Και τα δύο αυτοκίνητα είναι άνετα στο δρόμο, η BMW όμως καταφέρνει να είναι πιο διασκεδαστική για τον οδηγό που θα αναζητήσει το κάτι παραπάνω.

Και τα δύο αυτοκίνητα είναι άνετα στο δρόμο, η BMW όμως καταφέρνει να είναι πιο διασκεδαστική για τον οδηγό που θα αναζητήσει το κάτι παραπάνω.

Oδική συμπεριφορά: Aνετα και τα δύο, περισσότερο συναίσθημα η 5άρα

(20/8/2016)

Η οδική συμπεριφορά και των δύο αυτοκινήτων είναι εστιασμένη στην παροχή αυξημένων επιπέδων άνεσης προς τους επιβάτες, αφού άλλωστε αυτό προστάζει και ο μεγάλων αποστάσεων χαρακτήρας τους. Αν και το αποτέλεσμα δεν είναι ακριβώς το αναμενόμενο εξαιτίας της μεγάλης διάστασης ελαστικών και ζαντών και από τις δυο εταιρείες, εντούτοις και τα δύο είναι άνετα στον αυτοκινητόδρομο, σταθερά σε μεγάλες ταχύτητες και με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες. Πιο συγκεκριμένα και τα δύο εφοδιάζονται με την σφιχτή επιλογή ανάρτησης που προσφέρει κάθε εταιρεία ξεχωριστά, με αποτέλεσμα να θυσιάζεται ελαφρώς η άνεση προς όφελος της συμπεριφοράς. Και τα δύο λοιπόν θα αφήσουν τις έντονες ανωμαλίες να κάνουν την εμφάνισή τους στο εσωτερικό ωστόσο δεν θα κουράσουν σε καμία περίπτωση τους επιβάτες τους. Η ασφαλής οδική συμπεριφορά είναι άμεσα αντιληπτή παντού ακόμα και αν ο οδηγός ξεφύγει από τον φυσιολογικό τρόπο οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της υπό πίεση και με τα δύο να αντιδρούν ομαλά στην μετάβασή της σε υπερστροφή. Βέβαια, όλα αυτά μόνον εφόσον ο κύριος υπεύθυνος του αυτοκινήτου έχει απενεργοποιήσει το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP ή VSC). Το τελευταίο, στην E 220 d διαθέτει σύστημα ελέγχου που όντας απενεργοποιημένο αφήνει μέχρι ενός –μεγάλου- σημείου την εκδήλωση της υπερστροφής, ενώ στην 5άρα χρειάζεται λίγο περισσότερη προσοχή. Το μακρύ μεταξόνιο άλλωστε και στα δύο αυτοκίνητα, αρέσκεται σε τέτοιες γωνίες εκδηλώνοντάς τες και σχετικά εύκολα αλλά πάντα ομαλά. Οσον αφορά στην αίσθηση, εκείνη είναι καλύτερη στην περίπτωση της 520 d -άσχετα αν σε σχέση με την προηγούμενη, η νέα E-Class έχει κάνει άλματα προόδου- και κυρίως σε ότι σχετίζεται με το σύστημα διεύθυνσης που είναι κορυφαίο. Τέλος, τα φρένα σε κάθε περίπτωση είναι κορυφαία και φροντίζουν για την άμεση ακινητοποίησή των δύο μοντέλων με ελαφρύ προβάδισμα της BMW στον τομέα αυτό.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

TI LINGLONG AGORAZO
fiat