Ο 2,0 TDCi των 163 ίππων τραβάει από χαμηλά και είναι γραμμικός μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει πολύ στον οικογενειακό προσανατολισμό του μοντέλου.

Ο 2,0 TDCi των 163 ίππων τραβάει από χαμηλά και είναι γραμμικός μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει πολύ στον οικογενειακό προσανατολισμό του μοντέλου.

Κινητήρας-επιδόσεις

26.363 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2013)

Κάτω από το καπό του S-MΑΧ της δοκιμής μας βρισκόταν ο 2λιτρος TDCI της Ford στην έκδοση των 163 ίππων (διατίθεται και με 140 PS στο 5θέσιο S-MAX). Αυτοί αποδίδονται στις 3.750 σ.α.λ., ενώ πιο σημαντικά είναι τα 340 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 2.000 έως τις 3.250 σ.α.λ.
Στην πράξη και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο Power Swift της Ford (6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη), ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει με το τράβηγμά του. Ακόμη και φορτωμένος να είσαι, ακόμη και σε δρόμο με μικρή ανηφορική κλίση, πατάς το γκάζι και ο κινητήρας απλά επιταχύνει! Το
0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 202 χλμ./ώρα. Καθόλου άσχημα για οικογενειακό…
Όσον αφορά, τέλος, στην κατανάλωσή του, η Ford ανακοινώνει 6,0 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πράξη θα πρέπει να υπολογίσετε λίγο πάνω από τα 8 λτ. Τιμή βέβαια που είναι αρκετά καλή, αν αναλογισθεί κανείς τον όγκο και το βάρος του οχήματος. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green