Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

167.178 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για SKODA

Skoda
Kodiaq (Βενζίνη)

ΦΙΡΙΝΙΔΗΣ Ευθύμιος Γενικά τα service στις αντιπροσωπείες έχουν αυξημένη τιμή και το αρνητικό είναι ότι δεν παρέχεται η δυνατότητα να έχεις άμεση οπτική επαφή με το όχημα.
Skoda
Citigo (Βενζίνη)

1000 κυβικά
του 2014

ΟΡΓΙΑΝΕΛΗ ΑΝΔΡΙΑΝΑ Πρόβλημα σε όλα τα μοντέλα στο σασμαν από το εργοστάσιο.Το εξειδικευμένο σερβις αναγκάστηκε επίσης να αγοράσει κιτ επισκεύης για το σασμαν τους καθως κανεις εξωτερικος συνεργατης δεν αναλαμβανε να επισκευασει σασμαν παρα μονο ελεγε η καινουριο η απο τρακαρισμενο
Skoda
Fabia (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2008

Μαρία παπα Στην αντιπροσωπεία της Σκόντα μετά από τρακάρισμα
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)

1598 κυβικά
του 2008

ΚόρμαληςΠαναγιώτης Σταύρος Δυστυχώς το αμάξι δεν είχε προβλήματα, αλλά λόγω συνεργείου εγγύησης κτλπ όλο προβλήματα μετά απο σέρβις πάντα....Δυστυχώς ή ευτυχώς όταν άλλαξα συνεργείο όλα σταμάτησαν ως δια μαγείας !!!! Άρα μερικές φορές δε φταίνε τα αυτοκίνητα αλλά και τα συνεργεία ( Αντιπροσωπείας )
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)

1200 κυβικά
του 2013

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΛΛΑ !!!!!! ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΙΔΕΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΦΤΗΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ. ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ.
Skoda
Roomster scout (Βενζίνη)

1200 κυβικά
του 2011

ΜΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Αρκετα προβληματα εξαρχης στα ηλεκτρονικα (τζαμια.ηχοσυστημα,συναγερμος).Συχνα προβληματα με μπουζι,πολλαπλασιαστη.Προβλημα με ηχο στην καδενα αρκετα νωρις και αλλαγη.Οι αναρτησεις απο την αρχη δεν απορροφουσαν ικανοιποιητικα κραδασμους.
Skoda
5 (LPG (υγραέριο))

1400 κυβικά
του 2009

Γεώργιος Καρπερός Μοντέλο του 2009 1400 tsi με έφτασε ως τώρα τα 260.000 χιλιόμετρα. Τίμιο σαν αυτοκίνητο όμως δεν παραβλέπουμε το ότι είναι φτιαγμένο με φτηνά υλικά. 13 χρόνων και μου έχει πέσει ουρανός και ταπετσαρίες και εκείνο το άτιμο το τζάμι του συνοδηγού το έχω φτιάξει άπειρες φορές και πάντα χαλάει είτε γρύλος είτε μοτέρ. 18.500 ευρώ ήταν πολλά για λεφτά αγοράς και περίμενα κάτι παραπάνω.
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2009

Αντριάνα Ναστούλη Ένα αμάξι με αρκετά προβλήματα. Μακάρι να είχα πάρει Volkswagen.
Skoda
Octavia combi scout (old) (Βενζίνη)

1800 κυβικά
του 2009

Χρήστος Δημόπουλος Κινητήρας βενζίνης TSi 1.8 από τα 70.000 Km καίει λάδια (σχεδόν 1 λίτρο ανά 1.000 Km). Απλά απαράδεκτοι εκεί στο VW group.....
Skoda
Octavia grand coupe (CNG (φυσικό αέριο))

1400 κυβικά
του 2018

Βασιλική Διάφορα προβλήματα στο εσωτερικό όπως στους διακόπτες παραθύρων όπου στου οδηγού έσπασαν και τα 4 μπουτόν και σπασμένος ρυθμιστής αεραγωγού για τα οποία ακούγαμε συνέχεια ότι δεν περνάνε εγγύηση γιατί έσπασαν (δεν ξέρω τι άλλο έπρεπε να πάθουν για να περαστούν εγγύηση). Και το σοβαρότερο πρόβλημα, θόρυβος από το τιμόνι για το οποίο μου ζήτησαν βίντεο που τους έστειλα, το άκουσαν και στην πορεία αλλά τελικά μου ζήτησαν να το ξαναδούν και δεν το επισκεύασαν ποτέ καθώς δεν το άκουσαν και 3η φορά!!! Στο εξουσιοδοτημένο service όλα αυτά...
Skoda
Kamiq (CNG (φυσικό αέριο))

1000 κυβικά
του 2020

Χρήστος Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων
Skoda
Octavia iv grand coupe (Βενζίνη)

1500 κυβικά
του 2021

Βαγγέλης Στις λακούβες ακούγονται χτυπήματα από το πορτ παγκαζ όταν είναι άδειο στην αντίθετη περίπτωση δεν ακούς κάτι ενοχλητικό.

Μόνιμα προβλήματα με το infotainment και την συνδεσιμότητα.
Skoda
Octavia (old) (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2005

Ευάγγελος Πολλαπλά μηχανικά προβλήματα Προβλήματα στα ηλεκτρικά Προβλήματα με την ταπετσαρία Στα 2 χρόνια χάλασε το σασμαν
Skoda
Octavia (old) (Diesel)

1600 κυβικά
του 2011

fountou 2011-2021 95,000 χλμ σχολαστικα συντηρημενο ,πιο νωρις απο το προβλεπομενο . Σκανδαλο Dieselgate . Απαραδεκτη συμπεριφορα απο το Group , εαν ηταν ιαπωνικη εταιρεια θα την ειχαν ...........αλλα ως Γερμανικη δεν την ακουμπησε κανεις , κοροιδευει τους καταναλωτες . 93,000χλμ καταστροφη του μπεκ ψεκασμου του 4ου κυλινδρου , καυσιμο παντα απο το ιδιο πρατηριο , τα ριχνουν στο καυσιμο ενω στο ιντερνετ εχει βουηξει με βλαβες στα 40,000-50,000 χλμ . Ποτε ξανα Ευρωπαικο ΜΟΝΟ JAPAN !!!!!!
Skoda
Citigo (CNG (φυσικό αέριο))

1000 κυβικά
του 2018

Ντίνα Το πήρα αρχές του 2018 και μέχρι τώρα έχει κάνει κάνει περίπου 60.000 χλμ. Σε γενικές γραμμές είναι καλό αυτοκίνητο, στην αρχή είχα ένα πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού το οποίο ελπίζω να μην το ξαναπαρουσιάσει. Έπειτα από 1,5 χρόνο το αμάξι πλημύρισε με νερό διότι το citigo έχει μεγάλο κενό στο καπώ και μπαίνουν φύλλα κλπ. βέβαια κανείς δεν με είχε προειδοποιήσει από την αντιπροσωπεία και πλήρωσα τα μαλλιοκέφαλά μου. Επειδή είναι με φυσικό αέριο είναι πολύ οικονομικό, όμως δεν θα έλεγα και το ίδιο για τα service στην αντιπροσωπεία - αυτοί κόβουν κεφάλια.
Skoda
Octavia

1400 κυβικά
του 2010

Γεώργιος Όλοι μου λέγαν ότι αυτό το μοντέλο στις 120.000χμ περίπου θα χρειαστεί αλλαγή καδένας. Δεν τους πίστεψα. Δυστυχώς χτύπησε καδένα και χρειάστηκε επισκευή. Αλλαγή καδένας χρονισμού, βαλβίδων κ.λ.π. Κόστος σε συνεργείο της γειτονιάς 1500 ευρώ. Ακόμη και τώρα μετά την επισκευή ακούγεται στο πρωινό ξεκίνημα και όχι μόνο το κροτάλισμα κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Πολύ απογοητευμένος από την ποιότητα των κινητήρων του ομίλου VW. Καδένα έχουν και τα Ιαπωνικά αλλά κανένα πρόβλημα ακόμη και μετά από 300.000χμ.
Skoda
Karoq

1600 κυβικά
του 2019

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Πρόβλημα με το adblue,γεμίζω το ρεζερβουάρ του adblue και δείχνει άδειο.Χρειάστηκε να πάω 2 φορές στο συνεργείο για να το φτιάξουν.
Skoda
Fabia

1200 κυβικά
του 2011

Στέλιος Το αγόρασα καινούργιο το 2011 μιας και είχα ξαναπάρει Skoda και ήμουν ικανοποιημένος. Με ενημέρωσε ο μηχανικός μου ότι τα γερμανικά είναι ευαίσθητα και τα μικρά δεν είναι το ίδιο καλά με τα μεγαλύτερα, ωστόσο το προτίμησα από τον Ιάπωνα λόγω καλύτερης οδηγικής συμπεριφοράς, φρενών και ασφαλείας. Ωστόσο, επειδή το χρησιμοποιώ κυρίως στην πόλη την πάτησα. Στα 30.000 χλμ καίει μπουζοκαλωδιο, στα 45000 χλμ και άλλο, στα 50000χλμ διαρροή νερού μου αλλάζουν σε γνωστή αντιπροσωπεία των νοτίων προαστίων σχεδόν όλα τα εξαρτήματα εντός εγγύησης μήπως και πετύχουν τη φταίει (τρόμπα νερού, όλες τις σωληνώσεις, Ίντερκουλερ) αλλά δε το βρήκαν. Το πάω στη βιαμαρ στην ιερά οδό και το βρήκαν ήταν το ψυγείο λαδιού. Στα 60000 χλμ ξανακαίει μπουζοκαλωδια. Στα 70000χλμ ξανά διαρροή νερού ψυγείο μηχανής το πλήρωσα 300€. Στα 80.000χλμ ξανακαιει μπουζοκαλωδια. Στα 100.000 χλμ μου βγάζει το πρόβλημα με την καδένα. Το πάω στην ίδια αντιπροσωπεία στα νότια προάστια και οι άχρηστοι κάνουν τεχνικό λάθος στην τοποθέτηση και το αυτοκίνητο καρφώνει βαλβίδες!!!! Τραγικοί!!!! Ευτυχώς δεν πλήρωσα κάτι για τη ζημια που έγινε ατο αυτοκίνητο μόνο την επισκευή της καδένας 250 ευρώ. Το παραλαμβάνω το αμάξι δε δουλευε καλά, μου λένε μπουζοκαλωδια τα ξανααλλαζω με γνησια 120 ευρώ. Το παραλαμβάνω πάλι δε δουλευε καλά, πολλάπλασιαστης το πρόβλημα,μου βάζουν μεταχειρισμένο Bosch με 60 ευρώ όταν καινούργιος έχει 75!!! Τραγικοί!!! Στα 105.000 χλμ βλάβη το dsg mechatronic λέει μόνο καινούργιο 1400€. Αν είναι δυνατόν!!!!! Δεν ξανάπαιρνω αυτόματο ποτέ! Manual μόνο! Στα 110.000 ξανά διαρροή νερού από ένα σωληνάκι στην τουρμπίνα. Στα 119.000 μένω από δύναμο...κάηκε η περιελιξη!!!! Αν είναι δυνατόν!!! Αλλά 300 ευρώ. Όλα αυτά τα χρήματα μόνο σε βλάβες! Εννοείται ότι του κανω κανονικά συντήρηση όποτε προβλέπεται. Επιπλέον έχει χαλάσει η κλειδαριά του οδηγου και δε δείχνει ότι ανοίγει η πόρτα με αποτέλεσμα να έχω κλειδώσει μέσα πολλές φορές τα κλειδιά αλλά μέχρι να χαλάσει εντελώς δε την αλλάζω. Έχει χαλάσει το κουμπι που ανοίγει το πορτ παγκαζ και το ανοίγω μόνο από το κουμπι του κλειδιού και έχει φθαρεί το τιμόνι με αποτέλεσμα να τρίβεται και λερώνονται τα χέρια μου. Ετοιμάζεται να αλλαχθεί όπου να ναι και ο δίσκος του dsg όπου υπολογίζω αλλά 800€. Πολύ καλό αυτοκίνητο όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, τις επιδόσεις την ασφάλεια και τα φρένα αλλά πολλές βλάβες!!!!
Skoda
Octavia 5 1.6 mpi

1595 κυβικά
του 2008

Σταματελλος Σταμάτης Αλλαγή ακρομπαρων στην 10 έτια . Και Αλλαγή προληπτικά λέει αντλίας νερού ψυγείου. Από την ώρα που την άλλαξα ενώ σε 10 λεπτά δούλευε σταθερά στους 90 τώρα η βελόνα δείχνει πολύ ώρα εβδομήντα πιάνει καμμία φορά κατηφόρα και μιλάνε να ρίξει την θερμοκρασία στους 70 αυτό δεν είναι αντιοικονομικο; Το Α.αξι για ποιο λόγο μυρίζει μέσα .. βρώμικο αν και έχω κάνει και βιολογικό καθαρισμό . Μετά κρέμασαν η οροφή το πανί και στην πόρτα λόγω του καθαρισμού με ατμό. Επίσης για κάποιο λόγο τρέμει ο κινητήρας στα φανάρια
Skoda
Octavia

1400 κυβικά
του 2016

Μάνος Αντωνιάδης Στα 2.5χρ και 20χιλ χιλιόμετρα περίπου, τρίξιμο στις αλλαγές ταχυτήτων από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αντιπροσωπεία είπε πρόβλημα στους δίσκους. Η αλλαγή έγινε εντός εγγύησης χωρίς κόστος. Έχουμε κάποιο άγχος, το θα γίνεται όταν βγούμε από την εγγύηση, θα έχουμε συχνά αυτό το μάλλον κοστοβορο πρόβλημα; Ζω στην Κύπρο, με κυπριακό αυτοκίνητο.
Skoda
Octavia

1198 κυβικά
του 2010

Αθανάσιος Κυργίδης Εξαιρετική προσπάθεια. Μπράβο!
Skoda
Superb

1400 κυβικά
του 2009

Γιώργος 2η φορά κιβώτιο
Skoda
Octavia

1600 κυβικά
του 1999

Εμμανουήλ Νοακος Ζημιάρικο αυτοκίνητο, 4 παράθυρα έπεσαν, 2 αντλίες νερού άλλαξα, οι κλειδαριές έχουν πρόβλημα και άλλα πολλά.
Skoda
Octavia

1400 κυβικά
του 2008

ΓΑΒΡΙΉΛ Αλαγη σασμαν στης 160000 χιλιόμετρα τρίξιμο παραθύρων.
Skoda
Octavia

1600 κυβικά
του 2011

Αθανασιος Δουλγερης Απαραδεκτο κ εντελως αναξιοπιστο πλεον αυτοκινητο. Στα 100.000 χλμ. καονουριο αμαξι εκαψε το μπεκ ψεκασμου το οποιο κοστιζει 750 ευρω.Να γιατι δινουν μονο 2 χρονια εγγυηση ,οταν τα κορεατικα δινουν 5 χρονια. Ποτε ξανα VW group!
Skoda
Fabia

1200 κυβικά
του 2013

sofia Οικονομικό σαν κατανάλωση αλλά… το πήρα καινούργιο από την αντιπροσωπία κοντά στο καλοχωρι αυτή τη στιγμή έχω περίπου 94000χλμ. Το πρώτο χρόνο πέρα από τα σέρβις μου ήρθε χαρτί να πάω να αλλάξω κάτι φίλτρα που ήταν ελλαττωματικά από την εταιρεία, πέρα από αυτό σκούριασε το νίκελ που έχει μπροστά πάνω από το σήμα του αυτοκίνητου. Ενδιάμεσα έγιναν και κάποια ακόμα μικρό προβλήματα που ήταν όλα στην εγγύηση και δεν μπορώ να τα θυμηθώ. Και το τελευταίο χρόνο που έχει περάσει τα 80000χλμ αλλά όχι τα 4χρονια και δεν είμαι πλέον μέσα στην εγγύηση έγιναν 2 αβαρίες η μια ήταν τον Ιούλιο που είχα 80700 (και για 700χλμ δεν το αναγνωρίσαν) που έσπασε η βάση φίλτρου λαδιού η οποία μου κόστισε 400 περίπου με υποτίθεται εκπτώσεις ( και πολλούς καβγάδες) και δεν είχα αμάξι για μια εβδομάδα και η άλλη αβαρία μετά από 3 μήνες που τρύπησε το κολλάρο μου κόστισε πάλι 100 με υποτίθεται εκπτώσεις για εμένα προσπάθησαν να με πείσουν ότι είναι λογική φθορά αλλά μιλώντας με άλλους καταναλωτές μου είπαν ότι και αυτή είχαν το ίδιο πρόβλημα. Όταν λοιπόν αγανάκτησα και έπιασα τον υπεύθυνο καταναλωτή για να βρεθεί μια λύση σε αυτά τα προβλήματα μου είπε ότι δεν έχει καμία δουλειά αυτός και να στείλω μαιλ στη ΚΟΣΜΟΚΑΡ.
Skoda
Octavia

1598 κυβικά
του 2014

Νικόλαος Σιαφάκας Σοβαρά προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας: - Τρεις φορές αλλαγή της αντλίας νερού, την 1η φορά πλήρης αστοχία με απότομη άνοδο θερμοκρασίας και άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, τις άλλες 2 ταχεία ελάττωση της στάθμης του ψυκτικού υγρού. - Πλήρης αστοχία του Mechatronics του κιβωτίου DSG στα 63000χλμ. - Αντικατάσταση και των 4 αμορτισέρ στα 66000χλμ (η απόδοσή τους είχε ήδη πέσει 15000χλμ πριν στο 47%). - Συνεχείς τραντάγματα από το διαμέρισμα του κινητήρα που διερευνώνται ακόμα. - Τραχειά λειτουργία του DSG, απότομο στις αλλαγές των χαμηλών σχέσεων, ιδίως στο κατέβασμα, όπου ακουγεται επίσης και ένας έντονος μεταλλικός ήχος όταν κουμπώνουν οι ταχύτητες - Κατά τα άλλα, οικονομικό με καλές επιδόσεις για τον κυβισμό του.
Skoda
Octavia

1600 κυβικά
του 2005

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΟΚΤΑΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2005 111000ΧΙΛ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΕΠΑΛΗΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΨΕ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Η ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΠΕΣΕ Η ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΞΕΘΩΡΙΑΣΕ ΤΡΙΓΜΟΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΑ ΟΜΩΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΛΟΣΤΕ
Skoda
Fabia

1400 κυβικά
του 2002

Γεώργιος Από τα 75000 Km αρχίσανε τα προβλήματα.
Skoda
Octavia combi scout

1800 κυβικά
του 2009

Αλκιβιάδης Μυλωνίδης Καίει λάδια
Skoda
Roumster skout

1600 κυβικά
του 2007

Ανδρέας Αρκετά καλό αυτοκίνητο με λίγες ζημιές στα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικα
Skoda
Superb

1800 κυβικά
του 2009

Βασίλειος Χαλκιας Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο το 2009 διαπίστωσα ότι ο πισω δεξιά αεραγωγος δεν έβγαζε αερα. Το ανέφερα στην αντιπροσωπία, & μου ειπαν ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση γιατί το πρόβλημα το δημιουργησα εγώ! Επεμενα ότι ήταν κατασκευαστικο σφάλμα, αλλά αυτοί δεν το δεχοντουσαν. Τελικά έδωσα πενήντα ευρώ & έφεραν ένα καινούργιο ανταλλακτικό, το οποίο έλυσε το πρόβλημα. Πρόσφατα πηγα το αμάξι σε φανοποιο για μικρό επισκευές & χρειάστηκε να παραγγείλει από την αντιπροσωπία της Skoda μια διακοσμητική μεταλλικη λωρίδα που τοποθετείται στο πλάι του αυτοκινήτου. Πέρασαν τρεις μήνες & ακόμα να φέρουν την λωρίδα! Επίσης, μου κάηκε δύο φορές μια λάμπα από την πίσω πινακίδα. Από το ίδιο το αυτοκίνητο πάντως είμαι απόλυτα ικανοποιημενος.
Skoda
Octavia

1800 κυβικά
του 2003

ΝΑΝΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΕΝ προλαβαινω να αλλαζω πολλαπλασιαστες, τρυπισε το ψυγειο καλοριφερ και χανει νερα, τα ηλεκτρικα παραθυρα χαλανε , η ταπετσαρια στις πορτες και στον ουρανο του αυτοκινητου εχουν ξεκολησει, στον αυτοκινητοδρομο ακουω να σφυριζει ο αερας απ τις πορτες.
Skoda
Octavia

1798 κυβικά
του 2007

sotiris βλάβη κ αλλαγή αντλίας υψηλής πίεσης του υπερτροφοδότη στα 45000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της επαρχίας με κόστος € 500 χωρίς απόδειξη (η εγγύηση είχε λήξει το 2009).Θετικό ότι η παραγγελία έγινε αμέσως κ το ανταλλακτικό τοποθετήθηκε αυθημερόν (αρχές Αυγούστου).
Skoda
Yeti

1197 κυβικά
του 2010

ΚΟΤΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Yeti 1.2tsi DSG7. Στα 15000χλμ σκορτσάρισμα του dsg με 2α και αλλαγή του στα 2500χλμ. Στα 75000χλμ ξανά σκορτσάρισμα του dsg. Στα 70000χλμ αλλαγή καδένας χρονισμού και λίγο νωρίτερα αλλαγή του εγκεφάλου του dsg. Οι βλάβες του dsg καλύφθηκαν πλήρως από το συνεργείο, παρόλο που για τη μια το αμάξι ήταν εκτός εγγύησης. Για την καδένα πλήρωσα 110 ευρώ. Εξαιρετική αντιμετώπιση απ το συνεργείο (Synergy Μοσχάτου), αλλά απαράδεκτο σε τέτοια χλμ να βγαίνουν τέτοιες βγάβες. Ντροπή!!!!!
Skoda
Octavia

1200 κυβικά
του 2013

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΤΩ ΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ SERVICE ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΦΟΡΕΣ
Skoda
Rapid

1600 κυβικά
του 2015

Χρήστος Βρανης Διαρροή λιπαντικών απο το καρτερ λόγω αστοχίας υλικου
Skoda
Yeti

1800 κυβικά
του 2010

Θανάσης Καλό σε χαρακτηριστικά και σε ποιότητα κατασκευής αλλά απαράδεκτο μηχανικά. Σε 90.000 χλμ έχω αλλάξει δίσκο-πλατό στις 30.000 χλμ και καπάκι μηχανής γιατί έκαψε μια βαλβίδα στις 80.000 χλμ αλλά και γενική επισκευή μηχανής (πιστόνια, δακτυλίδια, μπιέλες) στις 89.000 χλμ. Το κόστος είναι πάνω απο 5.000 ευρώ. Ολα αυτά ενώ η εταιρεία γνωρίζει για τα προβλήματα αλλά........
Skoda
Fabia

1400 κυβικά
του 2002

babis το αμαξι το ειχα για 13 χρονια.αλλαγη ταμπλο στην εγγυηση λογο τριξιματων.μετα απο 1χρονο εμπροσ αμορτισερ εγγυηση.το check κινητηρα τα τελευταια 5 χρονια αναμμενο πολλους αισθητηρες διακοπτες παραθυρων και 3 φορεσ γρυλους.σε ταξιδι στην εθνικη ραγισε σασμαν.Λαδια 3λιτρα στα 7000χλμ καμμενα.ξεκολλησε ο ουρανοσ 2 φορες και καμμενες ασφαλειες πολυ συχνα στο κυκλομα α/c
Skoda
Roomster scout

1200 κυβικά
του 2011

Κων/νος Παναγής Καθόλου ευχαριστημένος. Πολλά προβλήματα μέχρι τα 65000 χλμ. Ήδη 3 φορές χρειάστηκε να το μεταφέρει γερανός (Σωληνάκι βενζίνης, Πολλαπλασιαστής και μπουζοκαλώδια, νερό στη μηχανή από διαρροή του ψυγείου στο turbo). Μέχρι επίσης έχει ανοίξει μοτέρ για επισκευή 2 βαλβίδων μετά από ρετάρισμα ίσως λόγω προβληματικής καδένας. Φυσικά έγινε και επισκευή καδένας ενώ έχει γίνει και επισκευή του turbo. Το αυτοκίνητο οδηγείτε οικονομικά από γυναίκα και δεν έχει ταλαιπωρηθεί καθόλου.
Skoda
Yeti

1800 κυβικά
του 2010

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΝΤΑΣΙΟΣ 40931 ΚΜ (31/10/2013) ΕΣΠΑΣΕ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΚΑΔΕΝΑ .Η ΤΕΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ 2 ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ -16 ΩΣΤΗΡΙΑ- 5 ΚΟΚΟΡΑΚΙΑ -ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΕΤ ΚΑΔΕΝΑΣ ΣΥΝΟΛΟ ΒΛΑΒΗΣ 5500 ΕΥΡΩ . Η SKODA? AN TO ΕΦΕΡΝΕΣ ΣΕ ΜΑΣ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΑΜΕ ΜΕ 80% ΕΚΠΤΩΣΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ .ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΗΝ SKODA ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ( ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 23-6-2010 ΥΕΤΙ 1.8 4Χ4
Skoda

2000 κυβικά
του 2010

Γιάννης Αυτόματο DSG6 σε Octavia RS 5. Μερικές φορές όταν σταματώ τελείως με φρένο, δεν αποσυμπλέκεται ο κινητήρα και προσπαθεί ή να κινηθεί ή να σβύσει ο κινητήρας. Κάποιες φορές σβύνει κιόλας. Δεν είναι συχνό αλλά δεν βρέθηκε βλάβη επίσης.
Skoda
Fabia

1400 κυβικά
του 2010

πετρος πετριδης στα 74000 χιλιομετρα εκαψε βαλβιδες .fabia rs.και η εταιρια δεν αναγνωρισε τιποτε
Skoda
Octavia

2000 κυβικά
του 2010

Γιάννης Αυτόματο DSG6 σε Octavia RS 5. Μερικές φορές όταν σταματώ τελείως με φρένο, δεν αποσυμπλέκεται ο κινητήρα και προσπαθεί ή να κινηθεί ή να σβύσει ο κινητήρας. Κάποιες φορές σβύνει κιόλας. Δεν είναι συχνό αλλά δεν βρέθηκε βλάβη επίσης.
Skoda
Octavia vrs 1800t 210ps

1800 κυβικά
του 2008

Sakis Papas Λογω εργασιακων υποχρεωσεων στο εξωτερικο εχω λιγα χιλιομετρα μονο 68500χλμ. Πριν 15 μερες αναψε λαμπακι σταθμης νερου,μετα απο ελενχο ανακαλυπτω διαρροη στο κινητηρα Την αλλη μερα στο συνεργειο βρισκοθμε σκαμμενο καπακι στο χωρο ψυξης του Νο2&Νο4 κυλινδρου. Μετα απο ψαξιμο εβδομαδας βρεθηκε καπακι αλλα η skoda hellas το δινει μονο κομπλε με βαλβιδες, εκκεντροφορους και κοστολογιο 2,500 χωρις Φ.Π.Α.και με τα υπολοιπα εργατικα και τσιμουχες κ.α κοστισε κοντα στα 4,000ευρω.Επισης το κακο ειναι οτι κανενας μα κανενας μπορουσε να μου πει το λογω της ζημιας.Δεν επιτρεπετ στα χιλ. αυτα τετοια βλαβη απο τετοιο κινητηρα.Απο το υπολοιπο αυτοκινητο ειμαι ευχαριστημενος αλλα δεν εχω και πολλα χιλιομετρα.
Hyundai
SEAT