" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σημείο αναφοράς για την οδική του συμπεριφορά και το κoφτερό του τιμόνι είναι το Ford Fiesta.

Στο Citroen C3 έχει δοθεί έμφαση στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης.

Εύκολος χειρισμός, προβλέψιμος χαρακτήρας και άνεση χαρακτηρίζουν τη νέα Skoda Fabia.

Στο δρόμο: Ανετο το C3, αποτελεσματική η Fabia, σπορ το Fiesta

Διαβάστηκε από 18808 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/10/2016

Στο Citroen C3 φαίνεται ξεκάθαρα πως έμφαση έχει δοθεί στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης καθώς η ανάρτηση είναι μαλακή (απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες από τα τρία), τα καθίσματα αναπαυτικά και η ηχομόνωση προσεγμένη. Η αστική ευχρηστία αυξάνεται από το ελαφρύ τιμόνι με τον περιορισμένο κύκλο στροφής (10,2 μέτρα). Στους επαρχιακούς δρόμους, η στιβαρότητα του πλαισίου εμπνέει εμπιστοσύνη, παρά τις τονισμένες κλίσεις στις στροφές, ενώ θα υποστρέψει σχετικά νωρίς, πάντα όμως σε λογικές ποσότητες, προοδευτικά και εύκολα ελεγχόμενα με τα φρένα να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.
Αντιθέτως το Fiesta βρίσκεται στο άλλο άκρο και είναι το πιο δυναμικό και απολαυστικό στο δρόμο. Η οδική συμπεριφορά του έχει στοιχεία fun to drive όπως για παράδειγμα το πλούσιο σε πληροφόρηση και κοφτερό τιμόνι και το στήσιμο, που προσφέρει μια ιδιαίτερα ευχάριστα ρυθμίσιμη συμπεριφορά με το φρένο ή το γκάζι. Όμως η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή με αποτέλεσμα στο πίσω μέρος οι επιβάτες να νιώθουν πιο έντονα τις εγκάρσιες ανωμαλίες. Ούτε εδώ προβληματίζουν τα φρένα, παρά την παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς, όπως και στα άλλα δύο μοντέλα.
Εύκολος χειρισμός, προβλέψιμος χαρακτήρας και άνεση χαρακτηρίζουν τη νέα Skoda Fabia, που επωφελείται στο έπακρο από τη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται (διαθέτει και δόσεις από MQB). 
Το ελαφρύ, αλλά απόλυτα ακριβές σύστημα διεύθυνσης και η πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα κάνουν τη Fabia σαφώς πιο ευκίνητη και ευκολοδήγητη από την προηγούμενη, ειδικά μέσα στην πόλη. Παραέξω, οι κλίσεις διατηρούνται σε λογικά επίπεδα, η πρόσφυση είναι άκρως ικανοποιητική και όταν υπό πίεση εμφανιστεί η υποστροφή, αυτή διαθέτει απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα χαρακτηριστικά. Στον ανοιχτό δρόμο, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται έντονος. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »