ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ: Hμερα/Νύχτα με το πάτημα ενός μπουτόν: το μόνιτορ του συστήματος πλοήγησης παραμένει φωτεινό χωρίς να χρειάζεται ψαξιμο στα μενού. Και παραμένει φωτεινό ακόμα και αν ανάψουν τα φώτα την ημέρα.
ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ: Κάτω από το υποβραχιόνιο η κεντρική κονσόλα κρύβει ένα βαθύ χώρο ακόμα και για μπουκάλι 1,5 λίτρων. Επιπλέον εδώ υπάρχει έξοδος 12V αλλά και θύρα USB.
ΣΩΣΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ: Το τιμόνι ενσωματώνει και το χειρισμό του cruise control, του ηχοσυστήματος και του trip computer. Όλα είναι σε σωστές αποστάσεις και ο έλεγχος είναι κορυφαίος.
ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Με ενδοσκόπιο ελέγχθηκαν οι άξονες και τα μαρσπιέ του οχήματος για τον εντοπισμό σκουριάς. Αποτέλεσμα: κανένα παράπονο, η αντιδιαβρωτική προστασία της Nissan δουλεύει καλά.
ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΛΥΨΗ: Στην εσωτερική πλευρά στο κατώφλι φόρτωσης αλλά και στο σημείο όπου το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ συναντά τα καθίσματα η μοκέτα δεν έχει κάτσει καλά.
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ: Ο «μικρός» ντίζελ «καίει» 6,5 λτ./100 χλμ.. Ειδικά οι τιμές που πήραμε στα πολλά χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου ήταν κορυφαίες.