Κλασσική πια η δομή του ταμπλό των μικρομεσαίων Mercedes: δύο μεγάλες οθόνες σε κοινό πλαίσιο και πέρασμα εντολών με πολλούς τρόπους.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κλασσική πια η δομή του ταμπλό των μικρομεσαίων Mercedes: δύο μεγάλες οθόνες σε κοινό πλαίσιο και πέρασμα εντολών με πολλούς τρόπους.

Εσωτερικό: Δυο οθόνες, μια φωνή!

256.004 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2019)

Γνώριμη η εικόνα και στο εσωτερικό της CLA καθώς δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων. Το ενιαίο πάνελ κυριαρχεί κι εδώ με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και ομολογουμένως πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης της εμφάνισης και της δομής του. Τις περισσότερες φορές τα touchpad στο τιμόνι είναι ο πιο καλός συνεργάτης του οδηγού, κατόπιν η απευθείας επαφή με την οθόνη και στο τέλος το touchpad στην κονσόλα, κυρίως για την αναζήτηση σταθμού ή το γράψιμο κάποιων λέξεων.

Οι δυο μικρές επιφάνειες αφής στο τιμόνι είναι το πιο χρήσιμο στοιχείο για επιλογή στα μενού, μετά η αφή στην οθόνη και μετά το μεγάλο touchpad ανάμεσα στα καθίσματα.

Οι δυο μικρές επιφάνειες αφής στο τιμόνι είναι το πιο χρήσιμο στοιχείο για επιλογή στα μενού, μετά η αφή στην οθόνη και μετά το μεγάλο touchpad ανάμεσα στα καθίσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Επιστέγασμα αποτελεί το σύστημα φωνητικών εντολών. Το «Ηey Mercedes!» είναι η ατάκα που ανοίγει τη συζήτηση και, από εκεί κι έπειτα, οι δυνατότητες είναι σχεδόν ανεξάντλητες, σχετικά με το τι μπορείς να ρωτήσεις. Η αντίληψη του συστήματος πάντως δείχνει να δυσκολεύει με τη χρήση της αγγλικής γλώσσας κι έτσι κάποιες δυνατότητες, π.χ. η κλήση μιας επαφής γραμμένης στα ελληνικά ή η αναγνώριση του ονόματος ενός ραδιοφωνικού σταθμού μπορεί να αποδειχτεί δύσκολη. Αυτό είναι το μέλλον πάντως.

Ποιοτικά, το επίπεδο είναι υψηλό. Τα υλικά είναι πολύ ευχάριστα στην όψη, αλλά και στην αφή, ειδικά στο κεντρικό τμήμα, ενώ μια βασική απόρροια του τόσο έντονου digital χαρακτήρα είναι το πόσο ωφελείται η εργονομία και η αποσυμφόρηση του ταμπλό από διακόπτες και μπουτόν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO PROACE
NISSAN