Δοκιμάζουμε την «ανοιχτή» E-Class με τον 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 184 ίππων και σας αναφέρουμε...

Βράχος ακαμψίας είναι η E 200 Cabriolet στο δρόμο, ενώ παράλληλα μεταδίδει έντονα το αίσθημα της ελευθερίας των κάμπριο, ακόμα και στους μπροστινούς της επιβάτες.

Ακόμα και σε πίεση, η Ε 200 Cabriolet είναι εντυπωσιακά ουδέτερη και σταθερή.

Μαλακή αλλά όχι αγύμναστη, η ανοικτή E-Class μπορεί να κινηθεί σε κάθε ρυθμό. Το φόρτε της όμως είναι το χαλαρό cruising ή η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.

Δοκιμή: Νέα Mercedes E-Class Cabriolet

17.804 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2018)

Είναι μεγάλη η ιστορία των ανοιχτών μοντέλων της Mercedes, με το καθένα από αυτά στο πέρασμα του χρόνου να λαμβάνει κλασική και ενίοτε και συλλεκτική αξία. Αυτή τη συνταγή στο πιο εκσυγχρονισμένο, ακολουθεί και η νέα Ε-Class Cabriolet…

Μέσα στην πανσπερμία εκδόσεων του κάθε μοντέλου της Mercedes, η Cabriolet εκδοχές έχουν την δικιά τους βαρύνουσα σημασία. Ακόμα περισσότερο αν «υπάγονται» στα κατεξοχήν σημαντικά μοντέλα της, όπως στην Ε-Class. Μπορεί έτσι για παράδειγμα, η νεοφερμένη All Terrain (με crossover στοιχεία) Ε-Class να αποτελεί μια ειδική έκδοση της E-Class, η Cabriolet όμως θα μπορούσε να είναι και αυτόνομη πρόταση στην γκάμα της. Αν μια πρόταση που εμπεριέχει μέσα της το «ανοιχτή» και το «Mercedes» δεν είναι αρκετό να σας βγάλει συναίσθημα, θυμηθείτε απλά κάποιο αντίστοιχο διαστάσεων μοντέλο που το κοιτάτε με θαυμασμό και νοσταλγική διάθεση μετά από 30 και πλέον χρόνια. Δεν βρίσκετε, γιατί απλά δεν υπάρχει…

Η Audi δεν «τόλμησε» ποτέ αντίστοιχη έκδοση για το Α6/Α7 της, ενώ η BMW -ως οι πιο ανταγωνιστικές φίρμες- έχει την Σειρά 6 σε Cabrio εκδοχή, ωστόσο δεν μπόρεσε ποτέ να μπει στα μονοπάτια της E-Class Cabriolet και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα το κάνει και ποτέ. Στην μεγάλη κατηγορία, η E-Class Cabriolet δεν έχει αντίπαλο, παίζει «μπάλα» μόνη της. Με μήκος 4.826 χλστ. ευρυχωρία για 4 επιβάτες, πολυτέλεια, άνεση και υψηλή εφαρμοσμένη τεχνολογία, η νέα E-Class Cabriolet έχει τα φόντα να συνεχίσει την «μοναδικότητα» των ανοιχτών Mercedes, κάτι που θα αποδειχθεί σε μερικά χρόνια από σήμερα. Και αν η W123 (η πρώτη γενιά με την ονομασία Ε-Class) του 1993 προκαλεί δέος σήμερα ακόμα και αισθητικά, η νέα W213 το καταφέρνει από τώρα...

Η νέα ανοικτή Mercedes διαθέτει φυσικά ολόκληρο το τεχνολογικό πακέτο της τετράθυρης E-Class μαζί με τη δυνατότητα ημιαυτόνομης κίνησης στον αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο η Cabriolet έχει διαφορετική προσέγγιση στον τομέα της ασφάλειας, με αερόσακους μετωπικούς, πλευρικούς, γονάτου οδηγού αλλά και κεφαλής τύπου κουρτίνας οι οποίοι βγαίνουν από το άνω μέρος των θυρών. Στάνταρ είναι τα εκτινασσόμενα ρολ-μπαρ στο πίσω μέρος (για προστασία σε περίπτωση ανατροπής), ενώ προαιρετικά μπαίνουν και πλευρικοί αερόσακοι πίσω. Οι τιμές της, ξεκινούν από τα 78.101 ευρώ (έκδοση E 200) με την λίστα προαιρετικού εξοπλισμού να είναι μεγάλη και να διαμορφώνει φυσικά ανάλογα την τελική της τιμή.

Σχεδιασμένη με τις ίδιες απαλές γραμμές της σεντάν και της κουπέ εκδοχής, η E-Class Cabriolet γεμίζει το δρόμο και το μάτι με περίσσια ευκολία. Είναι αυτή η αρχοντική και συνάμα κομψή της αισθητική που χαρακτηρίζει άλλωστε όλες τις τελευταίες προτάσεις της εταιρείας, που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη, με την μαύρη υφασμάτινη οροφή να δημιουργεί μια όμορφη αντίθεση. Ο δυναμισμός φυσικά δεν λείπει από το σύνολο, ωστόσο η ισορροπία μεταβάλλεται από την πολυτέλεια που τείνει να είναι το κύριο χαρακτηριστικό της, ιδιαίτερα όταν είναι «ξεσκέπαστη». Κλειστή ή ανοιχτή πάντως, η νέα E-Class Cabriolet καθίσταται επιβλητική μέσω των διαστάσεων και της σχεδίασής της, θυμίζοντας αρκετά την μεγαλύτερη αντίστοιχη έκδοση της S-Class.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center