Το C4 Picasso προτιμά τον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, από τις φιδίσιες διαδρομές, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε εδαφική ανωμαλία, έχοντας προσανατολισμό στην άνεση των επιβαινόντων.

Το C4 Picasso, κινείται από έναν κινητήρα 115 ίππων, που τραβάει ικανοποιητικά παρά το βάρος των 1.342 κιλών.

Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά: Προτεραιότητα στην άνεση

41.281 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/6/2014

Το C4 Picasso, κινείται από έναν κινητήρα 115 ίππων, που τραβάει ικανοποιητικά παρά το βάρος των 1.342 κιλών. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11,6 δλ, ενώ σε πολύ λογικά πλαίσια κυμαίνεται η κατανάλωση καυσίμου, με την εργοστασιακή να αγγίζει τα 4 λτ./100 χλμ. Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι ότι το C4 Picasso προτιμά τον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, από τις φιδίσιες διαδρομές, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε εδαφική ανωμαλία, έχοντας προσανατολισμό στην άνεση των επιβαινόντων. Αυτή η έμφαση στην άνεση έχει ένα μικρό αντίκτυπο σε στροφές, μιας κι οι κλίσεις είναι έντονες, καθώς και οι πλεύσεις του αμαξώματος. Το τιμόνι δεν παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων αρέσκεται σε χαλαρές αλλαγές. Αυτό όμως που είναι υπεράνω κριτικής είναι η λειτουργία του Start & Stop συστήματος, η οποία είναι βελούδινη, άμεση κι αποτελεσματική.