• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Oι Γάλλοι πήραν την απόφαση να μετατρέψουν τον αγαπημένο τους «κάκτο» σε οικογενειακό πεντάθυρο χάτσμπακ.

Το νέο μοντέλο μεγάλωσε σε διαστάσεις, παίζοντας στο κάτω άκρο των μικρομεσαίων και απέκτησε πιο λεπτά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο κομψό.

Δοκιμή: Citroen C4 Cactus 1,2T Auto

Διαβάστηκε από 35395 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2018
 

Αν για κάτι έχει να υπερηφανεύεται το νέο Cactus είναι η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες στο δρόμο. Πλέον με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου ΕΑΤ6, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση και στο χειρισμό του.

Το νέο C4 Cactus διανύει τις πρώτες εβδομάδες της εμπορικής του ζωής στην Ελλάδα, συνεπώς και εμείς σιγά-σιγά έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε περισσότερες εκδόσεις του δημοφιλούς μοντέλου της γαλλικής φίρμας, το οποίο πλέον έρχεται για να αντικαταστήσει το μικρομεσαίο C4.

Έτσι λοιπόν, μετά τις πιο ενδιαφέρουσες εμπορικά εκδόσεις πετρελαίου 1,6 λτ. 100 ίππων και βενζίνης 1,2 λτ. 110 ίππων, σε αυτές τις γραμμές θα διαβάσετε τη δοκιμή της δεύτερης έκδοσης που αναφέραμε παραπάνω, σε συνδυασμό όμως, με το αυτόματο κιβώτιο EAT6, αντί του χειροκίνητου 5 σχέσεων.

Έγινε μικρομεσαίο
Με την προσθήκη του C3 Aircross στη γκάμα της, που παίζει το ρόλο του μικρού crossover και τo ήδη υπάρχον Cactus, η Citroen διέθετε δύο μοντέλα στη συγκεκριμένη κλάση, παρόλο που είχαν μεγάλες και ουσιαστικές διαφορές μεταξύ τους. Έτσι λοιπόν οι Γάλλοι πήραν την απόφαση να μετατρέψουν τον αγαπημένο τους «κάκτο» σε οικογενειακό πεντάθυρο χάτσμπακ. 

Το εγχείρημα πέτυχε λοιπόν και μάλιστα χωρίς να αλλοιωθεί στο ελάχιστο ο χαρακτήρας του Cactus. Το νέο μοντέλο μεγάλωσε σε διαστάσεις, παίζοντας στο κάτω άκρο των μικρομεσαίων και απέκτησε πιο λεπτά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο κομψό. Κράτησε ωστόσο το σημείο κατατεθέν του τα Airbumps, τα οποία πλέον έχουν διακοσμητικό ρόλο και είναι και πιο διακριτικά, όντας τοποθετημένα χαμηλά στα πλαϊνά του αμαξώματος. 

Από 19.490 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό  
Ο συγκεκριμένος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου είναι διαθέσιμος από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο Feel απαιτεί 19.490 ευρώ, όντας 2.300 ακριβότερος σε σχέση με αυτόν, με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Βεβαίως στη συγκεκριμένη έκδοση δεν υπάρχει καμία έλλειψη στα ηλεκτρονικά συστήματα, τουναντίον θα συναντήσουμε και κάποια έξτρα, όπως φώτα LED, προβολείς ομίχλης με λειτουργία Cornering Light, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »