Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda έχει όλα τα φόντα για να χαρακτηριστεί ως ένα cult μοντέλο της σύγχρονης εποχής. Έχει ρετρό εμφάνιση, μίνιμαλ διαστάσεις (μήκος 3,9 μ.) και πάει σαν καρτ στο δρ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda έχει όλα τα φόντα για να χαρακτηριστεί ως ένα cult μοντέλο της σύγχρονης εποχής. Έχει ρετρό εμφάνιση, μίνιμαλ διαστάσεις (μήκος 3,9 μ.) και πάει σαν καρτ στο δρόμο, όπως ανακαλύψαμε στην οδηγική εμπειρία που είχαμε. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 136 και 154 PS και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία.

Honda e

1.724.025 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Η ηλεκτροκίνηση είναι ολοένα και πιο κοντά μας και από την έκθεση του autotriti.gr δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα ηλεκτρικά μοντέλα, ακόμα και αυτά που έχουν ήδη ξεκινήσει την εμπορική τους πορεία εντός συνόρων. Με το νέο Honda e να ξεκινά τις πωλήσεις του στην Ελλάδα αυτό το διάστημα είναι μία από τις αφίξεις που συμπίπτουν με την εφαρμογή του νέου περιβαλλοντικού νόμου ο οποίος παρέχει επιδότηση, ύψους έως 6.000 ευρώ, για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (BEV).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, οι τιμές του πολυαναμενόμενου Honda e, διαμορφώνονται στα 30.186 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για τη βασική έκδοση και στα 34.274 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για την έκδοση Advance.

Το Honda e, πριν την κρατική επιδότηση, στην βασική έκδοση με το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων θα προσφέρεται με τιμή από 35.990 ευρώ ενώ η πιο ισχυρή Advance με τα 154 άλογα θα έχει τιμή κτήσης από 38.990 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η ροπή ορίζεται στα 315 Nm ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 222 χλμ. σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP.

Όσον αφορά στη φόρτιση, η Honda υπόσχεται πλήρη φόρτιση, από τη στιγμή που ανάβει η λυχνία χαμηλής φόρτισης, σε 30-31 λεπτά της ώρας, μιλώντας πάντα για σημείο φόρτισης με ταχυφορτιστή CCS2 50 ή 100 kW. Από εκεί και έπειτα, σε φορτιστή 7,4 kW Type 2 ο χρόνος φόρτισης κυμαίνεται περίπου στις 4 ώρες ενώ σε απλή οικιακή πρίζα πλησιάζει τις 19 ώρες.

Στο ντιζάιν, οι καθαρές γραμμές ενισχύονται από το σύστημα Side Camera Mirror που αντικαθιστά τους συμβατικούς καθρέφτες με κάμερες, παρέχοντας ζωντανές εικόνες σε δύο οθόνες των 6ιντσών που βρίσκονται μέσα στο όχημα. Το μοντέλο διακρίνεται επίσης από από pop out χειρολαβές πόρτας. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου ενσωματώνεται κεντρικά στο καπό για εύκολη χρήση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.   
 
Στην καμπίνα το ψηφιακό ταμπλό είναι αυτό που κυριαρχεί. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού καταλαμβάνεται από δύο οθόνες αφής LCD 12,3 ιντσών που λειτουργούν ως οι κύριες οθόνες ψυχαγωγίας, παρουσιάζοντας μια σειρά εφαρμογών και συνδεδεμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας.

Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές του νέου Honda e στην Ελλάδα, πριν και μετά την κρατική επιδότηση:
Έκδοση Λιανική Τιμή Προ Φόρων
(ευρώ)
Ανώτατη Λιανική Τιμή
(ευρώ)
Κρατική Επιδότηση Τελική Τιμή με επιδότηση (ευρώ)
Honda e 29.024 35.990 20% - 5.804 ευρώ 30.186
Honda e Advance 31.444 38.990 15% - 4.716 ευρώ 34.274





Πατήστε πάνω στην εικόνα και διαβάστε ακόμη
Οδηγούμε το νέο Honda e

CORAL GAS PASXA
skoda