Καυτές επιδόσεις και ωραίος ήχος από τον 2λιτρο τούρμπο κινητήρα των 245 ίππων, που συνεργάζεται ιδανικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας Steptronic.

Καυτές επιδόσεις και ωραίος ήχος από τον 2λιτρο τούρμπο κινητήρα των 245 ίππων, που συνεργάζεται ιδανικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας Steptronic.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Γαζώνει!

33.045 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2014)

Ο 2λιτρος, twin scroll τούρμπο κινητήρας της 428i διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (βλέπε άμεσο ψεκασμό, διπλά VANOS, που φροντίζουν για τον μεταβλητό χρονισμό της βάσης των εκκεντροφόρων, αλλά και μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων Valvetronic). Με 245 άλογα  και 350 Nm ροπής ο κινητήρας συνδυάζεται ηδονικά με το καταπληκτικό 8άρι αυτόματιο κιβώτιο, προσφέροντας καυτές επιδόσεις, αλλά και υπέροχο (τεχνητό πάντως) ήχο όταν ο οδηγός έχει επιλέξει το πρόγραμμα Sport+ του Driver Experience Control (υπάρχει ακόμα Sport, Comfort και Εco Pro), που επεμβαίνει σε βασικές παραμέτρους, όπως τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο, ESP κ.λπ. Χάρη στο άμεσο kick down οι ρεπρίζ κολλάνε την πλάτη στο κάθισμα, όταν στίβεις το πεντάλ του γκαζιού, ενώ χάρη και στο launch control, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,1 δλ. (0,3 περισσότερα από την 428i Coupe). H BMW υπόσχεται κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη και με αρκετή εγκράτεια στο πάτημα του γκαζιού, τα 10,5 λτ./100 χλμ. είναι ένα πιο ρεαλιστικό νούμερο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center