Η ανάρτηση του Cactus εντυπωσιάζει με τον τρόπο που περνάει πάνω από ανωμαλίες, χωρίς να αφήνει κραδασμούς και ταλαντώσεις να περάσουν στο εσωτερικό.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ανάρτηση του Cactus εντυπωσιάζει με τον τρόπο που περνάει πάνω από ανωμαλίες, χωρίς να αφήνει κραδασμούς και ταλαντώσεις να περάσουν στο εσωτερικό.

Στο δρόμο: Μα γιατί φτάσαμε;

42.343 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2018)

Ανέκαθεν η Citroen κατασκεύαζε μοντέλα που διακρινόντουσαν για την άνεση που προσφέρουν στο δρόμο. Στο νέο Cactus η άνεση έχει πάει σε… άλλο επίπεδο, χάρη στον εκρηκτικό συνδυασμό ανάρτησης με τα Progressive Hydraulic Cushions (PHC) και τα καθίσματα Advanced Cushion Seat.

Η άνεση είναι το βασικό ατού του νέου «Κάκτου».

Η άνεση είναι το βασικό ατού του νέου «Κάκτου».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η ανάρτηση απορροφά με υποδειγματικό τρόπο ακόμα και τις πιο έντονες ανωμαλίες με τα PHC να μην αφήνουν το αμάξωμα να παρασυρθεί στις ταλαντώσεις που δημιουργούνται. Τα καθίσματα από τη μεριά τους θυμίζουν αναπαυτική πολυθρόνα, που αγκαλιάζει το σώμα σου και δεν το κουράζει όσες ώρες και αν κάθεσαι. Πραγματικά οι μετακινήσεις είναι τόσο άνετες που σκέφτεσαι αφορμές για να αργήσεις να φτάσεις στον προορισμό σου!

Η μεγάλη άνεση βέβαια περιορίζει το fun to drive στοιχείο, με τις κλίσεις του αμαξώματος ναι μεν να είναι υπαρκτές, χωρίς όμως να διαταράσσουν την αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου και το τιμόνι αν και ακριβές και πλούσιο σε πληροφόρηση να έχει ελαφριά αίσθηση, η οποία ευνοεί περισσότερο τις αστικές μετακινήσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN