" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δυνατός σε όλο το φάσμα στροφών ο ιαπωνικός dieselοκινητήρας και οικονομικός στην απαίτησή του σε καύσιμο, συνεργάζεται εξαιρετικά με το 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Πλούσια τα αποθέματα ροπής του 1,6 JTDM-2 κινητήρα, ο οποίος προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και παράλληλα, διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρες: Περισσότερη ισχύς για το Civic, υψηλότερη ροπή για τη Giulietta

Διαβάστηκε από 81307 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014

To Civic με την προσθήκη του 1,6 λίτρων diesel κινητήρα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι έφτασε στην ολοκλήρωσή του σαν μοντέλο. Αυτό ακριβώς χρειαζόταν 
για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική του γκάμα. 
Ο i-DTEC κινητήρας των 1.6 λίτρων, διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Η ονομαστική απόδοση του κινητήρα αυτού είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000.
Εκτός τώρα του κινητήρα, εντελώς νέο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται, το οποίο έχει κατασκευαστεί και αυτό με γνώμονα τις compact διαστάσεις και το μειωμένο βάρος. 
Διαθέτει μακριές σχέσεις, που εξασφαλίζουν οικονομία στην κατανάλωση. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός προσφέρει εξαιρετικό τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι και τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ παράλληλα, φροντίζει να περνά... απαρατήρητος από τους επιβάτες του αυτοκινήτου, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους.  
O πετρελαιοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. της ανανεωμένης Giulietta μας είναι γνωστός από το προ-ανανέωσης μοντέλο. Διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς και συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop. 
Παρέχει υψηλά αποθέματα ροπής (320 Nm) από τις χαμηλές κιόλας στροφές λειτουργίας του (1.750 σ.α.λ.), ενώ η ισχύς του φθάνει τους 105 ίππους. 
Στην πράξη, με την εμπλοκή και της λειτουργίας Dynamic στο γνωστό σύστημα D.N.A. της Alfa., ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει κυρίως με το τράβηγμά του στις μεσαίες στροφές, ενώ ικανοποιητική είναι η απόκρισή του στις χαμηλότερες. 
Από πλευράς επιδόσεων, με τη βοήθεια και του πολύ καλής κλιμάκωσης 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, τα νούμερα των μετρήσεών μας είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας, ιδίως στις ρεπρίζ. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός παραμένει φειδωλός στις απαιτήσεις του σε καύσιμο, με την Alfa Romeo να ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόνο 4,0 λτ./100 χλμ.

 
  • rico

    Καλά ο Σ ακόμα τα περσινά σιβικ δίνει στις δοκιμές; Αν ήταν το my2015 civic η επιλογή θα ήταν ξεκάθαρα δική του. Από την άλλη η εμφάνιση της Ιταλίδας είναι καλύτερη! Για μένα λοιπόν όποιος εστιάζει στην εμφάνιση ας πάρει την κούκλα. Όποιος εστιάζει σε οτιδήποτε άλλο ας πάρει το σιβικ και δεν θα το μετανιώσει!

      1

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Tρακάρες με όχημα αγνώστων στοιχείων;

Οι «εχθροί» της εικόνας του αυτοκινήτου σου

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Η κίνηση στους δρόμους

Μονομαχία στην πίστα!

Nέο Volvo ΧC90 Armoured

Νέο Skoda Scala G-TEC

To ηλεκτρικό που φορτίζεται από τον ήλιο (+vid)

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Παρουσίαση: Νέο Kia XCeed

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »