Ξαναβλέπουμε το Dacia Duster 4X4 diesel, τώρα που ακρίβυνε 10 χιλιάδες

136.127 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2024)
Ξαναβλέπουμε το Dacia Duster 4X4 diesel, τώρα που ακρίβυνε 10 χιλιάδες
2 Φωτογραφίες »

- Έκανε μικροαλλαγές σε φώτα, μάσκα και εσωτερικό
- Συνεχίζει για λίγο ακόμη με diesel κινητήρα
- Λιτό το εσωτερικό με σκληρά πλαστικά και χωρίς οθόνη στάνταρ
- Δεν θα έχει diesel το νέο Duster που έρχεται

'Αλλαξε φώτα, μάσκα και εσωτερικό, πήρε 10.000 ευρώ πάνω σε τιμή

Το Duster έκανε την εμφάνισή του το 2010 και ως όπλα του είχε τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες και την προσιτή τιμή. Για παράδειγμα υπήρχε μία εποχή που κόστιζε ως diesel 16 χιλιάδες ευρώ, στην πάροδο του χρόνου όμως ανέβασε μεν ποιότητα, αλλά ταυτόχρονα πολύ και την τιμή.

Τον Δεκέμβριο του 2019 το 4κινητo diesel έκανε 17 χιλιάδες ευρώ, σήμερα είναι 10.000 πάνω σε τιμή (26.210 € η βασική έκδοση Essential και 29.170 € η «μεσαία» έκδοση) και έτσι η τοποθέτησή του απέναντι στον ανταγωνισμό έχει νέα βάση, καθώς 4κίνηση και κινητήρας είναι τα ίδια. Οι ουσιαστικές διαφορές έχουν να κάνουν με την εμφάνιση (νέα μάσκα, φώτα και επιμέρους λεπτομέρειες), καθώς και το εσωτερικό. Πως τα καταφέρνει σε επιδόσεις, κατανάλωση, χώρους ή ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα δεδομένα;

Συνεχίζει -για λίγο ακόμη- με diesel κινητήρα

Η Dacia έχει ανακοινώσει πως η νέα γενιά Duster που θα παρουσιαστεί τον Απρίλιο του 2024 θα σταματήσει να έχει diesel, μέχρι τότε όμως το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για λίγες «εμφανίσεις». Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος 1.500άρης κινητήρας 115 ίππων του γαλλικού ομίλου με αρκετή ροπή (260 Nm) και κοντή κλιμάκωση κιβωτίου εξυπηρετώντας σε δύσβατα εκτός δρόμου κομμάτια. Από την άλλη, οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές (0-100 σε 12 δλ.) και η μέση κατανάλωση στα 6,7 λτ./100 χλμ., που αυξάνεται μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα ένα υβριδικό ή ήπια υβριδικό, τεχνολογίες δηλαδή που έχουν γίνει πιο δημοφιλείς τα τελευταία 2-3 χρόνια, να το κοντράρει.

Βελτιωμένο, αλλά λιτό το εσωτερικό με σκληρά πλαστικά & χωρίς οθόνη

Ο διάκοσμος του Duster χαρακτηρίζεται από λιτές γραμμές και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό είναι κατά βάση σκληρά, αντίθετα με τα δεδομένα της κατηγορίας όπου γίνεται εκτενέστερη χρήση μαλακών στην  αφή υλικών. Πάντως, σύμφωνα με το πνεύμα της εποχής, υπάρχει στο κέντρο του ταμπλό μια έγχρωμη οθόνη αφής (στάνταρ στην έκδοση LPG και προαιρετική στο diesel), που μπορεί να βελτιωθεί ως προς την ευκρίνεια και την απόκριση. Σε γενικές γραμμές ακολουθεί γενικότερο χαρακτήρα του μοντέλου που δεν εστιάζει στη δημιουργία εντυπώσεων, αλλά στην παροχή πρακτικών λύσεων.
 
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Dacia Duster 1,5 diesel 4x4
 

Σελίδα 2Σχεδίαση: Νέα και πιο νεανική εμφάνιση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Λιτή σχεδίαση με σκληρά πλαστικά
Σελίδα 4Κινητήρας: Τραβάει καλά, όμως καίει 7,5 λτ. στην πόλη
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δεν φοβάται να λερωθεί στο χώμα, άνετο στην άσφαλτο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER