Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

167.176 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για HONDA

Honda
Civic

Στέλιος Καραντινάκης Ταλαιπωρία σκέτη αν βγάλει ζημιές....
Honda
Civic (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2002

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΔΑΛΑΒΕΡΑΣ HONDA UBER ALLES!
Honda
Hr-v (Diesel)

Dimitris K. Τα περισσότερα προβλήματα που εμφανίστηκαν ήταν θέματα χαμηλής ποιότητας σε διάφορα περιφερειακά του αυτοκινήτου που δεν δικαιολογούνταν στην κατηγορία τιμής που ανήκει. Ευτυχώς κανένα από αυτά δεν οδήγησε σε ακινητοποίηση του οχήματος.
Honda
Civic (Βενζίνη)

1500 κυβικά
του 2020

Ιωάννης Πίταρίδης Ωραίο αυτοκίνητο, στιβαρό, καλή ποιότητα εσωτερικού. Αλλά: σε 2μιση χρόνια, και κάνοντας όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία έχει βγάλει βλάβες. Όλες εντός εγγύησης. Έχει βγάλει διαρροή λαδιών από το τούρμπο, καμμένες φλάντζες, καμμένες λάμπες στο ταμπλό, και κάνει τώρα τελευταία εναν θόρυβο όταν πατάω συμπλέκτη. Επίσης, όταν περνάω από πλακόστρωτο, το αμάξι τρίζει ολόκληρο. Τα σέρβις στην αντιπροσωπεία παραπανω από ακριβά. Δεν το περίμενα. Είχα Toyota Corolla , σε 18 χρόνια, δεν είχα βλάβες. Είμαι απογοητευμένος.
Honda
Civic (Βενζίνη)

1000 κυβικά
του 2020

Πέτρος Κίκου Βλάβες κάθε μερα, δε δουλεύει τίποτα.
Honda
Civic (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2007

Ντίμης Πίπης Όλο βλάβες
Honda
Jazz

1339 κυβικά
του 2009

Χρηστος Στην πρωτη αναφορα ημουν τελειως απογοητευμενος απο το δικτυο της Honda (που το πηγαινα εδω και χρονια).

Σε δευτερη ερευνα που εκανα και σε αλλα εξουσιοδοτημενα για το γνωστο προβλημα με τους ηλεκτρικους καθρεφτες να αγορασω ανταλακτικα για το γνωστο προβλημα με το γραναζακι το πλαστικο που σπαει και σε χρεωνουν μηχανισμο στα περισσοτερα εξουσιοδοτημενα συνεργεια της Honda, δεν ηξεραν ουτε να το ψαξουν στο κομπιουτερ σαν κωδικο ανταλακτικου. Πληρης ασχετοσυνη.μεχρι που αποφασισα να παω Σαρακακη. Λοιπον εκει μου τα βρηκαν ολα αυτα που ηθελα αμεσως.Γι αυτο και εκλεισα ραντεβου για σερβισ την επομενη εβδομαδα κιολας. Στο αυτοκινητο εγινε καλη δουλεια απ οτι ειδα και με το προβλημα της ευθυγραμμισης που ειχα το φτιαξαν τελεια.

Βεβαια για την αναρτηση που κοπαναει δεν το παραδεχονται ουτε αυτοι. Αλλα κατι καλο γινεται με το Σαρακακη. ειδα καποια κοπελα που ηταν σαν υπευθυνη που ηταν ατομο με πολυ ζηλο και καποια νεα παιδια μηχανικους ηλεκτρολογους να προσπαθουν πολυ και μου αρεσε αυτο. Βεβαια εχει πολλη δουλεια στα συνεργεια και χρειαζεται και αλλους μηχανικους και προσωπικο να προσλαβει.γιατι εχει πολυ φορτο με τη Volvo και Mitsubishi,παντως εμεινα πιο ευχαριστημενος παρα στα αλλα συνεργεια.

Πολυ ακριβες τιμες ομως για τα ελληνικα δεδομενα
και για δεκαετιας αυτοκινητο.ευχομαι να ανεβει η Honda στις πωλησεις που της αξιζει και να καλυπτει τις ατελειες των αυτοκινητων της στην εγγυηση χωρις δικαιολογιες και να προσλαβει και αλλα τετοια νεα παιδια που εξυπηρετησαν εμενα . Eυχαριστv.
Honda
Civic

1000 κυβικά
του 2018

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΑΚΗΣ Δυστυχώς παρασύρθηκα από όλο τον ειδικό τύπο και τα σχόλια αναγνωστών και επέλεξα ένα civic vtec turbo 129 ίππους. ΠΟΛΎ ΥΨΗΛΗ κατανάλωση εντός πόλης. Αγγίζει τα 10λιτρα/100 . Αρκετοί αεροδυναμικοί ήχοι στο ταξίδι και πολοί τριγμοί εντός της καμπίνας. Μέγα λάθος να αντικαταστήσω το focus 1.6 tivct και ας ήταν εννιαετίας.
Honda
Jazz

1339 κυβικά
του 2009

χρηστος μονο το ονομα χοντα εχει μεινει πλεον και η ιστορια των παλαιοτερων μοντελων πριν το 2000.το τζαζ που τοσο λατρευα αποδειχτηκε παραμυθι.στα πρωτα 1500κμ καταλαβα οτι ηταν και επικυνδινο λογω αναρτησης η αντιπρωσοπεια που το αγορασα και εκανα ολα τα σερβ ις ανυπαρκτη.στο προβλημα.μονο για την αρπαχτη ηταν να τα παιρνει χοντρα στα σερβις.τριζει παντου χαλανε οι ηλεκτρικοι καθρεφτες συνεχεια με κοστος επισκευης πανω απο 200ευρο με φπα,απογοητευση και απο την αντιπροσωπεια.προτυεινω σε οσους σκοπευουν να αγορασουν οντα να παρακαμψουν τελειως τις αντιπροσωπειες αμεσως μετα την αγορα και να μαθουν μονοι τους απο το ιντερνετ να το συντηρουν.ετσι κιαλλιως μηχανικα αντεχουν λογω της καδενας εκκεντροφορου.που εχει το τζαζ και γυρω στις 120000 χιλιαδες να το ανταλλαξουν με καποιο καινουριο χοντα.δεν υπαρχουν δυστυχως σωστες αντιπροσωπειες χοντα γιαυτο και πατωσαν οι πωλησεις,πρεπει να ψωνιζουμε κατευθειαν απο το εργοστασιο αυτοκινητα και να προσπερναμε τους επιτιδιους που το παιζουν μαστορια και εχουν αποκλειστικοτητα στα ανταλακτικα. ευχαριστω φιλοι και καλη χρονια με επισκευες μονος του ο καθενας.
Honda
Hr-v

1600 κυβικά
του 2016

ΑΡΗΣ Στα 2 χρόνια που έχω το αμάξι δεν μου έχει παρουσιάσει μηχανικά προβλήματα. Η κατανάλωσή του είναι μονίμως κάτω από 5,5 lt/100km (δεν έχω κάνει χιλιόμετρα στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη όπου φαντάζομαι η κατανάλωση θα είναι πιο αυξημένη). ΟΜΩΣ. Στους 6 μήνες σταμάτησε να λειτουργεί το σύστημα START/STOP. Στο πρώτο service στην αντιπροσωπεία δε μου αντικατέστησαν τη μπαταρία όπως και όφειλαν. Στο δεύτερο service έγινε αντικατάσταση της μπαταρίας και εδώ και 6 μήνες περίπου λειτουργεί κανονικά. Με ένα απλό google search φαίνεται ότι είναι γενικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η HONDA σε όλα τα πετρελαιοκίνητα στην Ευρωπαϊκή αγορά ενώ και σε ένα μεγάλο test που κάνει ένα έντυπο για αυτοκίνητα σε μεγάλο ελληνικό ειδησιογραφικό site έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας χωρίς να λένε το λόγο. Στην αντιπροσωπεία μου ανέφεραν ότι όντως η συγκεκριμένη μάρκα έχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο σύστημα και πως είναι θέμα χρόνου να επαναληφθεί και στο δικό μου αυτοκίνητο. Επίσης έκανα και αλλαγή στο τιμόνι (εντός εγγύησης) λόγω ξεφτίσματος στο δέρμα. Κατά τα άλλα, πολύ καλοί χώροι, σχεδόν ανύπαρκτα τριξίματα, καλές επιταχύνσεις για diesel και μου προξενεί μεγάλη εντύπωση ότι τα συγκριτικά τεστ με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του είναι ελάχιστα και σπανίως αναφέρεται η ύπαρξη του ακόμα και από το παρών site ενώ είναι κλάσεις ανώτερο από την πλειοψηφία της κατηγορίας του.
Honda
Civic

1600 κυβικά
του 1997

giannis ΧΟΝΤΑΡΑ!!!!!!3 μήνες το έχω και εκτός απ το μάστορα άλλος (μαζί και εγώ) δεν το έχει δει....Που είναι η αξιοπιστία αυτής της μάρκας απορώ....Σασμάν μεταχειρισμένο 550 ευρώ!!!!!!!!!!Εγκέφαλος και αυτός μεταχειρισμένος 200 ευρώ και προγραμματισμός 300 ευρώ!!!!!!!Το κορυφαίο.... ακόμα στο μάστορα......3 φορές οδική γιατί με άφησε στη μέση του δρόμου....Φιλαράκι με ίδιο αμάξι σπασμένος κινητήρας.....Ποιος λέει ότι δεν χαλάνε;;;;Είχα και μηχανή χόντα....Άλλη περιπτωσάρα...Ζημιά και 500 ευρώ...Το punto gt που είχα 0 βλάβες....Καλύτερα vw!!!!!!Εκτός από γκάζι τίποτα άλλο..τραγικό......
Honda
Cr-v

1600 κυβικά
του 2014

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΤΡΑΚΑΡΑ ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ , ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ?. ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΛΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ.
Honda
Civic

1600 κυβικά
του 2004

Γιάννης Το αμάξι καλό για την χρονολογία του χώρους άψογο ποιότητα καλή σε σχέση με κάποια group vag δεν ετριζαν τα πλαστικά γρήγορο καλές επιδόσεις τα αρνητικά του Στράβωνανε οι δισκοπλακες έχω αλλάξει 5 ζευγάρια μέχρι 210 .000 χλμ κρατηματα 0 από την μάνα του βάρκα γιαλό πέταμα τα μανισια του με tein ρυθμιζόμενη εστρωσε μετα το μοτερ ραγισε κεφαλη στα 90000 χλμ αντικατασταση με καινουργια Μέσα στην εγγύηση με τα χιλια ζορια εγινε η αντικατασταση χωρις να αλλαχτουν ελατήρια στα πιστόλια και τα παρελκόμενα με αποτέλεσμα να αρχίσει να καίει λάδια από λίγο στην αρχή μετά έφτασε σε σημείο να καίει 4 λίτρα σε 10000 χλμ έπρεπε να μην το ζορίζεις για να μην καίει λαδια καταλυτη αλλαγή με 200 κυψέλες μεταλλικό ποιο ελεύθερο 2 φορές σινεμπλοκ στα ψαλίδια και την τελευταία φορά έβαλα πολυαιρεθανης και σώθηκα στα 210000χλμ έβαλα άλλο μοτερ μεταχειρισμένο και ησύχασα στα 260000 χλμ έγινε και η πώληση του αλλά το σκάφος του δεν είχε το παραμικρό ούτε μια σκουρια
Honda
Civic

1598 κυβικά
του 2017

ARIS EXEI BLAVES
Honda
Civic

2000 κυβικά
του 2005

ΗΛΙΑΣ Το πήρα καινούργιο και σε 2χρονια άρχιζαν να τρίζουν όλα μέσα και σε κάποια μικρά σημεία από κάτω άρχιζε να σκουριάζει,από βλάβες εξατμίσει και άρχιζε να μου τρώει λάδια μέχρι τώρα,και άλλαξα 2φορες τρασμισιον....για πολλές φάπες αλλά ότι λένε και οι παλιοί ότι δίνεις πέρνεις!
Honda
Cr-v

1997 κυβικά
του 2007

ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΡΑΚΟΥΛΑΚΗΣ Πολύ καλό αυτοκίνητο .χωρίς ζημίες εδώ και 10 χρόνια.το αρνητικό δεν είναι το αυτοκίνητο ,αλλά η αντιπροσώπευσή του στη περιοχή μου(Ανατολική Μακεδονία).Υπάρχει έλλειψη από εξουσιοδοτημένο συνεργείο εδώ και 5 χρόνια και όπως καταλαβαίνετε υπάρχει πρόβλημα. κατά τα άλλα όπως έγραψα στην αρχή χωρίς ζημίες, χωρίς διαρροές .Εξαρτάται βέβαια και τι θέλει ο καθένας για να είναι ικανοποιημένος. εγώ είμαι.
Honda
Accord

2000 κυβικά
του 2006

ΚΟΣΜΑΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ Στον 1,5 χρόνο με 35.000 χλμ χτύπησε βαλβίδα vtec. Το πήγα το αυτόκίνητο στον Σαρακάκη και την άλλαξαν. Έκτοτε ξεκίνησαν τα προβλήματα. Το αυτοκίνητο έκανε διακοπές στη λειτουργία του με αλλαγή από 2α σε 3η κοντά στις 2.500 με 3000 στροφές. Επειδή ήταν στην εγγύηση δεν είχα πληρώσει τίποτε, αλλά πρέπει να είχα πάει πάνω από 10 φορές μέσα σε δύο χρόνια. . Στον Σαρακάκη από ότι κατάλαβα τα αλλάξανε σχεδόν όλα εκτός από τη μηχανή. Το πρόβλημα μειώθηκε τόσο σε ένταση όσο και σε συχνότητα αλλά δεν λύθηκε ποτέ. Μου είχαν πει ότι αν κάποια στιγμή άλλαζα και δίσκο-πλατώ το πρόβλημα θα λυνότανε. Το έκανα και αυτό αλλά τίποτα. Στην πορεία των ετών που έχω το αυτοκίνητο μου έβγαλε πρόβλημα με τον μπροστινό άξονα (το οποίο βέβαια το άλλαξε ο Σαρακάκης) και στο σύστημα διεύθυνσης. Υποτίθεται ότι πήρα Honda για να μην έχω προβλήματα καθώς πριν ήμουν κάτοχος VW Golf με πολλά προβλήματα και με αυτό το αυτοκίνητο.
Honda
Cr-v

2000 κυβικά
του 2006

Σπαθας Σπυρος Μετα από 10 χρονια χρηση είμαι ικανοποιημένος,μερικες κατασκευαστικες λεπτομέρειες πρεπει να προσεχτουν παραπανω.Σερβις σχετικα ακριβο.
Honda
Cr-z

1500 κυβικά
του 2010

ΠΑΥΛΟΣ πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά πανάκριβα ανταλλακτικά. Μια βάση αισθητήρα παρκαρίσματος 300ΕΥΡΩ και ειδική τιμή 200.... Τι να πει κανένας? Κοροϊδία? απάτη?
Honda
Civic

1300 κυβικά
του 2009

Νίκος Το αυτοκίνητο είναι με χρονομίσθωση, είναι υβριδικό και δε έχω άποψη για το κόστος σέρβις. Δεν έχει βγάλει προβλήματα. Το πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι η κατανάλωση. Σε καμία περίπτωση δεν διαφοροποιήται από την κατανάλωση ενός κοινού 1300 - 1400 κυβικών αυτοκίνητο. Επίσης το αυτόματο σασμάν CVT είναι απαράδεκτο. Πατινάρει συνεχώς και σε παρίπτωση έντονης ανηφόρας από στάση ή μικρή ταχύτητα, πρέπει το πόδι σου να λύσει μαθηματική εξίσωση για να καταφέρεις να κινηθείς, σε διαφορετική περίπτωση απλώς μένεις. Δεν είναι δυνατό να κρατήσεις τον κινητήρα στην ροπή του, το σασμαν πάντα σε γυρνάει σε στροφές ελάχιστης κατανάλωσης ακόμα και με την επιλογή low !!!
Honda
Jazz

1400 κυβικά
του 2009

gerasimos αναξιοπιστο αυτοκινητο, πολλοι τριγμοι, προβληματα σε ABS και εγκεφαλο τιμονιου, κακο κρατημα, κουραστικη αναρτηση. στα θετικα καλη καταναλωση, κορυφαιοι χωροι για την κατηγορια, ευγενια τοπικου αντιπροσωπου.
Honda
Civic

1600 κυβικά
του 2002

Χρήστος Βεζυρίδης Τα πρώτα χρόνια χρειάστηκε 3-4 φορές επισκευή ή αλλαγή η κλειδαριά στο πορτάκι της τάπας βενζίνης (εντός εγγύησης). Πρόσφατα στις 180.000 χιλιόμετρα αλλαγή δίσκου συμπλέκτη. Αν και θεωρείται λογική ή αποδεκτή φθορά, το παλιό Audi 80 συμπλήρωσε τριπλάσια χιλιόμετρα χωρίς καμία παρέμβαση στο σύστημα μετάδοσης (με τους ίδιους οδηγούς). Κόστος συντήρησης λογικό και ποιότητα πολύ ανώτερη από συνομήλικα και νεότερα Toyota. Θα έβαζα επιβράβευση, αλλά δίνω οριακά αρνητική αναφορά λόγω της πολύ κοντής σχέσης τελικής μετάδοσης, με πάνω από 4000 στροφές σε ταχύτητα 140 χλμ/ώρα και θόρυβο σχεδόν σαν Toyota RAV-4 1ης ή 2ης γενιάς.
Honda
Civic

1400 κυβικά

Νικος Καλημερα. Πολυ καλη δουλεια απο το autotriti. Το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο χωρις βλαβη για 4 χρονια που το εχω. Αυτο που ειναι τραγικο ειναι η εξυπηρετηση του Σαρακακη. Σε προγραμματισμενο σερβις εκτος απο τις αλλαγες λαδιων κ φιλτρων δεν εκαναν απολυτως κανενα αλλο ελεγχο. Ουτε καν βολτα στο αμαξι. Τα ακουσε βεβαια ο υπευθυνος αλλα τι να το κανεις; Πραγματικα ειναι τραγικο το after sales του συγκεκριμενου κατι που πιστευω εμποδιζει πολλους απο την αγορα ενος honda. Κατι πρεπει να γινει με το μονοπωλειο του γιατι χαραμιζεται μια σημαντικη μαρκα. Ας μην μιλησουμε κ για τιμες... Μου ζητησαν 490 ευρω για να βαλω ρεζερβα στο αμαξι. Πραγματικα απαραδεκτοι οι κυριοι αντιπροσωποι...
Mercedes
SEAT