Τα οδικά χαρακτηριστικά της Χ1 εμπνέουν για σπορτίφ οδήγηση και η ροπή του κινητήρα δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με την πίσω κίνηση σε γλιστερή άσφαλτο.

Τα οδικά χαρακτηριστικά της Χ1 εμπνέουν για σπορτίφ οδήγηση και η ροπή του κινητήρα δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με την πίσω κίνηση σε γλιστερή άσφαλτο.

Τιμές-εξοπλισμός-συμπέρασμα

41.021 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2013)

Χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά στην εμφάνιση, αν εξαιρέσει κανείς το λογότυπο sDrive16i, η «μικρή» Χ1 δεν έχει χάσει τίποτα από την κομψή της σιλουέτα. Το μήκος της φτάνει μια ανάσα από τα 4,50 μ., αλλά αυτό που έχει σημασία είναι πως, χωρίς απόσυρση, είναι η πιο προσιτή X1 στην αγορά. Αυτό δε σημαίνει πάντως ότι, η τιμή της έχει γίνει λιγότερη αλμυρή.

Με 28.700 ευρώ πάντως είναι 600 ευρώ φτηνότερη από την 2λιτρη Χ1 sDrive18i των 150 ίππων χωρίς τετρακίνηση. Με απόσυρση, οι τιμές των δύο μοντέλων είναι πρακτικά ίδιες (27.406 η sDrive16i και 27.429 ευρώ η sDrive18i), αλλά η διαφορά σε τεκμήριο, έξοδα ασφάλειας, φόρο πολυτελείας κτλ. είναι σημαντική.Η προσθήκη στη γκάμα της Χ1 του τούρμπο κινητήρα των 1.600 κ.εκ και των 143 ίππων μόνο θετικά μπορεί να κριθεί. Το μοτέρ είναι εξαιρετικό και κινεί δυναμικά το crossover της BMW, χωρίς να έχει χάσει ουσιαστικά τίποτα από το ταμπεραμέντο των μεγαλύτερων εκδόσεων. Το εσωτερικό δείχνει και είναι πιο λιτό, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα. Πάντως η τιμή του αυτοκινήτου παραμένει αλμυρή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center