" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δυνατός σε όλο το φάσμα στροφών ο ιαπωνικός dieselοκινητήρας και οικονομικός στην απαίτησή του σε καύσιμο, συνεργάζεται εξαιρετικά με το 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Πλούσια τα αποθέματα ροπής του 1,6 JTDM-2 κινητήρα, ο οποίος προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και παράλληλα, διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρες: Περισσότερη ισχύς για το Civic, υψηλότερη ροπή για τη Giulietta

Διαβάστηκε από 82209 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014

To Civic με την προσθήκη του 1,6 λίτρων diesel κινητήρα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι έφτασε στην ολοκλήρωσή του σαν μοντέλο. Αυτό ακριβώς χρειαζόταν 
για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική του γκάμα. 
Ο i-DTEC κινητήρας των 1.6 λίτρων, διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Η ονομαστική απόδοση του κινητήρα αυτού είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000.
Εκτός τώρα του κινητήρα, εντελώς νέο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται, το οποίο έχει κατασκευαστεί και αυτό με γνώμονα τις compact διαστάσεις και το μειωμένο βάρος. 
Διαθέτει μακριές σχέσεις, που εξασφαλίζουν οικονομία στην κατανάλωση. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός προσφέρει εξαιρετικό τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι και τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ παράλληλα, φροντίζει να περνά... απαρατήρητος από τους επιβάτες του αυτοκινήτου, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους.  
O πετρελαιοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. της ανανεωμένης Giulietta μας είναι γνωστός από το προ-ανανέωσης μοντέλο. Διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς και συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop. 
Παρέχει υψηλά αποθέματα ροπής (320 Nm) από τις χαμηλές κιόλας στροφές λειτουργίας του (1.750 σ.α.λ.), ενώ η ισχύς του φθάνει τους 105 ίππους. 
Στην πράξη, με την εμπλοκή και της λειτουργίας Dynamic στο γνωστό σύστημα D.N.A. της Alfa., ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει κυρίως με το τράβηγμά του στις μεσαίες στροφές, ενώ ικανοποιητική είναι η απόκρισή του στις χαμηλότερες. 
Από πλευράς επιδόσεων, με τη βοήθεια και του πολύ καλής κλιμάκωσης 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, τα νούμερα των μετρήσεών μας είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας, ιδίως στις ρεπρίζ. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός παραμένει φειδωλός στις απαιτήσεις του σε καύσιμο, με την Alfa Romeo να ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόνο 4,0 λτ./100 χλμ.

 
  • rico

    Καλά ο Σ ακόμα τα περσινά σιβικ δίνει στις δοκιμές; Αν ήταν το my2015 civic η επιλογή θα ήταν ξεκάθαρα δική του. Από την άλλη η εμφάνιση της Ιταλίδας είναι καλύτερη! Για μένα λοιπόν όποιος εστιάζει στην εμφάνιση ας πάρει την κούκλα. Όποιος εστιάζει σε οτιδήποτε άλλο ας πάρει το σιβικ και δεν θα το μετανιώσει!

      1

Mε ψηφιακό πίνακα οργάνων το νέο Hyundai i20;

Nέο Toyota Wildlander

Προκάλεσε ατύχημα αλλά έφυγε... κύριος!

Αναστολή παραγωγής στη Subaru λόγω τυφώνα

Η κίνηση στους δρόμους

«Σκούπα» της Τροχαίας στον Λυκαβηττό

Σχέδιο δείχνει το νέο Audi E-Tron Sportback

Aston Martin σχεδιασμένη από τον James Bond

Η ονομασία Lexus «LX600» κρύβει νέο κινητήρα;

Βγάζει καπνούς από το καπό;

Ξέρεις να οδηγείς ένα «τουρμπάτο» αυτοκίνητο;

Premium υπηρεσίες σε ιδιωτικά Parking!

Πως τα πλυντήρια προστατεύουν το περιβάλλον

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »