Ολοζώντανες επιδόσεις εμφανίζει η «μικρή» BMW X1, χάρη στην ροπή και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο που όμως, χρεώνεται έξτρα.

Ολοζώντανες επιδόσεις εμφανίζει η «μικρή» BMW X1, χάρη στην ροπή και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο που όμως, χρεώνεται έξτρα.

Στο δρόμο

41.023 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2013)

Οδηγώντας την πισωκίνητη sDrive16i καταλήξαμε για μια ακόμη φορά στο συμπέρασμα πως, η BMW Χ1 είναι το πιο οδηγοκεντρικό crossover με οδική συμπεριφορά που θα ζήλευαν και σπορ μοντέλα. Καλοστημένη, με τιμόνι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, με γρανιτένιο πλαίσιο και δυναμικά χαρακτηριστικά, η Χ1 σε κάνει να ξεχνάς ότι, είναι πιο ψηλή από το κανονικό. Δε γέρνει, στρίβει με ακρίβεια και πατάει με τρομερή σιγουριά. Επιπλέον, η ροπή του κινητήρα δίνει τη δυνατότητα σε γλιστερή άσφαλτο να παίξεις με την πίσω κίνηση, αν το θελήσεις έχοντας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα απενεργοποιημένα.

Χάρη στα ελαστικά 225/50 R17 και τη σοφιστικέ ανάρτηση είναι άνετη, χωρίς ποτέ να τη νιώσεις πλαδαρή. ¶ξια μνείας είναι και η ποιότητα κύλισης (μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός), ενώ μπορεί να κινηθεί στο «πατημένο» χώμα το ίδιο άνετα χωρίς τριγμούς ή κοπανήματα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto