" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Φουτουριστική σχεδίαση, hi-tech αίσθηση, κορυφαίο φινίρισμα και πολύ καλή ποιότητα υλικών και κατασκευής, χαρακτηρίζουν την καμπίνα και του πετρελαιοκίνητου Honda Civic.

Χειριστήρια στο τιμόνι και για τις ενδείξεις της οθόνης «i-MID».

Η επιλογή λειτουργίας Econ βοηθά την οικονομία στο καύσιμο.

Τα «κόκκινα» στο στροφόμετρο έρχονται νωρίς.

Πολύ καλοί χώροι για τους πίσω επιβάτες του Honda Civic.

Εσωτερικό – Χώροι: Φουτουριστικό και πρακτικό

Διαβάστηκε από 81241 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2013

Το εσωτερικό του νέου Honda Civic 1,6 i-DTEC, δεν εμφανίζει καμία διαφοροποίηση από εκείνα των βενζινοκίνητων εκδόσεων, κάτι που μεταφράζεται σε φουτουριστική σχεδίαση, τονισμένη ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος. Ειδικά για το τελικό φινίρισμα, το Civic «παραδίδει και μαθήματα» στην υπόλοιπη κατηγορία. Ο οδηγός περικλείεται από το ταμπλό και το τούνελ της κονσόλας, με τον υψηλά τοποθετημένο επιλογέα να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου. Το ψηφιακό ταχύμετρο του πίνακα οργάνων είναι τοποθετημένο ψηλά, βολεύοντας ιδιαίτερα στο μάτι. Μόνο το αναλογικό, κεντρικά τοποθετημένο στον πίνακα οργάνων στροφόμετρο, μαρτυρά την ύπαρξη πετρελαιοκινητήρα, με την πρώιμη ένδειξη για την «κόκκινη» περιοχή λειτουργίας του μοτέρ. Αίσθηση προκαλεί η στάνταρ ψηφιακή οθόνη πληροφοριών i-MID. Πάντως ο χειρισμός των ενδείξεων του trip computer (ειδικά στην απεικόνιση των δεδομένων της κατανάλωσης) απαιτεί αρκετή εξοικείωση. Αριστερά στο ταμπλό, όπως και στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, ξεχωρίζει το μπουτόν ECON, μέσω του οποίου το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για το σωστό τρόπο οδήγησης αλλάζοντας το χρωματισμό (πράσινο σε οικονομική οδήγηση και μπλε σε αντίθετη περίπτωση) και περιορίζει την απόδοση του κλιματισμού.

Ευρύχωρο και πρακτικό
Στα δυνατά σημεία της καμπίνας είναι η ευρυχωρία. Τρεις ενήλικες θα χωρέσουν με άνεση πίσω και, μόνο αν είναι ψηλοί, ίσως τους ενοχλήσει ο «αέρας» για τα κεφάλια τους. Τα Magic Seats πίσω καθίσματα, φυσικά δε λείπουν. Η διαιρούμενη πλάτη τους αναδιπλώνεται στο ίδιο επίπεδο με το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, ενώ οι βάσεις τους ανασηκώνονται κατά 90 μοίρες και «κλειδώνουν» στις πλάτες, δημιουργώντας έτσι ένα δεύτερο χώρο αποσκευών Σε συνδυασμό με τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και τον μεγάλο χώρο αποσκευών των 477 λίτρων (407 λτ. + 70 λτ κάτω από το δάπεδο), η πρακτικότητα αυξάνεται κατακόρυφα.



200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA  CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Tags: HONDA CIVIC
 

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Λύσεις στο αμάξι με 5 καθημερινά αντικείμενα

Η κίνηση στους δρόμους

Οδηγοί και μοτοσικλετιστές

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »