8 φωτογραφίες »

Ικανός και οικονομικός είναι ο 1,6 λίτρων MultiJet κινητήρας του Compass.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

8.047 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2021)

Κινητήρας-Επιδόσεις: Με 130 ίππους και 7,2 λτ./100 χλμ. κατανάλωση
O αναβαθμισμένος 1,6 MutliJet αποδίδει 130 ίππους (+10 σε σχέση με την προγενέστερη έκδοση) και 320 Nm ροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ. συνοδεύοντας αυτή την αύξηση με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 10%, αλλά και μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 11g/km στον κύκλο WLTP.


Στην πράξη, το σύνολο ικανοποιεί με την λειτουργία και το τράβηγμά του από χαμηλά, προσφέροντας καλές τιμές επιδόσεων στο 1.615 κιλών αμάξωμα του Compass, ενώ συνεργάζεται ιδανικά με ένα σφιχτής κλιμάκωσης 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Παράλληλα, έχει πολιτισμένο χαρακτήρα λειτουργικά χωρίς κραδασμούς και με μικρή ένταση θορύβου να περνάει στην καμπίνα των επιβατών, ενώ τέλος παρουσιάζει χαμηλή τιμή κατανάλωσης με μέση τιμή στις μετρήσεις μας τα 7,2 λτ./100 χλμ..

Στο δρόμο: Έμφαση την άνεση
Το ανανεωμένο Jeep Compass δεν διαφέρει σημαντικά σε οδηγικό επίπεδο, προβάλλοντας ωστόσο πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, διακρίνεται για την απόσβεση της ανάρτησής του και την καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παρά τη σχετικά μαλακή ρύθμιση, αυτή προσφέρει καλό έλεγχο του αμαξώματος. Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο σε στροφές είναι λογικές για το βάρος και την διαδρομή της ανάρτησης, με τον οδηγό να έχει έτσι καλό έλεγχο, ενώ ο κινητήρας και το κιβώτιο ανταποκρίνονται θετικά σε όλες τις περιπτώσεις, αντίθετα με το τιμόνι που είναι ελαφρύ και υπολείπεται σε απόκριση στη σβέλτη οδήγηση.
Ανετο και πολιτισμένο είναι οδηγικά το Jeep Compass στο δρόμο, ενώ αν και δικίνητο μπορεί να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές ικανοποιητικά.

Ανετο και πολιτισμένο είναι οδηγικά το Jeep Compass στο δρόμο, ενώ αν και δικίνητο μπορεί να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές ικανοποιητικά.


Σταθερή αξία της μάρκας είναι οι μεγάλες ικανότητες που προσφέρουν τα μοντέλα της σε εκτός δρόμου διαδρομές. Παρότι δικίνητο, λοιπόν, σε αυτή την έκδοση, το Compass μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, εκμεταλλευόμενο τον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου, αλλά και τις καλές γωνίες του αμαξώματος (γωνία προσέγγισης 15,8ο, γωνία ράμπας 21,8ο και γωνία φυγής 30,8ο) όσο και την αυξημένη του απόσταση από το έδαφος (198 χλστ.) που είναι από τις μεγάλες για τα δεδομένα της κατηγορίας
 
Η γνώμη μας
Το Jeep Compass εκσυγχρονίστηκε και βελτιώθηκε κερδίζοντας τις εντυπώσεις με το να διατηρεί το δικό του ξεχωριστό στυλ. Η έκδοση 80th Εdition το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό, αλλά ανεβάζει την τιμή του από τα 27.200 ευρώ στα 32.000 ευρώ.
 
+ Εμφάνιση, αναβάθμιση εικόνας στο εσωτερικό, τεχνολογία, εξοπλισμός, χώροι, άνεση ανάρτησης, κινητήρας
- Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης, απουσία σπορ επιλογής οδήγησης, τιμή έκδοσης

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda