πρόβλημα στην αντλία βενζίνης με πανάκριβα ανταλλακτικά κ πεσμένη απόδοση του αυτοκινήτου!
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2011

Μάριος Ford Focus 1.6 ecoboost 150hp. Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο και το πήρα κυρίως για το σχεδιασμό του και τον κινητήρα. Όσον αφορά σε αυτά τα 2 στοιχεία αισθάνομαι δικαιωμένος. Όμως, τα προβλήματα αμέτρητα από τον 1ο κιόλας μήνα! Στα 1000km ξαφνικά το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε εμπρός! Μετά από 3 διαφορετικές επισκέψεις στην επίσημη αντιπροσωπεία το πρόβλημα τελικά εντοπίστηκε και αφορούσε ένα εξάρτημα στον εγκέφαλο που επικοινωνούσε με το immobilizer και για το οποίο ποτέ δεν με ενημέρωσαν περαιτέρω. Στη συνέχεια αντικατάσταση μπαταρίας στα 2 χρόνια με περίπου 24000km! Έπειτα αντικατάσταση δυναμό στα 3 χρόνια και 40000km! Το αυτοκίνητο μου έσβηνε εν κινήσει!!! Μάλιστα στις 2 πρώτες επισκέψεις μου για αυτό το λόγο σε επίσημη αντιπροσωπεία δεν εντόπισαν το πρόβλημα και με άφησαν να κυκλοφορώ έτσι! Τελικά πήγα σε άλλη αντιπροσωπεία που εντόπισαν αμέσως το πρόβλημα και εκεί μου το διόρθωσαν! Στη συνέχεια στα 42000km αλλαγή ανεμιστήρα a/c έπειτα από ενοχλητικό θόρυβο. Για να μην αναφερθώ στην ποιότητα υλικών! Παραθέτω: εμφάνιση τριγμών στο ταμπλό από τα 30000km, αποκόλληση λάστιχου μπροστινού παρμπρίζ, κλπ! Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε κλειστό parking και όταν είναι έξω φοράει πάντα ηλιοπροστασία! Τώρα μου εμφανίζεται θόρυβος προερχόμενος από το ταμπλό στο ρελαντί που σίγουρα αφορά σε ηλεκτρικό πρόβλημα (συνεχής θόρυβος και με σβηστή μηχανή, αλλά με το κλειδί στη θέση όπου λειτουργούν μόνο τα ηλεκτρικά). Σίγουρα δηλώνω πολύ απογοητευμένος, όσο και αν μου αρέσει το σχέδιο και η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου!!! Είμαι αποφασισμένος να περνάω από συνεργείο τουλάχιστον μία φορά στο τρίμηνο και εύχομαι και μη χειρότερα!!!
Ford
Mondeo

1600 κυβικά
του 2010

mene Είναι το χειρότερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ. Πριν από αυτό είχα το Focus 1.4 (2001) και δεν μου παρουσίασε τίποτα. Με την εμπειρία μου από το focus ξεγελάστηκα και ξανά επένδυσα σε ford κι αυτή τη φορά σε ακριβό μοντέλο Mondeo titanium αξίας περίπου 25.000€. Από την αρχή δεν λειτουργούσαν σωστά τα ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια που έχει (voice control κλπ) και πήγαινα στην αντιπροσωπία κάθε λίγο και κάθε φορά άλλαζαν και κάτι διαφορετικό, μέχρι μπαταρία. Κάποια στιγμή μου είπαν ότι φταίει ο καιρός και η υγρασία!!!! Στη συνέχεια όλα αυτά αποδείχτηκα παιδική χαρά. Στα 2 χρόνια με το που έληξε η εγγύηση, η αμαξάρα μου με αφήνει στο δρόμο σύξυλο. Αντλία βενζίνης κόστος 570€. Να σημειωθεί ότι βενζίνη βάζω από συγκεκριμένο πεντακάθαρο βενζινάδικο τα τελευταία 15 χρόνια. Και η συνέχεια ένα μήνα πριν κλείσουν 2 χρόνια από την πρώτη αντλία, ξανά τα ίδια, 2η αντλία. Αυτή τη φορά έβαλα ιμιτασιόν valeo γιατί δεν βρήκα τίποτα άλλο στην αγορά και δυστυχώς την ίδια βάζει και η ford. Αυτή τη φορά μου στοίχησε 350€ και περιμένω την επόμενη φορά. Από ότι έμαθα το συγκεκριμένο μποντέλο έχει αυτό το πρόβλημα όμως η ford δεν κάνει τίποτα. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη πλέον στο αυτοκίνητο μου αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το πουλήσω. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προστατέψω τους υπόλοιπους και σε κάθε ευκαιρία να το φωνάζω FORD MONDEO, ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ, ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ FORD.
Ford
Transit

2300 κυβικά
του 2006

ΝΙΚΟΣ Απογοητευμένος από Ζημιές που ζητάει, 2008 μεσα σε 2 χρόνια Εγκεφαλος & Ηλεκτρονική, Η αντιπροσωπεία πήγε να το περάσει εκτός εγγύησης αλλά σε λάθος άνθρωπο, τους εκραξα δημόσια και αναθεώρησαν, Υψηλη κατανάλωση Βενζινοκίνητου 14lt/100χλμ μέση, χαμηλή ρωπή στις προσπεράσεις τα diesel με περνάνε σα σταματημένο, Ακριβά ανταλλακτικά, (Ενδεικτικά Βολάν 1200€, Αντλία Βενζίνης 900€) για επαγγελματία δε το προτείνω. Εχει μονο 168.000χλμ λίγα για σχεδόν 10 χρόνια, ποτέ βαρύ φόρτωμα καθότι μεταφέρω ελαφριά αντικείμενα, ποτέ σκληρή χρήση, αλλά ο κινητήρας ακούγεται σα γερασμένος, δε ξέρω πόσο θα αντέξει. Το σασύ είναι στιβαρό αλλά βαρύ παράλληλα και αυτό φυσικά επιβαρύνει τη κατανάλωση. Με το υγραέριο δε μπορώ να πω ότι βρήκα λύση με ταλαιπωρεί συχνά είται λόγω ασυμβατότητας με το αυτοκίνητο είται λόγω κακής ποιότητας των πρατηρίων. Δε γνωρίζω. Δε θα ξανααγοράσω Ford είναι το μόνο σίγουρο. Μόνο Γιαπωνέζικο.
Ford
Fiesta

1250 κυβικά
του 2004

ΣΠΥΡΟΣ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ -ΦΛΑΤΖΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2005

NIKOS LAMIA Τι να πρωτοθυμηθώ? Το πρώτο πρόβλημα ήταν στον πολλαπλασιαστή, ακολούθησε δίσκος-πλατώ, μαρκούτσι υδραυλικού τιμονιού, μετά πλημμύρησε η καμπίνα από κάποια σωληνάκια νερού του ψυγείου (παραλίγο να καεί ο κινητήρας), μετά ξαναπλημμύρισε η καμπίνα από τις υδροροές της ηλιοροφής και τώρα που έχει 145.000 "τσιμπάει" λάδια και θέλει αμορτισέρ. Ξέρετε πουθενά να δίνουν λεφτά να έχω καβάντζα για να πληρώνω τις ζημιές;
Ford
Fiesta

1400 κυβικά
του 2004

Αλέξανδρος Αθλιο.. Το τιμονι συνεχεια προβληματα ευθεια ειδα μονο 20 μερες ποτε ξανα οσο και ευθυγραμιση να κανω.. 140.000 χλμ σε 11 χρονια αθλιο aftersales απο βελμαρ εκτος εγγυησης 3 ψυγεια και θερμοστατη αντλια νερου 2 φορες δισκοπλατο στα 50000 με ηπια χρηση πολλαπλασιαστης στα 80000 και μπουζοκαλωδια αναρτησεις στα 60000!!!!!! Ταμπουρα και σιαγωνες x2.. Σωληνας ψηλης πιεσης κλιματισμου στα 70000 διακοπτης ζεστου κρυου.. Συστημα κεντρικου κλειδωματος μια φορα.. Μεσος ορος κοστους σερβις το χρονο 650 ευρω.. Εμεινα 4 φορες συνολο 1 μπαταρια πολλαπλασιαστη κωλαρα που εσκασαν και engine check που τελικα ηταν ο αισθητηρας για το στροφομετρο Σε τοποθετηση custom kit xenon στη βαρυμποπη βελμαρ προκληθηκε ζημια στο ηλεκτρικο συστημα και το αμαξι ρεταρει απο τοτε.. Επισης με δικαιολογια οτι δεν υπαρχει μια λαμπα ξενον που μου εβαλαν μπηκε το αμαξι για ελεγχο και βγηκε με διαφορετικο ενισχυτη φωτων και αντιστραμενες τις λαμπες με τη μια να δειχνει στον ουρανο.. Ουτε το renault 5 gt που ειχα παλια τετοια προβληματα
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2006

ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ, ΜΠΟΥΖΙ, & ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ ΤΑ ΤΕΛ 3 ΧΡΟΝΙΑ
Ford
Tourneo courier

1800 κυβικά
του 2008

Ψαθας Ιωαννης Η τουρμπίνα έχανε λάδια από το πρώτο τρίμηνο,απάντηση Βροχίδη-Χατζή <έτσι δουλευουν οι τουρμπίνες>.Χαλάει το τρομπάκι του συμπλέκτη (>100000)και μου άλλαξε και δίσκο πλατό 900+ευρώ ,και πόσα άλλα...
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2005

γιωργος το ξεφορτώθηκα...ουφ...
Ford
C-max

1600 κυβικά
του 2006

FREERIDER## Προβλημα στο σωλήνα του υγρού του Υδραυλικού Τιμονιού το οποίο στη συνέχεια επηρέασε και τους Ιμάντες Κίνησης(χαλασαν)και τον πολλαπλασιαστη.μετα το προβλημα αυτο κουδουνιζει και η εξατμιση.καηκε και ο καταλυτης.μαλλον απο τον πολλαπλασιαστη.το αυτοκινητο αγοραστηκε μεταχειρισμενο απο μεγαλομαντρα(8ο χιλ. Θεσσαλονίκης Μουδανιών)
Ford
Fiesta

1600 κυβικά
του 2008

Panagiotis Pavlakos Μεγάλο πρόβλημα με τους τροχούς του αυτοκινήτου
Ford
C-max

1600 κυβικά
του 2006

Μαν Κατς Ήδη από το Σεπτέμβριο του 2006 (τρεις μήνες μετά την αγορά) κατά τη διάρκεια ταξιδιού, μου παρουσίασε προβλημα στο σωλήνα του υγρού του Υδραυλικού Τιμονιού το οποίο στη συνέχεια επηρέασε και τους Ιμάντες Κίνησης. Αποτέλεσμα των προβλημάτων αυτών ήταν να διανυκτερέυσει το αυτοκίνητο στην Τρίπολη να μεταφερθεί στο τοπικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο και να επισκευαστεί μετά από 2 μέρες. Στο μεταξύ εγώ έκανα δύο φορές την διαδρομή Αθήνα Τριπολη με τη συγκοινωνία (τη μία αργά το βράδυ). Για την επισκευή του αυτοκινήτου μου δεν επιβαρύνθηκα με κάποιο κόστος καθώς το αυτοκίνητο ήταν στην εγγύηση, όπως μου είπε ο αντιπρόσωπος της Τρίπολης. Επιπλέον με καθησύχασε ότι η βλάβη οφειλόταν σε κάποια αστοχία υλικού η οποία παρουσιάζεται σε πολλούς τύπους αυτοκινήτων και δεν είναι τίποτα ανησυχιτικό γιατί τώρα διορθώθηκε και δεν θα ξαναεμφανιστεί κτλ. Έτσι παρά την μεγάλη μου ταλαιπωρία, αποφάσισαμε να μην το κάνουμε παραπάνω θέμα. Τον φετινό Ιούλιο (2009) και κατά τη διάρκεια των οικογενιακών μας διακοπών το αυτοκίνητο παρουσίασε ακριβώς την ίδια βλάβη. Αυ΄τη τη φορά "το τυχερό μου " ήταν στη Μεσσηνία. Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Καλαμάτας και μου έκλεισαν ραντεβού 2 μέρες μετά. Πράγμα που σημαίνει ότι για 2 μέρες έμεινα χωρίς αυτοκίνητο κατα τη διάρκεια διακοπών με 2 παιδιά! Όταν πήγα τελικά το αυτοκίνητο εκεί δiέγνωσαν την βλάβη και μου είπαν ότι το κόστος επισκευής ανέρχεται στο ποσό των 481 ευρώ . Μου τόνισαν ρητά, κατόπιν ερωτησής μου, ότι δεν υπαρχει περίπτωση να καλυφθεί από την εγγύηση δίοτι δεν πρόκειται για μηχανικά μέρη και το αυτόκίνητο το κάλυπται η "προνομιακή" (για ποιον?) εγγύηση FORD. Παρόλο που μίλησα και με την Ford δε έβγαλα άκρη και επειδή το κόστος για δικαστική δαιαμ΄χη ήταν απαγορευτικό το παράτησα. Την ίδια βλάβη την έβγαλε άλλη μια φορά. Το θέμα είναι ότι, παρόλο που τη συντήρησή του την έκανα σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία (μάλλον και αυτό ήταν πρόβλημα), γενικώς κάθε χρόνο έβγαζε και από 1-2 βλάβες τουλάχιστον και ποτέ δεν ήταν κάτι απλό!!! Τα τελευταία χρόνια σταμάτησε και η αντιπροσωπεία να στοκάρει ανταλλακτικά και περίμενα μέχρι και 15 μέρες για να έρθει ότι χρειαζόμουν. Δράμα! Ευτυχώς πριν λίγους μήνες το πήρα απόφαση και το ξεφορτώθηκα!!!
Ford
S-max

1995 κυβικά
του 2009

Σπυρος Ζημέρης ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΟΧΕΙΟΥ ΥΡΑΥΛΙΚΩΝ ΥΓΡΩΝ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΡΕΙΑ 2-3 ΧΛΜ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΒΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΠΑΛΕΥΩ -ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΣ- ΝΑ ΣΤΡΙΨΩ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΑΥΤΟΨΙΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ -ΜΕ ΚΟΠΟ- ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΕΚΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΠΩς ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΑΝΤΛΙΑ- ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΑΦΟΥ Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΗΚΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥ ΒΡΗΚΕ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΕΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ - ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥΡΙΟΥ. ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ. ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΣΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΝΒΑΝ.
Ford
Fiesta

1250 κυβικά
του 2003

ΣΠΥΡΟΣ ΜΕΤΡΙΟ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Ford
Mondeo

1600 κυβικά
του 2008

Δημήτρης Πιό ζημιάρικο αμάξι απο όσα είχα,ήταν ένα DACIA που είχα το 1987 και μετά το mondeo.....με έχει σακατάψει στις βλάβες....6 φορές γερανός και πααααρα πολλές άλλες χωρίς γερανό ευτυχώς...ούτε να μου χαρίσουν ford.....!!!!αντλίες βενζίνης 5 φορές,όλα τα ρουλεμάν...σωληνάκια βενζίνης,σωληνάκια νερού,ρουλεμάν κομπρεσέρ....πορτοκαλί λαμπάκι στο ταμπλώ;;;....σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο......ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ.......
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2005

manos Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο. Την 1η εβδομάδα αλλαγή ανεμιστήρα και βεντιλατέρ.Στα 20000 χμ. σπάσιμο σωλήνα υδραυλικού τιμονιού. Μέχρι τα 60000 χμ. άλλαξα αντλία νερού κι ένα ελατήριο στο αμπραγιάζ. Συνεχή προβλήματα με την καλωδίωση του πολλαπλασιαστή. Στα 90000 χμ. άναβε αρχικά το λαμπάκι της μηχανής και το αυτοκίνητο μου έκοβε γκάζι. Μετά από αρκετή ταλαιπωρία κι αφού αναβόσβηναν όλα τα λαμπάκια στο καντράν άλλαξα πίνακα οργάνων κι ευτυχώς λύθηκε το πρόβλημα. Θεωρώ πως το αυτοκίνητο παρουσίασε υπερβολικά πολλά προβλήματα και με ταλαιπώρησε αρκετά με οδικές βοήθειες και παραμονή στο συνεργείο. Το επόμενο θα είναι σίγουρα ιάπωνας!!!
Ford
Focus

1600 κυβικά
του 2006

george Πολλές βλάβες, 1)στα 50.000 χλμ δισκο πλατω, 2)60.000 χλμ θερμοστατης, 3)65.000 χλμ ρακορ υδραυλικου τιμονιου,4)70.000χλμ σιαγωνες πισω φρενων, 5) φλαντζα 75.000 χλμ 6)νερο στα μπουζι 80.000 χλμ 7) εμπαινε νερο απο τα πιτσιλιστηρια του καπω 100.000 χλμ στο καπακι μηχανης 8) συνεχεια αναβαν λαμπακια μηχανης και αεροσακων.Το πηρα μεταχειρισμενο στα 50.000 χλμ.Ποτέ ξανα ευρωπαικο.ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΣΤΑΡΛΕΤ
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda