• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση προσφέρει ο δίλιτρος κινητήρας με την υβριδική τεχνολογία στο C-HR, τονίζοντας παράλληλα και την ευχάριστη σπορ αίσθηση της συγκεκριμένης έκδοσης.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Αυτό που έλειπε

85.302 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2020)

Η γκάμα κινητήρων του C-HR απέκτησε μια έκδοση η οποία μπορεί να «υποστηρίξει» με τον καλύτερο τρόπο το ευχάριστο οδηγικό του προφίλ. Αυτόν τον συνδυασμό (2λιτρος κινητήρας βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα) το γνωρίσαμε και στη νέα Corolla, ωστόσο εδώ αποδίδει 184 ίππους συνδυαστικά. Ο VVT-i βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και είναι άμεσου ψεκασμού, ενώ διακρίνεται για την ελαφριά κατασκευή του και την μεγάλη του θερμική απόδοση. Το υβριδικό σύστημα τελευταίας γενιάς της Toyota περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 109 ίππων και μπαταρία νικελίου μετάλλου υβριδίου 180 κυψελών που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών και έχει εγγύηση έως και 11 έτη. Το πακέτο συμπληρώνεται από το ειδικά ρυθμισμένο για αυτό τον συνδυασμό κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων  e-CVT. Όπως και στα υπόλοιπα υβριδικά μοντέλα της Toyota και σε αυτό ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που αναλαμβάνει σε χαμηλά φορτία να κινήσει το αμάξωμα, ενώ όταν χρειαστεί επιπλέον δύναμη τίθεται σε λειτουργία και ο θερμικός κινητήρας. 

Το C-HR μπορεί έτσι να κινηθεί για μικρές αποστάσεις και στα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, ενώ επαναφορτίζει τις μπαταρίες του μέσω της επιβράδυνσης και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του βενζινοκινητήρα. 

Στην πράξη εντυπωσιάζει με το τράβηγμά του και την απόδοσή του χαρίζοντας πολύ καλές επιδόσεις στο βαρύτερο C-HR (1.485 κιλά). Το κιβώτιο είναι πολύ καλό για CVT και συνδυάζεται ευχάριστα με αυτή την έκδοση του C-HR, ωστόσο και πάλι παρουσιάζει κάποια χαρακτηριστικά αδράνειας και προκαλεί θόρυβο στις επιταχύνσεις, γεγονός που δεν αλλοιώνει εν τέλει τον σπορ χαρακτήρα του. Στα πλεονεκτήματα του συνόλου συγκαταλέγεται φυσικά και η περιορισμένη κατανάλωση η οποία ιδιαίτερα σε αστικές συνθήκες (όπου ο ηλεκτροκινητήρας έχει μεγαλύτερη εμπλοκή) μπορεί να περιοριστεί και κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ., με τη μεικτή του κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης να ανέρχεται στα 7,2 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε