" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σημείο αναφοράς για την οδική του συμπεριφορά και το κoφτερό του τιμόνι είναι το Ford Fiesta.

Στο Citroen C3 έχει δοθεί έμφαση στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης.

Εύκολος χειρισμός, προβλέψιμος χαρακτήρας και άνεση χαρακτηρίζουν τη νέα Skoda Fabia.

Στο δρόμο: Ανετο το C3, αποτελεσματική η Fabia, σπορ το Fiesta

Διαβάστηκε από 19398 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/10/2016

Στο Citroen C3 φαίνεται ξεκάθαρα πως έμφαση έχει δοθεί στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης καθώς η ανάρτηση είναι μαλακή (απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες από τα τρία), τα καθίσματα αναπαυτικά και η ηχομόνωση προσεγμένη. Η αστική ευχρηστία αυξάνεται από το ελαφρύ τιμόνι με τον περιορισμένο κύκλο στροφής (10,2 μέτρα). Στους επαρχιακούς δρόμους, η στιβαρότητα του πλαισίου εμπνέει εμπιστοσύνη, παρά τις τονισμένες κλίσεις στις στροφές, ενώ θα υποστρέψει σχετικά νωρίς, πάντα όμως σε λογικές ποσότητες, προοδευτικά και εύκολα ελεγχόμενα με τα φρένα να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.
Αντιθέτως το Fiesta βρίσκεται στο άλλο άκρο και είναι το πιο δυναμικό και απολαυστικό στο δρόμο. Η οδική συμπεριφορά του έχει στοιχεία fun to drive όπως για παράδειγμα το πλούσιο σε πληροφόρηση και κοφτερό τιμόνι και το στήσιμο, που προσφέρει μια ιδιαίτερα ευχάριστα ρυθμίσιμη συμπεριφορά με το φρένο ή το γκάζι. Όμως η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή με αποτέλεσμα στο πίσω μέρος οι επιβάτες να νιώθουν πιο έντονα τις εγκάρσιες ανωμαλίες. Ούτε εδώ προβληματίζουν τα φρένα, παρά την παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς, όπως και στα άλλα δύο μοντέλα.
Εύκολος χειρισμός, προβλέψιμος χαρακτήρας και άνεση χαρακτηρίζουν τη νέα Skoda Fabia, που επωφελείται στο έπακρο από τη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται (διαθέτει και δόσεις από MQB). 
Το ελαφρύ, αλλά απόλυτα ακριβές σύστημα διεύθυνσης και η πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα κάνουν τη Fabia σαφώς πιο ευκίνητη και ευκολοδήγητη από την προηγούμενη, ειδικά μέσα στην πόλη. Παραέξω, οι κλίσεις διατηρούνται σε λογικά επίπεδα, η πρόσφυση είναι άκρως ικανοποιητική και όταν υπό πίεση εμφανιστεί η υποστροφή, αυτή διαθέτει απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα χαρακτηριστικά. Στον ανοιχτό δρόμο, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται έντονος. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ