Δοκιμή: Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro

105.242 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2022)

Η κορυφαία έκδοση του Q4 Sportback e-tron υπερασπίζεται ως άλλος Δον Κιχώτης την τιμή της ηλεκτροκίνησης, αποδεικνύοντας πως το στιλ και η παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά μπορούν να συνδυαστούν με το… ρεύμα της εποχής.

Αφού γνωρίσαμε πρώτα το Q4 e-tron, τη νεότερη premium πρόταση της Audi στα μικρομεσαία SUV, ήρθε η ώρα που στο γκαράζ του AutoΤρίτη βρέθηκε η πιο σπορτίφ και με αθλητική περιβολή Sportback έκδοση, η οποία με τον κωδικό 50 τοποθετείται στο ψηλότερο ράφι της γκάμας του μοντέλου έχοντας ούτε λίγο ούτε πολύ, παρά ένα 300άρι άλογα.
 
Με την πρώτη ματιά, το Q4 Sportback e-tron αποπνέει έντονο δυναμισμό με ειδοποιό διαφορά την coupe φιλοσοφία, λόγω της έντονα κεκλιμένης οροφής στο πίσω μέρος σε σχέση πάντα με το πιο τετραγωνισμένο Q4 e-tron. Το εμπρός μέρος είναι ένα ακριβές είδωλο του Q4 e-tron και χαρακτηρίζεται από την επιβλητική κλειστή μάσκα, τα LED φώτα και τις έντονες ακμές, ωστόσο, στο πλάι και πίσω αλλάζει σελίδα σχεδιαστικά. Η οροφή «σβήνει» καταλήγοντας σε μια ενσωματωμένη στην πόρτα του χώρου αποσκευών αεροτομή, ενώ την παράσταση κλέβουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα, που αποτελούν σήμα κατατεθέν της σειράς e-tron. Απόρροια του αεροδυναμικού ντιζάιν είναι ο συντελεστής οπισθέλκουσας που αγγίζει το 0,26 Cd (0,28 το Q4 e-tron) δίνοντας πόντους στην ηλεκτρική αυτονομία.


Στον ανοιχτό δρόμο η σταθερότητα είναι
συγκλονιστική σε συνδυασμό πάντα με το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο. Το σφικτό setup της ανάρτησης περνά κάποιους
κραδασμούς σε έντονες ανωμαλίες.

Στον ανοιχτό δρόμο η σταθερότητα είναι συγκλονιστική σε συνδυασμό πάντα με το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο. Το σφικτό setup της ανάρτησης περνά κάποιους κραδασμούς σε έντονες ανωμαλίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με 299 άλογα & quattro

Μιλώντας για αυτονομία, η μπαταρία των 76,6 kWh (82 kWh ακαθάριστο) τροφοδοτεί σε πραγματικές συνθήκες το Q4 SB e-tron για έως και 450 χιλιόμετρα, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να ορίζεται στις 21 kWh, αν και εντός πόλης με προσεκτική χρήση του δεξιού πεντάλ μπορεί να δει κανείς ένδειξη κοντά στις 17 kWh. Η τσιμπημένη κατανάλωση (σ.σ. όχι πως αυτό κάνει  και διαφορά στην τσέπη αφού μονάδα είναι οι κιλοβατώρες και όχι τα λίτρα βενζίνης) δικαιολογείται απόλυτα, καθώς στην εξίσωση υπάρχει ο κωδικός «50» της Audi που για το Q4 SB e-tron μεταφράζεται σε ισχύ 299 ίππων με 460 Nm ροπής από δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένους σε εμπρός και πίσω άξονα έκαστος. Ο ηλεκτροκινητήρας του πίσω άξονα αποδίδει 204 ίππους με 304 Nm ροπής, ενώ του εμπρόσθιου 109 άλογα με 162 Nm ροπής, με την τετρακίνηση quattro να έχει μια κάπως πιο ηλεκτρική υπόσταση. Από άποψης επιδόσεων, το κορυφαίο Q4 SB e-tron είναι καταιγιστικό, καθώς χρειάζεται μόλις 6,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, παρά τα 2.215 κιλά του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING CHECK MERCEDES
skoda